Morgan Plus 8: další novinka pro Ženevu

Britská miniautomobilka Morgan odhalila druhou ze svých novinek připravených pro nadcházející autosalon v Ženevě.

Teprve před několika dny jsme vám předběžně představili nové kupé Morgan Aero Coupe, jež v intencích povahy značky Morgan představuje vrchol moderní techniky, nyní vám povíme více o novém roadsteru Morgan Plus 8. V tomto případě však jde pouze o revizi legendy, jež teprve nedávno speciální omezenou sérií Morgan 4/4 75th Anniversary Edition oslavila svých 75 let ve výrobě a dosud posledním faceliftem prošla v roce 2004.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Morgan Plus 8: modernizace pro legendy pro modelový rok 2012

Ačkoli třeba Ford hovoří o svém stávajícím modelu Mustang Shelby GT500 jako o nejvýkonnějším osmiválci světa, Morgan tvrdí, že jeho nový Plus 8 je nejlehčím osmiválcem světa, neboť tento roadster dosahuje pohotovostní hmotnosti jen 1 100 kg. O pohon této novinky se stará jednotka BMW 4,8 l V8 s naladěním na 367 koní (270 kW), nebo 390 koní (291 kW).

Morgan Aero Coupe: první snímky horké novinky

Morgan Aero Coupe: první snímky horké novinky

Nejvýkonnější verze nového Morganu Plus 8 má zrychlovat z klidu na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout rychlosti 250 km/h, přičemž vykazuje průměrnou spotřebu 12,1 l/100 km. V sériové výbavě najdeme kromě jiných komfortních prvků také klimatizaci, kožené čalounění nebo stylově zapracované rádio s přehrávačem CD.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 14 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků