Modernizovaný Saab 9-3

Saab představil inovovanou řadu 9-3. Saab 9-3 prošel důkladnou a nákladnou úpravou exteriéru i interiéru. Saab 9-3 Aero dostal nový agresivně vyhlížející přední nárazník se spoilerem, prahové lišty a zadní nárazník.
Modernizovaný Saab 9-3
Saab představil inovovanou řadu 9-3. Saab 9-3 prošel důkladnou a nákladnou úpravou exteriéru i interiéru.

Saab 9-3 Aero dostal nový agresivně vyhlížející přední nárazník se spoilerem, prahové lišty a zadní nárazník. Není náhoda, že se Saab 9-3 Aero vzhledově přiblížil modelu 9-3 Viggen. 9-3 Aero dostala také do standardní výbavy nové 17“ litá kola.

K modelu Viggen se 9-3 Aero přiblížil také v interiéru. Přední sedadla v Aeru jsou nyní stejná jako u Viggenu.

V přímé souvislosti s úpravami modelu 9-3 Aero skončí prodej Saabu 9-3 Viggen na evropském trhu.

Změny prodělal i model SE. Nově je přední spoiler, zadní nárazník a prahové lišty v barvě karoserie. Jedná se o tutéž sadu, která byla na předcházející verzi 9-3 Aero.

V nabídce motorů byl nahrazen původní motor 2.0 Turbo novým, také dvoulitrovým, přeplňovaným motorem. V novém modelovém roce již nebude možné Saab 9-3 vybavit nepřeplňovaným dvoulitrovým motorem, nabídka zahrnuje jen motory přeplňované.


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 150 ks(110 kW)
Točivý moment 240 Nm při 1800-3500 ot.
Maximální plnící tlak 0,40 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 95


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 185 ks(136kW)
Točivý moment 263 Nm při 2200-4800 ot.
Maximální plnící tlak 0,79 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 95


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 205 ks(151kW)
Točivý moment 280 Nm při 2200-5000 ot.
Maximální plnící tlak 1,0 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 98


2.3 Turbo
Zdvihový objem 2 290 cm3
Výkon 230 ks(165kW)
Točivý moment 350 Nm při 2500-4000 ot.
Maximální plnící tlak 0,95-1,4 bar
Kompresní poměr 9,3:1
Palivo Natural 98


2.2 TiD
Zdvihový objem 2 171 cm3
Výkon 115 ks(85kW)
Točivý moment 260 Nm při 1900-2500 ot.
Maximální plnící tlak 0,90 bar
Kompresní poměr 19,5:1
Palivo Diesel

Saab

Saab je původem švédská automobilka. Saab byl divizí firmy Svenska Aeroplan vyrábějící zbraně. Ta vznikla v roce 1937 a první automobil opustil linku v roce 1944. V roce 1969 se Saab spojil se značkou Scania.

Momentálně Saab vlastní společnost National Electric Vehicles Sweden, ale nemá právo užívat jméno a logo Saabu, proto se vozidla od roku 2012 již nevyrábí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků