Mosler MT900 GTR XX, pro pravé řidiče

Známý malosériový výrobce supersportovních vozů pilně pracuje na nové verzi svého modelu MT900 GTR. Velmi lehký a velmi výkonný vůz patří v současnosti k tomu nejlepšímu ze segmentu pravých supersportů, které míří k těm, kteří žádají maximální jízdní výkony. Jenže vše půjde ještě dál.

Nová verze s označením XX byla poprvé představena v únoru letošního roku a výsledek byl opravdu fantastický. Hmotnost 1100 kg a výkon ze sedmilitrového osmiválce 600 koní. To znamenalo stovku pod 3 sekundy, dvoustovku za 8,7 a maximální rychlost přes 350 km/h.

Mosler však zapracoval na výkonu a dle všeho se jeho výše zastaví na hranici 620 koní. Navíc bylo použito ještě více karbonu a více ultralehkých a pevných materiálů, které poslaly váhu dolů o dalších 60 kg. Vůz tak má vážit jen 1040 kg. Což s výkonem 620 koní dává opravdu impozantní hodnotu poměru hmotnosti a výkonu. A navíc daná hmotnost je uváděna včetně všech náplní a s plnou nádrží, což konkurenti většinou nedělají a udávají suchou váhu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mosler MT900 GTR XX
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků