Monopost Formule 1 se vejde i do dodávky. Showcar Renault vozí v Masteru

Rychleji, levněji, jednodušeji. Strastí s logistikou si tým F1 užije po celý rok dost, tak proč si to neusnadnit aspoň pro marketingové akce?

Obsluhovat tým Formule 1 s tak náročným závodním kalendářem je velkou výzvou pro logistiku. Taháte s sebou několik kamionů. A i samotné monoposty cestují v návěsech. Ovšem jiná situace je to v případě tak zvaných showcarů, předváděcích aut. Ty jsou často stavěné na starších speciálech, aby dovádění na promo akcích nešlo brát jako testování.

Právě akce pro veřejnost často bývají v centru města, a tak je pohodlnější vybavení včetně auta dopravit v kompaktnějším balení. Třeba v dodávkách. Renault má pro svůj tovární tým k dispozici speciálně upravený Master, kam se formule bez čumáku vejde. Jde o nástavbu s boxem. V něm najdete kolejnice, respektive nájezdy, či naviják.

Renault Kadjar po faceliftu: Lepší interiér a nové motory

Renault Kadjar po faceliftu: Lepší interiér a nové motory

Master samotný už tak krom svého bojového zbarvení tolik zajímavý není. Jde o klasickou verzi se vznětovým motorem o objemu 2,3 litru a výkonu 127 kilowattů. S nosností 844 kilogramů může vozit monopost i s motorem, který váží kolem 700 kilo. Vyložení vozu pak zabere jen patnáct minut. Neporovnatelné ve srovnání s nahuštěným návěsem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek