Tradiční britská automobilka  Morgan  si pro své roadstery Plus Four a Plus Six přichystala omlazení. Řada vylepšení u těchto modelů vznikla tak, že si tvůrci vzali k srdci poznámky svých zákazníků a především novinářů. Zdroj: Morgan

Tradiční britská automobilka Morgan si pro své roadstery Plus Four a Plus Six přichystala omlazení. Řada vylepšení u těchto modelů vznikla tak, že si tvůrci vzali k srdci poznámky svých zákazníků a především novinářů. | Zdroj: Morgan

Nově tedy v obou modelech můžete mít lepší sedadla s mnohem pevnějším bočním vedením. Zdroj: Morgan

Nově tedy v obou modelech můžete mít lepší sedadla s mnohem pevnějším bočním vedením. | Zdroj: Morgan

K mání jsou dvě verze - Comfort a Comfort Plus. U druhých se při ostrém režimu boční vedení sedadel pneumaticky přifoukne. Model Plus Six je má standardem a pro Plus Four jsou na přání. Zdroj: Morgan

K mání jsou dvě verze - Comfort a Comfort Plus. U druhých se při ostrém režimu boční vedení sedadel pneumaticky přifoukne. Model Plus Six je má standardem a pro Plus Four jsou na přání. | Zdroj: Morgan

Sportovní režim pak bude měnit i zvuk, nově tu jsou totiž sportovní výfuky s klapkami, které na okresních silnicích troubí do okolí a ve městě umí být potichu. Zdroj: Morgan

Sportovní režim pak bude měnit i zvuk, nově tu jsou totiž sportovní výfuky s klapkami, které na okresních silnicích troubí do okolí a ve městě umí být potichu. | Zdroj: Morgan

Nový je pak také mechanismus střechy, který usnadňuje manipulaci.  Zdroj: Morgan

Nový je pak také mechanismus střechy, který usnadňuje manipulaci.  | Zdroj: Morgan

V rámci modernizace interiéru pak v obou modelech najdete i dvojici USB portů, lepší osvětlení v noci a zpožděné zhasínání předních světel při odcházení od vozu po jeho zamknutí. Zdroj: Morgan

V rámci modernizace interiéru pak v obou modelech najdete i dvojici USB portů, lepší osvětlení v noci a zpožděné zhasínání předních světel při odcházení od vozu po jeho zamknutí. | Zdroj: Morgan

Omlazené modely je již možné objednávat. Zdroj: Morgan

Omlazené modely je již možné objednávat. | Zdroj: Morgan

Tyto dva modely Morgan pohánějí agregáty od  BMW . Slabší Plus Four využívá čtyřválec o výkonu 190 kW (258 koní), který najdete třeba v novém BMW 330i. Zdroj: Morgan

Tyto dva modely Morgan pohánějí agregáty od BMW. Slabší Plus Four využívá čtyřválec o výkonu 190 kW (258 koní), který najdete třeba v novém BMW 330i. | Zdroj: Morgan

Plus Six má zase řadový šestiválec, který najdete třeba v BMW M340i xDrive, ale pohání i zadní kola v  Toyotě Supra.  Zdroj: Morgan

Plus Six má zase řadový šestiválec, který najdete třeba v BMW M340i xDrive, ale pohání i zadní kola v Toyotě Supra. | Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

 Zdroj: Morgan

| Zdroj: Morgan

Nově tedy v obou modelech můžete mít lepší sedadla s mnohem pevnějším bočním vedením. Zdroj: Morgan
K mání jsou dvě verze - Comfort a Comfort Plus. U druhých se při ostrém režimu boční vedení sedadel pneumaticky přifoukne. Model Plus Six je má standardem a pro Plus Four jsou na přání. Zdroj: Morgan
Sportovní režim pak bude měnit i zvuk, nově tu jsou totiž sportovní výfuky s klapkami, které na okresních silnicích troubí do okolí a ve městě umí být potichu. Zdroj: Morgan
Nový je pak také mechanismus střechy, který usnadňuje manipulaci.  Zdroj: Morgan
20
Fotogalerie

Morgany Plus Four a Plus Six mají po faceliftu. Poslechly zákazníky i novináře

Oba dva modely se nyní mohou pochlubit sportovními výfuky i sedadly s lepším bočním vedením.

Tradiční britská automobilka Morgan si pro své roadstery Plus Four a Plus Six přichystala omlazení. Řada vylepšení u těchto modelů vznikla tak, že si tvůrci vzali k srdci poznámky svých zákazníků a především novinářů. Nově tedy v obou modelech můžete mít lepší sedadla s mnohem pevnějším bočním vedením.

K mání jsou dvě verze - Comfort a Comfort Plus. U druhých se při ostrém režimu boční vedení sedadel pneumaticky přifoukne. Model Plus Six je má standardem a pro Plus Four jsou na přání. Sportovní režim pak bude měnit i zvuk, nově tu jsou totiž sportovní výfuky s klapkami, které na okresních silnicích troubí do okolí a ve městě umí být potichu.

Nový je pak také mechanismus střechy, který usnadňuje manipulaci. V rámci modernizace interiéru pak v obou modelech najdete i dvojici USB portů, lepší osvětlení v noci a zpožděné zhasínání předních světel při odcházení od vozu po jeho zamknutí. Omlazené modely je již možné objednávat.

Tyto dva modely Morgan pohánějí agregáty od BMW. Slabší Plus Four využívá čtyřválec o výkonu 190 kW (258 koní), který najdete třeba v novém BMW 330i. Plus Six má zase řadový šestiválec, který najdete třeba v BMW M340i xDrive, ale pohání i zadní kola v Toyotě Supra.

Morgan

Morgan Motor Company je britská rodinná automobilka. V jejím vedení je nyní vnuk zakladatele H. F. S. Morgana.

Morgan je typický ruční výrobou, poměrně dlouhými čekacími lhůtami a také tradičním retro-vzhledem svých vozů.

Morgan 3 Wheeler • Morgan Plus 4 • Morgan Plus 6 • Morgan Plus 8

Doporučujeme

Články odjinud