No pánové co já vím tak monteverdi je vlastně předělaný international harvester scout II, jednoho mám a mnooooho věcí je totožných s americkým scoutem, který je taktéž dnes už raritou jako monteverdi
Škoda, že u těch fotek mi ze všech stran svítí a bliká reklama, takže se člověk musí pořádně soustředit, aby na té fotce i něco viděl...
a co takhle pouzit kouzelny doplnek prohlizece jmenem AdBlock/AdBlock Plus??? Pouzivam uspesne, jiz dva roky jsem zadnou reklamu na webu nevidel...
A co takhle nemuset si počítač zaneřáďovat doplňky... Nechci řešit dodatečné kraviny do prohlížeče... Nemám s tím historicky dobré zkušenosti... Ostatně, kdo ví, co tyhle doplňky dělají na pozadí, raději ani nevědět...
Díky za článek, moc zajímavé. Vzpomenu si na překrásná kupé, trochu zvláštní limuzíny, ale na offroad jsem zapoměl. Podle mne měli nejkrásnější kupé, i tento offroad je trochu zbastlený, tak jako limo.
Dobrý den, Monteverdi byla opravdu mimořádně zajímavá značka, už pro zemi svého původu, vazby na Formuli 1 či prazvláštní spolupráci s Pietrem Fruou. Zatím dávám dohromady materiály a k tématu Monteverdi se určitě vrátíme.
Byt to v tistene podobe, vytrel bych si s tim pr....
Tak to nečti, troubo.
Musím tentokrát redakci poděkovat. Na tohoto výrobce jsem zcela zapomněl. Poprvé jsem toto auto viděl v časopise automobil snad před čtyřiceti lety. Bylo to zcela exotické auto. Spojení velké luxusní limuzíny a terenního auta. V té době zcela originální výrobek. A tak jako ve většině technického vývoje na myšlenku přijde jednotlivec, malý výrobce, který pak povětšinou zanikne, ale jeho nápad kanibalizuje větší výrobce, který se tím proslaví a udělá na tom jméno. V tomto případě RRover.
Až na to, že Range Rover první generace se představil už v roce 1970. Mě tohle přijde spíš naopak jako předělaný RR
Jenže to nebylo vůbec luxusní vozidlo, byl to užitkáč s koženkovými sedadly jako v zetoru. Skutečně luxusní vybavení tak jak se prezentuje dnes do rr přišlo mnohem, mnohem později.
Range Rover byl od samého vzniku koncipován jako luxusní vůz mimo jiné i pro jízdy po anglickém venkově.. Samozřejmě, že součástí výbavy nebyla navigace, dvouzonová klima a hlavní LED světlomety, ale zcela jistě měl kožený interiér, el. ovládaná okna, nebo např. determální skla.. Užitkáč to možná byl, ale možná tak pro vrchních 10000;-)
První RR byl vymyslen jako docasna nahrada za Land Rover (který se tenkrat ještě nejmenoal Defender). To ze to nakonec dopadlo jinak je jina věc. Ale ukol znel jasne :-). První RR opravdu nebyl myslen jako luxusni masirka, ale jako pracovni stroj s lepsim standardem nez do te doby bylo bezne. Ale ne luxus.
Houby, byl to užitkáč pro ježdění v gumákách od hnoje. A to je ovšem zcela korektní zaměření a zacílení na zákazníka, který terénní auto potřebuje a může jet v těch gumákách od hnoje i do města, když si potřebuje koupit vidle. Čili sedadala byla z vikslajvantu, podlážky v gumě a obyč přístrojovka, aby se to od hnoje dalo vystříkat hadicí. Toto byl první RR, aby bylo jasno. To navoněné hovno co dnes jezdí po praze s tím nemá nic společného. Hnůj z gumáků bys z těch tepichů už nikdy nedostal.
Ta závěrka předního diferenciálu je docela rarita, normálně by se dala čekat spíše vzadu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.