Modernizovaný Saab 9-3

Saab představil inovovanou řadu 9-3. Saab 9-3 prošel důkladnou a nákladnou úpravou exteriéru i interiéru. Saab 9-3 Aero dostal nový agresivně vyhlížející přední nárazník se spoilerem, prahové lišty a zadní nárazník.
Modernizovaný Saab 9-3
Saab představil inovovanou řadu 9-3. Saab 9-3 prošel důkladnou a nákladnou úpravou exteriéru i interiéru.

Saab 9-3 Aero dostal nový agresivně vyhlížející přední nárazník se spoilerem, prahové lišty a zadní nárazník. Není náhoda, že se Saab 9-3 Aero vzhledově přiblížil modelu 9-3 Viggen. 9-3 Aero dostala také do standardní výbavy nové 17“ litá kola.

K modelu Viggen se 9-3 Aero přiblížil také v interiéru. Přední sedadla v Aeru jsou nyní stejná jako u Viggenu.

V přímé souvislosti s úpravami modelu 9-3 Aero skončí prodej Saabu 9-3 Viggen na evropském trhu.

Změny prodělal i model SE. Nově je přední spoiler, zadní nárazník a prahové lišty v barvě karoserie. Jedná se o tutéž sadu, která byla na předcházející verzi 9-3 Aero.

V nabídce motorů byl nahrazen původní motor 2.0 Turbo novým, také dvoulitrovým, přeplňovaným motorem. V novém modelovém roce již nebude možné Saab 9-3 vybavit nepřeplňovaným dvoulitrovým motorem, nabídka zahrnuje jen motory přeplňované.


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 150 ks(110 kW)
Točivý moment 240 Nm při 1800-3500 ot.
Maximální plnící tlak 0,40 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 95


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 185 ks(136kW)
Točivý moment 263 Nm při 2200-4800 ot.
Maximální plnící tlak 0,79 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 95


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 205 ks(151kW)
Točivý moment 280 Nm při 2200-5000 ot.
Maximální plnící tlak 1,0 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 98


2.3 Turbo
Zdvihový objem 2 290 cm3
Výkon 230 ks(165kW)
Točivý moment 350 Nm při 2500-4000 ot.
Maximální plnící tlak 0,95-1,4 bar
Kompresní poměr 9,3:1
Palivo Natural 98


2.2 TiD
Zdvihový objem 2 171 cm3
Výkon 115 ks(85kW)
Točivý moment 260 Nm při 1900-2500 ot.
Maximální plnící tlak 0,90 bar
Kompresní poměr 19,5:1
Palivo Diesel

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Saab 9.5 2
Rok výroby: 2006
Stav: 226 164 km
Cena: 88 000 Kč
Saab 9.3 2,2
Rok výroby: 2000
Stav: 221 586 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků