Morgan Aero 8 GT: krásné retro se stovkou pod 5 sekund

Chcete být originální a výjmeční? Pak je tu retro Morgan Aero 8 GT, kterého bylo vyrobeno zatím jen 290 kusů. Pod kapotou hřímá osmiválec od BMW o objemu 4,6 litrů a výkonem 240 kW (322 k) při 5800 ot./min. Maximálního kroutícího momentu 444 Nm dosáhnete v 3500 ot./min.

Síla osmiválce je přenášena přes šestistupňový manuál, který je mimochodem také od BMW, na zadní kola. Oproti předchozímu modelu dostává GT tužší pérování a lepší podvozek. Celý vůz váží pouhých 1 000 kg a akceleraci z na 100 km/h zvládá za 4,5 s. Maximální rychlost se pak vyšplhá na 265 km/h.

Celohliníková karoserie se prodává pouze se stříbrnou nebo tmavěmodrou metalízou. Tradiční prvky najdeme ve tvaru kapoty, chromovaná přední mřížka, hodně vytažené blatníky a široké prahy dělají tento vůz výjimečným a krásným modelem, který u nás na silnicích jen tak nenajdete.

Cena vzhledem k malosériové výrobě není zas až tak závratná, za Morgan Aero 8 GT zaplatite v přepočtu asi 3 500 000 korun.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Líbí se vám retro auta? Přečtěte si článek o vozu Wiesmann GT.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků