Modernizovaný sedan C-Elysée bude Citröen nabízet za 260 000 Kč

Francouzská automobilka odtajnila vzhled vozu po faceliftu již na podzim minulého roku. Nyní auto přichází na trh.

Bez stokoruny 260 000 Kč bude stát modernizovaný Citröen C-Elyséé v základním provedení. Ceník již odtajnilo tuzemské zastoupení této francouzské značky.

C-Elysée je klasický sedan kategorie nižší střední třída, který zaznamenává úspěchy především v Číně i v afrických zemích.

Při faceliftu se změnila přední maska, nárazník, tvary i grafika světlometů a uvnitř prostřední část palubní desky. Zde může být umístěn sedmipalcový displej multimediálního systému.

Ojetiny | Testy | Palivo | Příslušenství | Citroën

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Motorová paleta se neměnila. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

V základní výbavě je čtveřice airbagů, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládaní oken předních dveřích a zrcátek, mlhovky, LED světla pro denní svícení, rádio a patnáctipalcová ocelová kola.

Ojetiny | Kombi | Citroën

Test ojetiny: Citroën C5 II nabízí kus auta za málo peněz. Co spolehlivost?

Za druhý stupeň výbavy se připlácí dvacet tisíc korun. V takovém případě pak zákazník získá rovněž elektrické ovládání pro okna v zadních dveřích, klimatizaci, kožený volant, rádio s CD a MP3, středovou loketní opěrku vpředu, rezervní kolo a lakované kliky a zpětná zrcátka.

Za příplatek je možno nechat do auta namontovat alarm, parkovací senzory nebo i kameru, navigaci, vyhřívaná přední sedadla a hliníková kola v rozměrech patnáct nebo šestnáct palců. 

Galerii snímků modernizovaného provedení vozu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 13 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků