Treba to proste brať tak, že európsky trh pre tieto autá nie je primárny. Je to len pre spestrenie ponuky, danej značky, čo plní v celku dobre.
V rozumné výbavě ale stále se slabým motorem za 280? Od 300 jsou novější auta jako Focus, Astra, Megane.. pokud levný sedan, tak logan... a počkal bych si po ukončení intervencí.. to by auta mohla jít o 2% dolů, takže kdo si měsíc počká, ušetří 5-6 tis.
Auta dolu nepujdou. Vyrobci s ukoncenim intervenci pocitaji a nastavili ceny podle toho. Na smeneni si pockaji na silnejsi korunu. Nemaji tedy duvod po ukonceni intervenci nijak slevovat (leda, ze by meli problem s cashflow). Ze stejneho duvodu se ted mohou vsechny banky pretrhnout, aby vam daly hypoteku. Protoze to znamena, ze pak budou dostavat cesky korunky a tak jsou ochotni tolerovat uroky pod 2%.
Srovnáváš, předpokládám, ceníkovou cenu s něčím, co sis usmlouval kdesi pokoutně s dealerem, že? Protože tebou zmíněná auta začínají minimálně o třicet, spíš ale padesát tisíc výše, než tvrdíš.
Papierovo to ma 500 litrovy kufor. V ramci setrenia tam vsak dali panty ako na ziguliku a zasahuju hlboko do bat.priestoru. Tym sa vyuzitelny priestor zmensuje skoro o polovicu. Takto debilne to ma aj stary logan a nove tipo. To by som chcel vediet, o kolko drahsie by boli zdvojene paralelpgramove zavesy jak maju normalne auta... Mam rad sedany, o tomto citrone som uvazoval, ale tie zavesy bola posledna kapecka, preco to nechcem.
Ukaž mi, prosím, které nové auto má paralelogramové závěsy?Jednoduchý závěs, jako je u toho Citroënu mají i luxusní Mercedesy a Audi. Jen ho mají zakrytý, aby to tolik nebilo do očí.
Ano mercedes to tiez ma, ale tesne pod hornym dekľom a do kufra to nezasahuje. Keby to nemalo motorove ovladanie kufra, tak by to asi medak nepotreboval.
Opět tě zklamu, systém závěsů je zcela stejný. Je pouze zakrytovaný, takže to působí dojmem, že nezasahuje do kufru. Realita je taková, že zasahuje ještě více, protože kromě závěsů tam máš ještě jejich krytí.A opravdu to není kvůli motorickému ovládání, ale prostě proto, že to je výrobně levnější a provozně odolnější, než křehký paralelogram.
Taky uvažuju o sedanu. Byl jsem si prohlédnout Logana, a ty pružiny to je něco strašného. A tak to má i nové Tipo?
Tipo sedan hej. :(
Líbí. Móc líbí. Ještě by to měl být kombík, klidně za +20 tisíc a je to geniální.
Jo udělat to v kombíku, nebo hatchback by bylo fajn, ale asi by si pak parazitovali s běnžnými. S tím kufrem, to je tak pro Asiata, kdyby se ten kufr alespoň otevíral jako u Octavie až u střechy. Takhle je do kufru malý otvor.
Vypadá to jak model Octavie, co vyráběla DACIA v roce 2007.Fujky
Rapid bude s touhle vybavou o sto klacku drazi .. tzn o 1/3 ceny ... to uz je slusna nabidka od Citroenu, ne?
To se pleteš, Škodifka je totiž nedostižná a hravě smázne všechny konkurenty... a lidi to prostě za ty prachy chtějí. Myslím, že by v Bolce měli ještě přitvrdit a znovu zdražit. Na lidské hlouposti se dá totiž skutečně vydělat "majlant" :-D
Fujky je tvoje mama.
argument ubožáčka
Mas byt rad. Snizil se na tvou uroven. Ty fujky
Co bys chtěl za ty peníze? Je to dobrá volba pro zájemce, kteří ocení vše co je potřeba k základním přesunům z A do B a nepožadují nic, co nutně nepotřebují. Howgh.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.