Modernizovaný sedan C-Elysée bude Citröen nabízet za 260 000 Kč

Francouzská automobilka odtajnila vzhled vozu po faceliftu již na podzim minulého roku. Nyní auto přichází na trh.

Bez stokoruny 260 000 Kč bude stát modernizovaný Citröen C-Elyséé v základním provedení. Ceník již odtajnilo tuzemské zastoupení této francouzské značky.

C-Elysée je klasický sedan kategorie nižší střední třída, který zaznamenává úspěchy především v Číně i v afrických zemích.

Při faceliftu se změnila přední maska, nárazník, tvary i grafika světlometů a uvnitř prostřední část palubní desky. Zde může být umístěn sedmipalcový displej multimediálního systému.

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Motorová paleta se neměnila. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

V základní výbavě je čtveřice airbagů, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládaní oken předních dveřích a zrcátek, mlhovky, LED světla pro denní svícení, rádio a patnáctipalcová ocelová kola.

Test ojetiny: Citroën C5 II nabízí kus auta za málo peněz. Co spolehlivost?

Test ojetiny: Citroën C5 II nabízí kus auta za málo peněz. Co spolehlivost?

Za druhý stupeň výbavy se připlácí dvacet tisíc korun. V takovém případě pak zákazník získá rovněž elektrické ovládání pro okna v zadních dveřích, klimatizaci, kožený volant, rádio s CD a MP3, středovou loketní opěrku vpředu, rezervní kolo a lakované kliky a zpětná zrcátka.

Za příplatek je možno nechat do auta namontovat alarm, parkovací senzory nebo i kameru, navigaci, vyhřívaná přední sedadla a hliníková kola v rozměrech patnáct nebo šestnáct palců. 

Galerii snímků modernizovaného provedení vozu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků