Morgan 4 Seater: aristokratický retro-kabriolet

Britský malosériový výrobce zajímavých retro-vozů, společnost Morgan, postavil pro letošní rok nové čtyřmístné auto s tradičními prvky svých vozů. V nabídce jsou dva benzínové motory: čtyrválec 2,0 l a šestiválec 3,0 l.
Morgan 4 Seater: aristokratický retro-kabriolet

Morgan vůz poskládal se čtveřicí plnohodnotných sedadel a speciální konstrukcí plátěné střechy, kde by i na zadních místech mělo být dost místa; tedy žádné kupátko 2+2. Navíc by mělo jít o vůz pro každodenní rodinné použití, zadní sedačky mají uchycení Isofix.

Vůz byl představen na autosalonu v Ženevě a jako koncept měl pod kapotou benzínový agregát o výkonu 164 kW (223 k). Sériová verze ale nabídne dvojici motorů Duratec z regálů automobilky Ford: základ bude tvořit benzinový čtyřválec s výkonem 106 kW (145 k) a silnější varianta bude mít objem 3,0 litr, uspořádání válců V6 a výkon 150 kW/204 k.

Ceny jsou také nižší, než u předchozích modelů, základ bude stát 32 tis. liber; 4 Seater s šestiválcem bude začínat na 39 130 librách. Morgan ale také předeslal, že vozy díky malosériové produkci a ručnímu skládání budou k dodání 6-12 měsíců po objednání a složení odpovídající zálohy.


Morgan 4 Seater

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků