Morgan Plus 8: další novinka pro Ženevu

Britská miniautomobilka Morgan odhalila druhou ze svých novinek připravených pro nadcházející autosalon v Ženevě.

Teprve před několika dny jsme vám předběžně představili nové kupé Morgan Aero Coupe, jež v intencích povahy značky Morgan představuje vrchol moderní techniky, nyní vám povíme více o novém roadsteru Morgan Plus 8. V tomto případě však jde pouze o revizi legendy, jež teprve nedávno speciální omezenou sérií Morgan 4/4 75th Anniversary Edition oslavila svých 75 let ve výrobě a dosud posledním faceliftem prošla v roce 2004.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Morgan Plus 8: modernizace pro legendy pro modelový rok 2012

Ačkoli třeba Ford hovoří o svém stávajícím modelu Mustang Shelby GT500 jako o nejvýkonnějším osmiválci světa, Morgan tvrdí, že jeho nový Plus 8 je nejlehčím osmiválcem světa, neboť tento roadster dosahuje pohotovostní hmotnosti jen 1 100 kg. O pohon této novinky se stará jednotka BMW 4,8 l V8 s naladěním na 367 koní (270 kW), nebo 390 koní (291 kW).

Morgan Aero Coupe: první snímky horké novinky

Morgan Aero Coupe: první snímky horké novinky

Nejvýkonnější verze nového Morganu Plus 8 má zrychlovat z klidu na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout rychlosti 250 km/h, přičemž vykazuje průměrnou spotřebu 12,1 l/100 km. V sériové výbavě najdeme kromě jiných komfortních prvků také klimatizaci, kožené čalounění nebo stylově zapracované rádio s přehrávačem CD.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků