Rozlučka s moderní klasikou: Morgan Aero dostal limitovanou edici GT

Morgan Aero 8 se loučí ve velkém stylu.
Rozlučka s moderní klasikou: Morgan Aero dostal limitovanou edici GT

Morgan vyrábí i purističtější modely, které si skoro spletete s veteránem, ale model Aero 8 je pro novodobou historii značky opravdovým kultem. Nyní se automobilka chystá na ukončení výroby současné generace. Několika fotografiemi částečně odhaluje verzi GT.

Edice má být silně inspirována závodní verzí pro kategorii GT3. Panely budou tradičně připraveny ručně. Po ní se opět nachází voštinový podvozek s hliníkovými výztuhami. Pod kapotou bude pracovat stejný vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru, jako u standardní varianty.

Morgan 4/4 (1936-dosud): Čtyři kola, čtyři válce

Morgan 4/4 (1936-dosud): Čtyři kola, čtyři válce

Jednotka od BMW nabídne výkon 270 kW (367 k) a točivý moment 490 Nm. Pokud bude šofér s pákou šestistupňové manuální převodovky dostatečně rychlý, "gétéčko" na stovku zrychlí za 4,5 sekundy. Maximální rychlost činí 273 km/h.

Příliš jich v Británii nevyrobí - vznikne pouhých osm kusů. Telefon na české zastoupení automobilky kvůli GT nehledejte, všechny kusy už mají svého majitele.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků