Modernizovaný Volkswagen T6.1 se ukazuje jako skříňová dodávka. Bílá mu sluší

Zelí  |  09. 04. 2019 13:37

To černé pádlo v nárazníku je nevkus.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 04. 2019 14:43

Z kabiny tam nevidíš.Oceníš couvací kameru a stejně je to vozidlo pro práci.

Odpovědět  |   | 
Jan Nademlejnský  |  09. 04. 2019 15:21

Každému koncernovému vozu sluší jakákoliv barva. Všechny koncernové vozy jsou NEJ!!!

Odpovědět  |   | 
Barott  |  09. 04. 2019 15:50

Baví tě tady už rok blít?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  09. 04. 2019 18:19

Asi je postižený a nemůže za to.

Odpovědět  |   | 
..-  |  09. 04. 2019 19:04

Jediný postižený jsi tady ty když se vydáváš za někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  09. 04. 2019 20:47

Tebe ta nemoc hodně zmáhá, že?

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  09. 04. 2019 20:58

Už se vydáváš i za mne? Na to nemáš, jsi příliš chudý duchem.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  09. 04. 2019 21:23

Vyhledej pomoc, sám to nezvládáš.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  09. 04. 2019 18:26

Další facelift znamená, že VW nechá tuhle 16 let starou platformu sloužit ještě dalších pár let, takže ve výrobě na konec možná vydrží i 20 let. Jsem hodně zvědavý na elektrockou verzi - umístit 77kWh baterii do auta, které s tím předem nepočítalo, bude celkem výzva.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  09. 04. 2019 18:52

odhaduju ze v podlaze misto vejfuku a nadrze, T6 ma celkem vysokej ram a s tim rozvorem by asi nebyl problem tam dostat i 150-200kWh baterku, otazkou ale je jestli by to ten ram unesl, i presto ze se da na standardni T6 koupit i spodni ochranny kryt ktery celkem hodne snese a celej spodek dost vystuzi

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  09. 04. 2019 19:27

To by jistě technicky šlo, ale za cenu obrovských konstrukčních změn na tom nejdražším, tj. platformě. A to se už nevyplatí. Obzvlášť když mají IDbuzik a nového Craftera, který na to stavěn je a jde ho i ještě zmenšit.

Odpovědět  |   | 
John  |  10. 04. 2019 00:18

Crafter na to stavěn je? No ty bavíš. Vždyť tam jen plácli baterii do nákl.prostoru a tím udělali další 15 cm schodek.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 04. 2019 12:48

upravy na platforme vesmes zadne, koukni se nekdy na podvozek T6 zespoda, je to jedna velka dira s prickama, tam by stacilo jen umistit pricne bateriove moduly, on VW T6 ma totiz pouzite dve ruzne platformy, na jednu se dava sktinova zastavba a na druhou pick-up zastavba, ale obe jsou dost modularni a obe maji od nejnizsi hrany po vnitrni hranu interieru cca 25cm dutinu s priscniky

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 09:28

Není náhodou klasický VW T6 jen samonosný? Do toho nic nedají, navíc by ta baterie nebyla nijak chráněná proti poškození.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  09. 04. 2019 22:41

koukam do inzerce i v nemecku a co to vidim, T4 maj cenu skoro zlata. Inu posledni model znacka delnik co vydrzi a neni nasrackovany kvantem elektriky apod. hovnama. Znamej kupuje kusy, co jsou motorove cajk, na kastli "temer" srat, opravi, odstroji, zaplechuje, vyvari, vybrousi, nalakuje, slozi od A do Z a ta kara bude jezdit jeste za 15 let, kdyz se o to bude ridic starat. T5-ky mel na servisu onehda 2, trageďyja. Tuna elektriky, 2 vejsky ci letite zkusenosti nutnosti abys prisel na to kde co zlobi. Proste jak on rad rika piča auto.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  09. 04. 2019 23:43

Pro p.i.č.u automechanika je p.i.č.a každé moderní auto.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 04. 2019 16:54

U ojetin uz neplati ze dulezitejsi je rok vyroby a nikoliv najezd?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A