Modernizovaný sedan C-Elysée bude Citröen nabízet za 260 000 Kč

Francouzská automobilka odtajnila vzhled vozu po faceliftu již na podzim minulého roku. Nyní auto přichází na trh.

Bez stokoruny 260 000 Kč bude stát modernizovaný Citröen C-Elyséé v základním provedení. Ceník již odtajnilo tuzemské zastoupení této francouzské značky.

C-Elysée je klasický sedan kategorie nižší střední třída, který zaznamenává úspěchy především v Číně i v afrických zemích.

Při faceliftu se změnila přední maska, nárazník, tvary i grafika světlometů a uvnitř prostřední část palubní desky. Zde může být umístěn sedmipalcový displej multimediálního systému.

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Motorová paleta se neměnila. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

V základní výbavě je čtveřice airbagů, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládaní oken předních dveřích a zrcátek, mlhovky, LED světla pro denní svícení, rádio a patnáctipalcová ocelová kola.

Test ojetiny: Citroën C5 II nabízí kus auta za málo peněz. Co spolehlivost?

Test ojetiny: Citroën C5 II nabízí kus auta za málo peněz. Co spolehlivost?

Za druhý stupeň výbavy se připlácí dvacet tisíc korun. V takovém případě pak zákazník získá rovněž elektrické ovládání pro okna v zadních dveřích, klimatizaci, kožený volant, rádio s CD a MP3, středovou loketní opěrku vpředu, rezervní kolo a lakované kliky a zpětná zrcátka.

Za příplatek je možno nechat do auta namontovat alarm, parkovací senzory nebo i kameru, navigaci, vyhřívaná přední sedadla a hliníková kola v rozměrech patnáct nebo šestnáct palců. 

Galerii snímků modernizovaného provedení vozu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků