Motocykly z Frankfurtu do třetice: Horex VR6 znovu na scéně

6 komentářů

JA-NE
21. září • 15:19

je to normalna VR6. moc to prezivate..

Antiautomat
20. září • 19:25

Ich snaha v porovnani s napriklad tymto:
https://www.youtube.com/watch...
...je absolutne trapna.

Fantomas
19. září • 12:29

Zajímavě řešený motor, na který nepasuje ani označení řadový, ani vidlicový. Výrobce jen zmenšil šířku 6válce tím, že válce původně v jedné řadě (řadový) srazil na střídačku víc k sobě a kvůli tomu je musel mírně sklonit (vidlicový?). Ale stále jsou v jednom společném bloku, tak nevím.
Šikmé pracovní plochy pístů ale působí dojmem, že písty budou tlačeny do stran a bude docházet k opotřebování pístních kroužků a válců.
http://thekneeslider.com/images/2012/02/horex-pist... ...

Petr
20. září • 13:30

Písty nebudou tlačeny dostran, síla působí v ose pohybu, proto není důvod aby se opotřebovávali víc než u normálních motorů ;)

Fantomas
20. září • 14:31

A jak jsi určil, že síla bude působit jen v ose pístu?
Podle mě tlak působí kolmo na pracovní plochu pístu. A když je ta plocha šikmo, tak i tlak bude působit šikmo.
(jen drobnost - písty se opotřebovávaly, ne opotřebovávali)

Fantomas
20. září • 14:45

Výrobce se to jistě pokusil nějak řešit tvarem spalovacího prostoru v hlavě, ale já bych tomu prostě nevěřil.

Doporučujeme

Články odjinud