Modernizovaný Saab 9-3

Saab představil inovovanou řadu 9-3. Saab 9-3 prošel důkladnou a nákladnou úpravou exteriéru i interiéru. Saab 9-3 Aero dostal nový agresivně vyhlížející přední nárazník se spoilerem, prahové lišty a zadní nárazník.
Modernizovaný Saab 9-3
Saab představil inovovanou řadu 9-3. Saab 9-3 prošel důkladnou a nákladnou úpravou exteriéru i interiéru.

Saab 9-3 Aero dostal nový agresivně vyhlížející přední nárazník se spoilerem, prahové lišty a zadní nárazník. Není náhoda, že se Saab 9-3 Aero vzhledově přiblížil modelu 9-3 Viggen. 9-3 Aero dostala také do standardní výbavy nové 17“ litá kola.

K modelu Viggen se 9-3 Aero přiblížil také v interiéru. Přední sedadla v Aeru jsou nyní stejná jako u Viggenu.

V přímé souvislosti s úpravami modelu 9-3 Aero skončí prodej Saabu 9-3 Viggen na evropském trhu.

Změny prodělal i model SE. Nově je přední spoiler, zadní nárazník a prahové lišty v barvě karoserie. Jedná se o tutéž sadu, která byla na předcházející verzi 9-3 Aero.

V nabídce motorů byl nahrazen původní motor 2.0 Turbo novým, také dvoulitrovým, přeplňovaným motorem. V novém modelovém roce již nebude možné Saab 9-3 vybavit nepřeplňovaným dvoulitrovým motorem, nabídka zahrnuje jen motory přeplňované.


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 150 ks(110 kW)
Točivý moment 240 Nm při 1800-3500 ot.
Maximální plnící tlak 0,40 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 95


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 185 ks(136kW)
Točivý moment 263 Nm při 2200-4800 ot.
Maximální plnící tlak 0,79 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 95


2.0 Turbo
Zdvihový objem 1 985 cm3
Výkon 205 ks(151kW)
Točivý moment 280 Nm při 2200-5000 ot.
Maximální plnící tlak 1,0 bar
Kompresní poměr 8,8:1
Palivo Natural 98


2.3 Turbo
Zdvihový objem 2 290 cm3
Výkon 230 ks(165kW)
Točivý moment 350 Nm při 2500-4000 ot.
Maximální plnící tlak 0,95-1,4 bar
Kompresní poměr 9,3:1
Palivo Natural 98


2.2 TiD
Zdvihový objem 2 171 cm3
Výkon 115 ks(85kW)
Točivý moment 260 Nm při 1900-2500 ot.
Maximální plnící tlak 0,90 bar
Kompresní poměr 19,5:1
Palivo Diesel

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků