Monteverdi Safari (1976): luxusní off-road ze Švýcarska

15 komentářů

Ondra
5. května • 21:45

No pánové co já vím tak monteverdi je vlastně předělaný international harvester scout II, jednoho mám a mnooooho věcí je totožných s americkým scoutem, který je taktéž dnes už raritou jako monteverdi

Phoenix
18. listopadu • 8:50

Škoda, že u těch fotek mi ze všech stran svítí a bliká reklama, takže se člověk musí pořádně soustředit, aby na té fotce i něco viděl...

Wikidy
18. listopadu • 11:58

a co takhle pouzit kouzelny doplnek prohlizece jmenem AdBlock/AdBlock Plus??? Pouzivam uspesne, jiz dva roky jsem zadnou reklamu na webu nevidel...

Phoenix
19. listopadu • 11:44

A co takhle nemuset si počítač zaneřáďovat doplňky... Nechci řešit dodatečné kraviny do prohlížeče... Nemám s tím historicky dobré zkušenosti... Ostatně, kdo ví, co tyhle doplňky dělají na pozadí, raději ani nevědět...

Petr
17. listopadu • 19:04

Díky za článek, moc zajímavé. Vzpomenu si na překrásná kupé, trochu zvláštní limuzíny, ale na offroad jsem zapoměl. Podle mne měli nejkrásnější kupé, i tento offroad je trochu zbastlený, tak jako limo.

Jiří  Duchoň
17. listopadu • 19:18 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, Monteverdi byla opravdu mimořádně zajímavá značka, už pro zemi svého původu, vazby na Formuli 1 či prazvláštní spolupráci s Pietrem Fruou. Zatím dávám dohromady materiály a k tématu Monteverdi se určitě vrátíme.

ne - chapu smysl kapitol
17. listopadu • 11:09

Byt to v tistene podobe, vytrel bych si s tim pr....

FotrLotr
17. listopadu • 12:31

Tak to nečti, troubo.

Zelí
17. listopadu • 10:26

Musím tentokrát redakci poděkovat. Na tohoto výrobce jsem zcela zapomněl. Poprvé jsem toto auto viděl v časopise automobil snad před čtyřiceti lety. Bylo to zcela exotické auto. Spojení velké luxusní limuzíny a terenního auta. V té době zcela originální výrobek. A tak jako ve většině technického vývoje na myšlenku přijde jednotlivec, malý výrobce, který pak povětšinou zanikne, ale jeho nápad kanibalizuje větší výrobce, který se tím proslaví a udělá na tom jméno. V tomto případě RRover.

Venouch
17. listopadu • 13:16

Až na to, že Range Rover první generace se představil už v roce 1970. Mě tohle přijde spíš naopak jako předělaný RR

Zelí
17. listopadu • 14:03

Jenže to nebylo vůbec luxusní vozidlo, byl to užitkáč s koženkovými sedadly jako v zetoru. Skutečně luxusní vybavení tak jak se prezentuje dnes do rr přišlo mnohem, mnohem později.

faubléé
17. listopadu • 18:48

Range Rover byl od samého vzniku koncipován jako luxusní vůz mimo jiné i pro jízdy po anglickém venkově.. Samozřejmě, že součástí výbavy nebyla navigace, dvouzonová klima a hlavní LED světlomety, ale zcela jistě měl kožený interiér, el. ovládaná okna, nebo např. determální skla.. Užitkáč to možná byl, ale možná tak pro vrchních 10000;-)

chytrak1
3. prosince • 0:24

První RR byl vymyslen jako docasna nahrada za Land Rover (který se tenkrat ještě nejmenoal Defender). To ze to nakonec dopadlo jinak je jina věc. Ale ukol znel jasne :-). První RR opravdu nebyl myslen jako luxusni masirka, ale jako pracovni stroj s lepsim standardem nez do te doby bylo bezne. Ale ne luxus.

Zelí
19. listopadu • 15:31

Houby, byl to užitkáč pro ježdění v gumákách od hnoje. A to je ovšem zcela korektní zaměření a zacílení na zákazníka, který terénní auto potřebuje a může jet v těch gumákách od hnoje i do města, když si potřebuje koupit vidle. Čili sedadala byla z vikslajvantu, podlážky v gumě a obyč přístrojovka, aby se to od hnoje dalo vystříkat hadicí. Toto byl první RR, aby bylo jasno. To navoněné hovno co dnes jezdí po praze s tím nemá nic společného. Hnůj z gumáků bys z těch tepichů už nikdy nedostal.

Vana666
17. listopadu • 6:59

Ta závěrka předního diferenciálu je docela rarita, normálně by se dala čekat spíše vzadu.

Doporučujeme

Články odjinud