Morgan Plus 8: další novinka pro Ženevu

Britská miniautomobilka Morgan odhalila druhou ze svých novinek připravených pro nadcházející autosalon v Ženevě.

Teprve před několika dny jsme vám předběžně představili nové kupé Morgan Aero Coupe, jež v intencích povahy značky Morgan představuje vrchol moderní techniky, nyní vám povíme více o novém roadsteru Morgan Plus 8. V tomto případě však jde pouze o revizi legendy, jež teprve nedávno speciální omezenou sérií Morgan 4/4 75th Anniversary Edition oslavila svých 75 let ve výrobě a dosud posledním faceliftem prošla v roce 2004.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Morgan Plus 8: modernizace pro legendy pro modelový rok 2012

Ačkoli třeba Ford hovoří o svém stávajícím modelu Mustang Shelby GT500 jako o nejvýkonnějším osmiválci světa, Morgan tvrdí, že jeho nový Plus 8 je nejlehčím osmiválcem světa, neboť tento roadster dosahuje pohotovostní hmotnosti jen 1 100 kg. O pohon této novinky se stará jednotka BMW 4,8 l V8 s naladěním na 367 koní (270 kW), nebo 390 koní (291 kW).

Morgan Aero Coupe: první snímky horké novinky

Morgan Aero Coupe: první snímky horké novinky

Nejvýkonnější verze nového Morganu Plus 8 má zrychlovat z klidu na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout rychlosti 250 km/h, přičemž vykazuje průměrnou spotřebu 12,1 l/100 km. V sériové výbavě najdeme kromě jiných komfortních prvků také klimatizaci, kožené čalounění nebo stylově zapracované rádio s přehrávačem CD.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků