Motocyklem roku 2003 je Honda CBR 600 RR

Motocyklem letošního roku v ČR je sportovní motocykl Honda CBR 600 RR. V soutěži pořádané motocyklovou sekcí Svazu dovozců automobilů o tom rozhodla anketa mezi motoristickou veřejností a hlasování 20 odborných novinářů. Výsledek ankety sdělila agentura Ehrlich 63.

Do šesti soutěžních kategorií přihlásili výrobci a dovozci celkem 36 motocyklů. Honda CBR se stala nejen celkovým vítězem, ale dominovala i v kategorii sportovně silničních strojů. V kategorii skútrů zvítězila Suzuki Burgman 650, nejoblíbenějším endurem je Honda XL 1000 V Varadero, mezi choppery získala nejvíce hlasů Yamaha XV 1700 Warrior, nejoblíbenějším cestovním motocyklem je Suzuki SV 1000 S a v kategorii do 125 ccm vyhrála Honda XR 125 L.

Do ankety se zapojilo celkem 48 598 osob, což je asi o pět procent více než loni. Prostřednictvím internetu poslalo svůj hlas 30 394 hlasujících, celkem 11 136 lidí poslalo kupóny z tisku a z mobilních telefonů přišlo 7068 SMS.

Klepněte pro větší obrázek
Motocykl roku nabízí výkon 86 kW/117 k,
maximální rychlost atakující 260 km/h,
zrychlení z 0 - 100 km/h za 3 s, to vše při
hmotnosti 169 kg a ceně 319 900 Kč

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků