Monopost Formule 1 se vejde i do dodávky. Showcar Renault vozí v Masteru

Rychleji, levněji, jednodušeji. Strastí s logistikou si tým F1 užije po celý rok dost, tak proč si to neusnadnit aspoň pro marketingové akce?

Obsluhovat tým Formule 1 s tak náročným závodním kalendářem je velkou výzvou pro logistiku. Taháte s sebou několik kamionů. A i samotné monoposty cestují v návěsech. Ovšem jiná situace je to v případě tak zvaných showcarů, předváděcích aut. Ty jsou často stavěné na starších speciálech, aby dovádění na promo akcích nešlo brát jako testování.

Právě akce pro veřejnost často bývají v centru města, a tak je pohodlnější vybavení včetně auta dopravit v kompaktnějším balení. Třeba v dodávkách. Renault má pro svůj tovární tým k dispozici speciálně upravený Master, kam se formule bez čumáku vejde. Jde o nástavbu s boxem. V něm najdete kolejnice, respektive nájezdy, či naviják.

Renault Kadjar po faceliftu: Lepší interiér a nové motory

Renault Kadjar po faceliftu: Lepší interiér a nové motory

Master samotný už tak krom svého bojového zbarvení tolik zajímavý není. Jde o klasickou verzi se vznětovým motorem o objemu 2,3 litru a výkonu 127 kilowattů. S nosností 844 kilogramů může vozit monopost i s motorem, který váží kolem 700 kilo. Vyložení vozu pak zabere jen patnáct minut. Neporovnatelné ve srovnání s nahuštěným návěsem.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Třetí generace Hyundaie i20 se už nechce od konkurentů jen učit, ale v řadě ohledů hodlá stanovit nová měřítka.

dnes | Martin Jeník | 1 příspěvek
Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků