Mosler MT900 GTR XX, pro pravé řidiče

Známý malosériový výrobce supersportovních vozů pilně pracuje na nové verzi svého modelu MT900 GTR. Velmi lehký a velmi výkonný vůz patří v současnosti k tomu nejlepšímu ze segmentu pravých supersportů, které míří k těm, kteří žádají maximální jízdní výkony. Jenže vše půjde ještě dál.

Nová verze s označením XX byla poprvé představena v únoru letošního roku a výsledek byl opravdu fantastický. Hmotnost 1100 kg a výkon ze sedmilitrového osmiválce 600 koní. To znamenalo stovku pod 3 sekundy, dvoustovku za 8,7 a maximální rychlost přes 350 km/h.

Mosler však zapracoval na výkonu a dle všeho se jeho výše zastaví na hranici 620 koní. Navíc bylo použito ještě více karbonu a více ultralehkých a pevných materiálů, které poslaly váhu dolů o dalších 60 kg. Vůz tak má vážit jen 1040 kg. Což s výkonem 620 koní dává opravdu impozantní hodnotu poměru hmotnosti a výkonu. A navíc daná hmotnost je uváděna včetně všech náplní a s plnou nádrží, což konkurenti většinou nedělají a udávají suchou váhu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mosler MT900 GTR XX
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků