Modernizovaný Renault Clio zná své ceny, zdražil o pět tisíc

Populární francouzský hatchback se před časem dočkal jemné modernizace, až do této chvíle ale nebylo jisté, kolik si za něj automobilka bude účtovat. Teď už je ale všechno jasné, takže vám můžeme prozradit, že nejnižší cena, za kterou si můžete faceliftované Clio pořídit, činí na českém trhu 234 900 Kč. Ve srovnání s předchozí verzí je novinka dražší o rovných 5000 Kč.

Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Jde ovšem o výbavu Life, která nedisponuje například ani klimatizací nebo rádiem. Mnohem rozumnější volbou se tedy jeví výbava Advantage, která stojí na patnáctipalcových ocelových kolech, ale už má zrcátka i kliky v barvě karoserie či volant potažený kůží, disponuje manuální klimatizací a rádiem s Bluetooth a USB.

Novinkou pro modernizované Clio jsou LED světlomety Pure Vision, ty vás u výbavy Limited přijdou na 15 tisíc korun, u vrcholné výbavy Intens jsou standardem. Od modernizace už Renault nedělá rozdíly u výbavy GT, která se v minulosti pojila výhradně se zážehovou dvanáctistovkou.

Také Renault Clio R.S. má po faceliftu, dostal výfuk Akrapovič

Také Renault Clio R.S. má po faceliftu, dostal výfuk Akrapovič

Teď si můžete sportovnější nárazníky, disky z lehké slitiny a sportovní sedadla pořídit ke kterékoli motorizaci vyjma základních dvou, podmínkou ale je nejvyšší výbava Intens. Cena čistě za exteriér činí 9000 Kč v případě šestnáctipalcových kol, 14 000 Kč dáte za sedmnáctky. Kompletní paket včetně interiéru stojí 15, respektive 20 tisíc u větších kol.

Ceník Renault Clio hatchback

Motor Life Advantage Limited Intens
1,2 16V 75 234 900 254 900 274 900 -
TCe 90 - 284 900 304 900 -
Energy TCe 90 - - - 334 900
Energy TCe 120 - - 329 900 359 900
Energy TCe 120 EDC - - 359 900 389 900
Energy dCi 75 - 326 900 346 900 -
Energy dCi 90 - - 376 900 406 900
Energy dCi 110 - - - 426 900

Příplatek za praktičtější provedení kombi (u Renaultu nazývané Grand Tour) činí 15 000 Kč. Co se týká sportovní verze R.S., ta vás přijde nejméně na 584 900 Kč s výkonem 147 kW (200 koní), verzi Trophy s výkonem 162 kW (220 koní) si automobilka cení na částku 639 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků