Moskvič se vrací. Oživit ho chce francouzský Renault

Moskvič se vrací. Oživit ho chce francouzský Renault

Asi není nutné připomínat, že Renault oživil Dacii, které se v její novodobé historii daří přímo výborně. Francouzská automobilka také má co dočinění s Ladou a vypadá to, že se přidá ještě další značka, kterou určitě dobře znáte. Ano, oživit by se měl také Moskvič.

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Ruská i francouzská média totiž píší o tom, že Renault zahájil v Rusku řízení, v rámci kterého by chtěl získat obchodní značku Moskvič. Časem bychom se tak mohli dočkat dalšího zajímavého vzkříšení, i když je velmi pravděpodobné, že se trhů v EU týkat nebude.

Československo, 1976: jaké automobily prodávala Mototechna?

Československo, 1976: jaké automobily prodávala Mototechna?

Moskvič se objevil ve třicátých letech minulého století. Ze začátku vyráběl automobily značky Ford. Závod přestal fungovat v roce 2001, kdy také skončila výroba posledního modelu 2142. V roce 2006 Moskvič definitivně zanikl. 

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků