Modernizovaný Renault Espace jde do prodeje. S párem motorů hledí na luxus

eMKejx  |  05. 02. 2020 11:20

stym 4 controlom velmi podarena krabica. Mna to celkom oslovovalo este v predfacelifte ale ludia dookola ma odhovarali. Ale vravel som im tak mi najdite nie tak obycajne auto s 3 isofixami vedla seba a aby to nebolo SUV. Je pravdou ze ten Espace sa ponukal aj so slabsimi agregatmi, mne sa pozdaval minimalne ten 160 konovy. Ale nic ine ako Paris Initiale by som nebral. A auto malo drobne chybicky - renaultacky tempomat, neviem ako funguje vo facelifte, farba sedadiel a plastov interieru a nakoniec ten starsi archaicky multimedia system s navigaciou...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  05. 02. 2020 11:57

Hlavně doufám,že tam dali větší nádrž paliva,ta 58l byla málo,chtělo by to 70 nebo 80 litrů,aly člověk nestál často u benzinky... Jinak auto ok,s FL měl dostat lepší mulimediální systém,tempomat,atd. Na dovču parádní auto

Odpovědět  |   | 
Ludovít  |  05. 02. 2020 12:32

V ulici jsem ho viděl v plné palbě. Nevím, jak je po strojařské stránce poveden, ale vypadal neuvěřitelně luxusně, elegantně, noblesně. Proti tomu jsou všechna suv zemědělsko užitkově skříně s kolečky.

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  05. 02. 2020 12:45

Plně souhlasím je krásny. Byl jsem vlastníkem 1generace. Musím pochválit automatickou převodovku ale všechno v letě vrzalo. Slabý motor měl jsem 1.6 v naftě. Tempomat strašný. Ale zase úžasně vzdušné a prostorné auto

Odpovědět  |   | 

co je na tym tempomatu strašný nebo jiný než u druhých aut?

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  06. 02. 2020 09:33

v pvej generacii teda myslim tento pred fl model nefungoval adaptivny tempomat do rychlosti 50 km/h, len nad...

Odpovědět  |   | 
Jirka V.  |  05. 02. 2020 13:01

Auto jak stodola s torzkou vzadu, hm to musí být pošušňáníčko.

Odpovědět  |   | 
Vasil  |  05. 02. 2020 16:00

Ono to neni nic extra ani uvnitr. Meli jsme ho na seznamu jako mozne rodinne auto. Nicmene posaz a pohodlnost nic moc. Zadny sedacky fakt slabota pro dospeleho. Tehdy jeste jen s 1.6l motory.

Odpovědět  |   | 
Rudolf  |  05. 02. 2020 18:48

Taky je to neprodejný škopek, vedle S-Maxu, Alhambry nebo Sharanu si ani necvrnkne.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  10. 02. 2020 16:17

Všechno, co jste vyjmenoval, jsou škopky.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  05. 02. 2020 17:37

Cena a hmotnost toho dieselu by tak odpovídala plug-in hybridu. A dynamiku to má koukám jako tříválcová Octavia v základu... Auto těžce za zenitem...

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  06. 02. 2020 09:34

1,6 so 160 konikmi to v reale dava za 11sekund. na tu hmotnost v pohode. nie je to zavodak. a to sa bavime o starom motore ktory uz nebude v tomto fl modely

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A