Monopost Formule 1 se vejde i do dodávky. Showcar Renault vozí v Masteru

Rychleji, levněji, jednodušeji. Strastí s logistikou si tým F1 užije po celý rok dost, tak proč si to neusnadnit aspoň pro marketingové akce?

Obsluhovat tým Formule 1 s tak náročným závodním kalendářem je velkou výzvou pro logistiku. Taháte s sebou několik kamionů. A i samotné monoposty cestují v návěsech. Ovšem jiná situace je to v případě tak zvaných showcarů, předváděcích aut. Ty jsou často stavěné na starších speciálech, aby dovádění na promo akcích nešlo brát jako testování.

Právě akce pro veřejnost často bývají v centru města, a tak je pohodlnější vybavení včetně auta dopravit v kompaktnějším balení. Třeba v dodávkách. Renault má pro svůj tovární tým k dispozici speciálně upravený Master, kam se formule bez čumáku vejde. Jde o nástavbu s boxem. V něm najdete kolejnice, respektive nájezdy, či naviják.

Renault Kadjar po faceliftu: Lepší interiér a nové motory

Renault Kadjar po faceliftu: Lepší interiér a nové motory

Master samotný už tak krom svého bojového zbarvení tolik zajímavý není. Jde o klasickou verzi se vznětovým motorem o objemu 2,3 litru a výkonu 127 kilowattů. S nosností 844 kilogramů může vozit monopost i s motorem, který váží kolem 700 kilo. Vyložení vozu pak zabere jen patnáct minut. Neporovnatelné ve srovnání s nahuštěným návěsem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků