Modernizovaný Saab 9-3

Saab představil inovovanou řadu 9-3. Saab 9-3 prošel důkladnou a nákladnou úpravou exteriéru i interiéru. Saab 9-3 Aero dostal nový agresivně vyhlížející přední nárazník se spoilerem, prahové lišty a zadní nárazník.
Modernizovaný Saab 9-3
Saab představil inovovanou řadu 9-3. Saab 9-3 prošel důkladnou a nákladnou úpravou exteriéru i interiéru.

Saab 9-3 Aero dostal nový agresivně vyhlížející přední nárazník se spoilerem, prahové lišty a zadní nárazník. Není náhoda, že se Saab 9-3 Aero vzhledově přiblížil modelu 9-3 Viggen. 9-3 Aero dostala také do standardní výbavy nové 17“ litá kola.

K modelu Viggen se 9-3 Aero přiblížil také v interiéru. Přední sedadla v Aeru jsou nyní stejná jako u Viggenu.

V přímé souvislosti s úpravami modelu 9-3 Aero skončí prodej Saabu 9-3 Viggen na evropském trhu.

Změny prodělal i model SE. Nově je přední spoiler, zadní nárazník a prahové lišty v barvě karoserie. Jedná se o tutéž sadu, která byla na předcházející verzi 9-3 Aero.

V nabídce motorů byl nahrazen původní motor 2.0 Turbo novým, také dvoulitrovým, přeplňovaným motorem. V novém modelovém roce již nebude možné Saab 9-3 vybavit nepřeplňovaným dvoulitrovým motorem, nabídka zahrnuje jen motory přeplňované.


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 150 ks(110 kW)
Točivý moment 240 Nm při 1800-3500 ot.
Maximální plnící tlak 0,40 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 95


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 185 ks(136kW)
Točivý moment 263 Nm při 2200-4800 ot.
Maximální plnící tlak 0,79 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 95


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 205 ks(151kW)
Točivý moment 280 Nm při 2200-5000 ot.
Maximální plnící tlak 1,0 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 98


2.3 Turbo
Zdvihový objem 2 290 cm3
Výkon 230 ks(165kW)
Točivý moment 350 Nm při 2500-4000 ot.
Maximální plnící tlak 0,95-1,4 bar
Kompresní poměr 9,3:1
Palivo Natural 98


2.2 TiD
Zdvihový objem 2 171 cm3
Výkon 115 ks(85kW)
Točivý moment 260 Nm při 1900-2500 ot.
Maximální plnící tlak 0,90 bar
Kompresní poměr 19,5:1
Palivo Diesel

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků