Monopost Formule 1 se vejde i do dodávky. Showcar Renault vozí v Masteru

Rychleji, levněji, jednodušeji. Strastí s logistikou si tým F1 užije po celý rok dost, tak proč si to neusnadnit aspoň pro marketingové akce?

Obsluhovat tým Formule 1 s tak náročným závodním kalendářem je velkou výzvou pro logistiku. Taháte s sebou několik kamionů. A i samotné monoposty cestují v návěsech. Ovšem jiná situace je to v případě tak zvaných showcarů, předváděcích aut. Ty jsou často stavěné na starších speciálech, aby dovádění na promo akcích nešlo brát jako testování.

Právě akce pro veřejnost často bývají v centru města, a tak je pohodlnější vybavení včetně auta dopravit v kompaktnějším balení. Třeba v dodávkách. Renault má pro svůj tovární tým k dispozici speciálně upravený Master, kam se formule bez čumáku vejde. Jde o nástavbu s boxem. V něm najdete kolejnice, respektive nájezdy, či naviják.

Renault Kadjar po faceliftu: Lepší interiér a nové motory

Renault Kadjar po faceliftu: Lepší interiér a nové motory

Master samotný už tak krom svého bojového zbarvení tolik zajímavý není. Jde o klasickou verzi se vznětovým motorem o objemu 2,3 litru a výkonu 127 kilowattů. S nosností 844 kilogramů může vozit monopost i s motorem, který váží kolem 700 kilo. Vyložení vozu pak zabere jen patnáct minut. Neporovnatelné ve srovnání s nahuštěným návěsem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 130 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků