Modernizovaný Renault Clio zná své ceny, zdražil o pět tisíc

Populární francouzský hatchback se před časem dočkal jemné modernizace, až do této chvíle ale nebylo jisté, kolik si za něj automobilka bude účtovat. Teď už je ale všechno jasné, takže vám můžeme prozradit, že nejnižší cena, za kterou si můžete faceliftované Clio pořídit, činí na českém trhu 234 900 Kč. Ve srovnání s předchozí verzí je novinka dražší o rovných 5000 Kč.

Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Jde ovšem o výbavu Life, která nedisponuje například ani klimatizací nebo rádiem. Mnohem rozumnější volbou se tedy jeví výbava Advantage, která stojí na patnáctipalcových ocelových kolech, ale už má zrcátka i kliky v barvě karoserie či volant potažený kůží, disponuje manuální klimatizací a rádiem s Bluetooth a USB.

Novinkou pro modernizované Clio jsou LED světlomety Pure Vision, ty vás u výbavy Limited přijdou na 15 tisíc korun, u vrcholné výbavy Intens jsou standardem. Od modernizace už Renault nedělá rozdíly u výbavy GT, která se v minulosti pojila výhradně se zážehovou dvanáctistovkou.

Také Renault Clio R.S. má po faceliftu, dostal výfuk Akrapovič

Také Renault Clio R.S. má po faceliftu, dostal výfuk Akrapovič

Teď si můžete sportovnější nárazníky, disky z lehké slitiny a sportovní sedadla pořídit ke kterékoli motorizaci vyjma základních dvou, podmínkou ale je nejvyšší výbava Intens. Cena čistě za exteriér činí 9000 Kč v případě šestnáctipalcových kol, 14 000 Kč dáte za sedmnáctky. Kompletní paket včetně interiéru stojí 15, respektive 20 tisíc u větších kol.

Ceník Renault Clio hatchback

Motor Life Advantage Limited Intens
1,2 16V 75 234 900 254 900 274 900 -
TCe 90 - 284 900 304 900 -
Energy TCe 90 - - - 334 900
Energy TCe 120 - - 329 900 359 900
Energy TCe 120 EDC - - 359 900 389 900
Energy dCi 75 - 326 900 346 900 -
Energy dCi 90 - - 376 900 406 900
Energy dCi 110 - - - 426 900

Příplatek za praktičtější provedení kombi (u Renaultu nazývané Grand Tour) činí 15 000 Kč. Co se týká sportovní verze R.S., ta vás přijde nejméně na 584 900 Kč s výkonem 147 kW (200 koní), verzi Trophy s výkonem 162 kW (220 koní) si automobilka cení na částku 639 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků