Moskvič se vrací. Oživit ho chce francouzský Renault

Moskvič se vrací. Oživit ho chce francouzský Renault

Asi není nutné připomínat, že Renault oživil Dacii, které se v její novodobé historii daří přímo výborně. Francouzská automobilka také má co dočinění s Ladou a vypadá to, že se přidá ještě další značka, kterou určitě dobře znáte. Ano, oživit by se měl také Moskvič.

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Test Lada Niva Urban: Z lesa do města snadno a rychle  

Ruská i francouzská média totiž píší o tom, že Renault zahájil v Rusku řízení, v rámci kterého by chtěl získat obchodní značku Moskvič. Časem bychom se tak mohli dočkat dalšího zajímavého vzkříšení, i když je velmi pravděpodobné, že se trhů v EU týkat nebude.

Československo, 1976: jaké automobily prodávala Mototechna?

Československo, 1976: jaké automobily prodávala Mototechna?

Moskvič se objevil ve třicátých letech minulého století. Ze začátku vyráběl automobily značky Ford. Závod přestal fungovat v roce 2001, kdy také skončila výroba posledního modelu 2142. V roce 2006 Moskvič definitivně zanikl. 

bazar

Renault Laguna 2
Rok výroby: 2009
Stav: 143 840 km
Cena: 170 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 50 889 km
Cena: 66 000 Kč
Renault Megane 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 28 715 km
Cena: 296 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,5
Rok výroby: 2011
Stav: 110 015 km
Cena: 190 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 102 904 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Clio 0,9
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků