Rozlučka s moderní klasikou: Morgan Aero dostal limitovanou edici GT

Morgan Aero 8 se loučí ve velkém stylu.
Rozlučka s moderní klasikou: Morgan Aero dostal limitovanou edici GT

Morgan vyrábí i purističtější modely, které si skoro spletete s veteránem, ale model Aero 8 je pro novodobou historii značky opravdovým kultem. Nyní se automobilka chystá na ukončení výroby současné generace. Několika fotografiemi částečně odhaluje verzi GT.

Edice má být silně inspirována závodní verzí pro kategorii GT3. Panely budou tradičně připraveny ručně. Po ní se opět nachází voštinový podvozek s hliníkovými výztuhami. Pod kapotou bude pracovat stejný vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru, jako u standardní varianty.

Morgan 4/4 (1936-dosud): Čtyři kola, čtyři válce

Morgan 4/4 (1936-dosud): Čtyři kola, čtyři válce

Jednotka od BMW nabídne výkon 270 kW (367 k) a točivý moment 490 Nm. Pokud bude šofér s pákou šestistupňové manuální převodovky dostatečně rychlý, "gétéčko" na stovku zrychlí za 4,5 sekundy. Maximální rychlost činí 273 km/h.

Příliš jich v Británii nevyrobí - vznikne pouhých osm kusů. Telefon na české zastoupení automobilky kvůli GT nehledejte, všechny kusy už mají svého majitele.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků