Modernizovaný sedan C-Elysée bude Citröen nabízet za 260 000 Kč

Francouzská automobilka odtajnila vzhled vozu po faceliftu již na podzim minulého roku. Nyní auto přichází na trh.

Bez stokoruny 260 000 Kč bude stát modernizovaný Citröen C-Elyséé v základním provedení. Ceník již odtajnilo tuzemské zastoupení této francouzské značky.

C-Elysée je klasický sedan kategorie nižší střední třída, který zaznamenává úspěchy především v Číně i v afrických zemích.

Při faceliftu se změnila přední maska, nárazník, tvary i grafika světlometů a uvnitř prostřední část palubní desky. Zde může být umístěn sedmipalcový displej multimediálního systému.

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Motorová paleta se neměnila. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

V základní výbavě je čtveřice airbagů, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládaní oken předních dveřích a zrcátek, mlhovky, LED světla pro denní svícení, rádio a patnáctipalcová ocelová kola.

Test ojetiny: Citroën C5 II nabízí kus auta za málo peněz. Co spolehlivost?

Test ojetiny: Citroën C5 II nabízí kus auta za málo peněz. Co spolehlivost?

Za druhý stupeň výbavy se připlácí dvacet tisíc korun. V takovém případě pak zákazník získá rovněž elektrické ovládání pro okna v zadních dveřích, klimatizaci, kožený volant, rádio s CD a MP3, středovou loketní opěrku vpředu, rezervní kolo a lakované kliky a zpětná zrcátka.

Za příplatek je možno nechat do auta namontovat alarm, parkovací senzory nebo i kameru, navigaci, vyhřívaná přední sedadla a hliníková kola v rozměrech patnáct nebo šestnáct palců. 

Galerii snímků modernizovaného provedení vozu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků