Modernizovaný Volkswagen T6.1 se ukazuje jako skříňová dodávka. Bílá mu sluší

18 komentářů

Asdfghjkl
9. dubna • 22:41

koukam do inzerce i v nemecku a co to vidim, T4 maj cenu skoro zlata. Inu posledni model znacka delnik co vydrzi a neni nasrackovany kvantem elektriky apod. hovnama. Znamej kupuje kusy, co jsou motorove cajk, na kastli "temer" srat, opravi, odstroji, zaplechuje, vyvari, vybrousi, nalakuje, slozi od A do Z a ta kara bude jezdit jeste za 15 let, kdyz se o to bude ridic starat. T5-ky mel na servisu onehda 2, trageďyja. Tuna elektriky, 2 vejsky ci letite zkusenosti nutnosti abys prisel na to kde co zlobi. Proste jak on rad rika piča auto. :-D

homer
10. dubna • 16:54

U ojetin uz neplati ze dulezitejsi je rok vyroby a nikoliv najezd?

.x.
9. dubna • 23:43

Pro p.i.č.u automechanika je p.i.č.a každé moderní auto.

Zombot
9. dubna • 18:26

Další facelift znamená, že VW nechá tuhle 16 let starou platformu sloužit ještě dalších pár let, takže ve výrobě na konec možná vydrží i 20 let. Jsem hodně zvědavý na elektrockou verzi - umístit 77kWh baterii do auta, které s tím předem nepočítalo, bude celkem výzva.

iPace
9. dubna • 18:52

odhaduju ze v podlaze misto vejfuku a nadrze, T6 ma celkem vysokej ram a s tim rozvorem by asi nebyl problem tam dostat i 150-200kWh baterku, otazkou ale je jestli by to ten ram unesl, i presto ze se da na standardni T6 koupit i spodni ochranny kryt ktery celkem hodne snese a celej spodek dost vystuzi

Thomas Fuk
9. dubna • 19:27

To by jistě technicky šlo, ale za cenu obrovských konstrukčních změn na tom nejdražším, tj. platformě. A to se už nevyplatí. Obzvlášť když mají IDbuzik a nového Craftera, který na to stavěn je a jde ho i ještě zmenšit.

iPace
10. dubna • 12:48

upravy na platforme vesmes zadne, koukni se nekdy na podvozek T6 zespoda, je to jedna velka dira s prickama, tam by stacilo jen umistit pricne bateriove moduly, on VW T6 ma totiz pouzite dve ruzne platformy, na jednu se dava sktinova zastavba a na druhou pick-up zastavba, ale obe jsou dost modularni a obe maji od nejnizsi hrany po vnitrni hranu interieru cca 25cm dutinu s priscniky

mpolan
12. dubna • 9:28

Není náhodou klasický VW T6 jen samonosný? Do toho nic nedají, navíc by ta baterie nebyla nijak chráněná proti poškození.

John
10. dubna • 0:18

Crafter na to stavěn je? No ty bavíš. Vždyť tam jen plácli baterii do nákl.prostoru a tím udělali další 15 cm schodek.

Jan Nademlejnský
9. dubna • 15:21

Každému koncernovému vozu sluší jakákoliv barva. Všechny koncernové vozy jsou NEJ!!!

Barott
9. dubna • 15:50

Baví tě tady už rok blít?

JirkaX
9. dubna • 18:19

Asi je postižený a nemůže za to.:-D

..-
9. dubna • 19:04

Jediný postižený jsi tady ty když se vydáváš za někoho jiného.

Bureš.
9. dubna • 20:47

Tebe ta nemoc hodně zmáhá, že?:-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
9. dubna • 20:58

Už se vydáváš i za mne? Na to nemáš, jsi příliš chudý duchem. :-D

Bureš.
9. dubna • 21:23

Vyhledej pomoc, sám to nezvládáš.:-|

Zelí
9. dubna • 13:37

To černé pádlo v nárazníku je nevkus.

Michal
9. dubna • 14:43

Z kabiny tam nevidíš.Oceníš couvací kameru a stejně je to vozidlo pro práci.

Doporučujeme

Články odjinud