Morgan Aero 8, bizarní retro se dočkalo faceliftu

Britský výrobce retro vozů Morgan mírně modifikoval svůj model Aero 8. Sportovní model v duchu starých vozů tak opět láká zákazníky, kteří vyžadují individualismus a výborné výkony.
Morgan Aero 8, bizarní retro se dočkalo faceliftu

Morgan připravil pro své zákazníky mírnou modifikaci modelu Aero 8. Ten sice i nadále disponuje stejným motorem a dosahuje stejné dynamiky, ale i v tomto individualistickém voze si našly místa moderní technologie. Nové Aero 8 má nyní novou tvář. Výrobce mírně přepracoval přední masku se světlomety v duchu Aeromaxu, který představil na loňském autosalonu v Ženevě a který byl postaven na zakázku pro jednoho majitele.

Mimo samotnou změnu vizáže dostane Aero 8 i velmi bohatou standardní výbavu. Nově se objeví airbag řidiče a spolujezdce, díky nové legislativě i nutné ABS s EBD, centrální zamykání na dálkové ovládání, tempomat, klimatizaci a také systém měření tlaku v pneumatikách.

Pod kapotou i nadále burácí osmiválec o objemu 4,4 litru z produkce automobilky BMW, který dosahuje výkonu 239 kW (325 k). Díky tomuto motoru zvládne Aero 8 sprint na stovku za 4,6 s a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h. Brzdná dráha ze 100 km/h dosahuje díky velkým 350 mm kotoučům vpředu a 332 mm velkým kotoučům vzadu hodnoty 35,8 m.

Přes poměrně vysokou cenu 53 tis. liber bez DPH (přibližně 2,35 mil. Kč bez DPH) se od roku 2001, kdy přišel tento model na svět prodalo přes čtyři sta kusů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Morgan Aero 8

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků