Modernizovaný Volkswagen T6.1 se ukazuje jako skříňová dodávka. Bílá mu sluší

Zelí  |  09. 04. 2019 13:37

To černé pádlo v nárazníku je nevkus.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 04. 2019 14:43

Z kabiny tam nevidíš.Oceníš couvací kameru a stejně je to vozidlo pro práci.

Odpovědět  |   | 
Jan Nademlejnský  |  09. 04. 2019 15:21

Každému koncernovému vozu sluší jakákoliv barva. Všechny koncernové vozy jsou NEJ!!!

Odpovědět  |   | 
Barott  |  09. 04. 2019 15:50

Baví tě tady už rok blít?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  09. 04. 2019 18:19

Asi je postižený a nemůže za to.

Odpovědět  |   | 
..-  |  09. 04. 2019 19:04

Jediný postižený jsi tady ty když se vydáváš za někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  09. 04. 2019 20:47

Tebe ta nemoc hodně zmáhá, že?

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  09. 04. 2019 20:58

Už se vydáváš i za mne? Na to nemáš, jsi příliš chudý duchem.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  09. 04. 2019 21:23

Vyhledej pomoc, sám to nezvládáš.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  09. 04. 2019 18:26

Další facelift znamená, že VW nechá tuhle 16 let starou platformu sloužit ještě dalších pár let, takže ve výrobě na konec možná vydrží i 20 let. Jsem hodně zvědavý na elektrockou verzi - umístit 77kWh baterii do auta, které s tím předem nepočítalo, bude celkem výzva.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  09. 04. 2019 18:52

odhaduju ze v podlaze misto vejfuku a nadrze, T6 ma celkem vysokej ram a s tim rozvorem by asi nebyl problem tam dostat i 150-200kWh baterku, otazkou ale je jestli by to ten ram unesl, i presto ze se da na standardni T6 koupit i spodni ochranny kryt ktery celkem hodne snese a celej spodek dost vystuzi

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  09. 04. 2019 19:27

To by jistě technicky šlo, ale za cenu obrovských konstrukčních změn na tom nejdražším, tj. platformě. A to se už nevyplatí. Obzvlášť když mají IDbuzik a nového Craftera, který na to stavěn je a jde ho i ještě zmenšit.

Odpovědět  |   | 
John  |  10. 04. 2019 00:18

Crafter na to stavěn je? No ty bavíš. Vždyť tam jen plácli baterii do nákl.prostoru a tím udělali další 15 cm schodek.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 04. 2019 12:48

upravy na platforme vesmes zadne, koukni se nekdy na podvozek T6 zespoda, je to jedna velka dira s prickama, tam by stacilo jen umistit pricne bateriove moduly, on VW T6 ma totiz pouzite dve ruzne platformy, na jednu se dava sktinova zastavba a na druhou pick-up zastavba, ale obe jsou dost modularni a obe maji od nejnizsi hrany po vnitrni hranu interieru cca 25cm dutinu s priscniky

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 09:28

Není náhodou klasický VW T6 jen samonosný? Do toho nic nedají, navíc by ta baterie nebyla nijak chráněná proti poškození.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  09. 04. 2019 22:41

koukam do inzerce i v nemecku a co to vidim, T4 maj cenu skoro zlata. Inu posledni model znacka delnik co vydrzi a neni nasrackovany kvantem elektriky apod. hovnama. Znamej kupuje kusy, co jsou motorove cajk, na kastli "temer" srat, opravi, odstroji, zaplechuje, vyvari, vybrousi, nalakuje, slozi od A do Z a ta kara bude jezdit jeste za 15 let, kdyz se o to bude ridic starat. T5-ky mel na servisu onehda 2, trageďyja. Tuna elektriky, 2 vejsky ci letite zkusenosti nutnosti abys prisel na to kde co zlobi. Proste jak on rad rika piča auto.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  09. 04. 2019 23:43

Pro p.i.č.u automechanika je p.i.č.a každé moderní auto.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 04. 2019 16:54

U ojetin uz neplati ze dulezitejsi je rok vyroby a nikoliv najezd?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 114 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A