Rozlučka s moderní klasikou: Morgan Aero dostal limitovanou edici GT

Morgan Aero 8 se loučí ve velkém stylu.
Rozlučka s moderní klasikou: Morgan Aero dostal limitovanou edici GT

Morgan vyrábí i purističtější modely, které si skoro spletete s veteránem, ale model Aero 8 je pro novodobou historii značky opravdovým kultem. Nyní se automobilka chystá na ukončení výroby současné generace. Několika fotografiemi částečně odhaluje verzi GT.

Edice má být silně inspirována závodní verzí pro kategorii GT3. Panely budou tradičně připraveny ručně. Po ní se opět nachází voštinový podvozek s hliníkovými výztuhami. Pod kapotou bude pracovat stejný vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru, jako u standardní varianty.

Morgan 4/4 (1936-dosud): Čtyři kola, čtyři válce

Morgan 4/4 (1936-dosud): Čtyři kola, čtyři válce

Jednotka od BMW nabídne výkon 270 kW (367 k) a točivý moment 490 Nm. Pokud bude šofér s pákou šestistupňové manuální převodovky dostatečně rychlý, "gétéčko" na stovku zrychlí za 4,5 sekundy. Maximální rychlost činí 273 km/h.

Příliš jich v Británii nevyrobí - vznikne pouhých osm kusů. Telefon na české zastoupení automobilky kvůli GT nehledejte, všechny kusy už mají svého majitele.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků