Morgan Aero 8 GT: krásné retro se stovkou pod 5 sekund

Morgan Aero 8 GT: krásné retro se stovkou pod 5 sekund

Chcete být originální a výjmeční? Pak je tu retro Morgan Aero 8 GT, kterého bylo vyrobeno zatím jen 290 kusů. Pod kapotou hřímá osmiválec od BMW o objemu 4,6 litrů a výkonem 240 kW (322 k) při 5800 ot./min. Maximálního kroutícího momentu 444 Nm dosáhnete v 3500 ot./min.

Síla osmiválce je přenášena přes šestistupňový manuál, který je mimochodem také od BMW, na zadní kola. Oproti předchozímu modelu dostává GT tužší pérování a lepší podvozek. Celý vůz váží pouhých 1 000 kg a akceleraci z na 100 km/h zvládá za 4,5 s. Maximální rychlost se pak vyšplhá na 265 km/h.

Celohliníková karoserie se prodává pouze se stříbrnou nebo tmavěmodrou metalízou. Tradiční prvky najdeme ve tvaru kapoty, chromovaná přední mřížka, hodně vytažené blatníky a široké prahy dělají tento vůz výjimečným a krásným modelem, který u nás na silnicích jen tak nenajdete.

Cena vzhledem k malosériové výrobě není zas až tak závratná, za Morgan Aero 8 GT zaplatite v přepočtu asi 3 500 000 korun.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Líbí se vám retro auta? Přečtěte si článek o vozu Wiesmann GT.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků