Modernizovaný Peugeot Partner přichází na český trh

Prvním modernizovaným typem, se kterým přichází na český trh Peugeot, je modernizovaný užitkový automobil Partner. Verze Combi a Combispace prošly v rámci modernizace řady změnami exteriéru a interiéru, zcela nově doplní nabídku verze Combi Active

Exteriér se změnil především pohledem na příď: má zvýšenou kapotu, masivnější blatníky, vyšší přední nárazník, větší světlomety s hladkým sklem a mlhovky integrované do nárazníku. Mezi novinky patří u osobních verzí s motory 2.0 HDI a 1.6 16V nová 15palcová kola.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nový Partner omládl a je určen aktivnějším zákazníkům.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Přepracovaná je i palubní deska spolu s předními světlomety.

Interiér

Nová palubní deska nabízí velký počet odkládacích míst a pamatuje i na možné umístění navigačního systému. Přístrojovou desku tvoří především nový sdružený přístroj, nový je i volant. Na přání jsou nově k dispozici dvojité boční airbagy, mohutnější konstrukce nárazníků rovněž poskytuje vyšší ochranu.

Motory

Pohonné jednotky verzí Combi a Combispace zůstávají beze změny. Verze Combi je nabízena s benzinovým motorem 1.4 (55 kW/75 koní) a dieselovým 1.9 D (51 kW/71 k). Verze Combispace s benzinovými motory 1.4 a 1.6 16V (80 kW/110 k) a dieselovými 1.9 D a 2.0  HDI (66 kW/90 koní).

Nový Partner Combi Active

Nová osobní verze Combi Active je na český trh uvedena zároveň s novými verzemi Partner Combi a Combispace. Vyznačuje se na první pohled specifickým designem a vylepšenými jízdními vlastnostmi na silnici i v terénu. Nová verze je k dispozici s benzinovým motorem 1.6 16V a dieselovým 2.0 HDI.

Odlišuje se hlavně rozšířenými blatníky vpředu a vzadu, střední částí nárazníku a mřížkou v barvě karoserie, mlhovkami integrovanými v předním nárazníku, ochrannými mřížkami světlometů vpředu a vzadu a ozdobnými rámečky mlhových světlometů v hliníku. K základní výbavě patří proti Combispace i prosklené posuvné levé boční dveře.

Podvozek

Některé změny na podvozku jsou patrné i na pohled, jiné zůstávají skryty. Patří sem zesílené pérování, zvětšená světlá výška a kryt pod motorem.

Nová verze Combi Active představuje kompaktní velkoprostorový vůz vhodný do města i pro aktivní trávení volného času. Díky efektivní motorické jednotce a nově upravenému podvozku může vůz vyvézt svého majitele i do náročnějšího terénu, prokázat dobré jízdní vlastnosti a zároveň poskytnout vysokou úroveň komfortu při jízdě na nerovném povrchu.

Ceník

Motory/verze Combi Combispace Combi Active
1.4 (55 kW/75 k)  399 000,-  437 900,- 

1.6 (80 kW/110 k) 

x

469 900,-  483 900,- 
1.9 D (51 kW/71 k)  433 900,- 477 900,- 

2.0 HDI (66 kW/90 k)

519 900,-  533 900,- 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků