Modernizovaný Peugeot Boxer vstupuje na český trh s cenou od 556 900 Kč

Modernizovaný Peugeot Boxer vstupuje na český trh s cenou od 556 900 Kč

Kromě Peugeotu 308 SW začíná francouzská automobilka na českém trhu prodávat také modernizovaný Boxer.Ten dostal v rámci faceliftu nejen vylepšený design a více výbavy, ale také zesílenou karoserii nebo upravené brzdy. Osobní varianta startuje na ceně 712 800 Kč. Stejné provedení starší verze začínalo s částkou 746 200 Kč.

Testy | Zajímavosti | Technika | Kombi | Užitková auta | Cestování | Citroën

Test: Citroën Jumper - autobus pro devět včetně řidiče

Nejviditelnější změnou je přepracovaná přední část a interiér. Ten je kvalitnější, najdeme v něm nové čalounění, kůží potažený volant a jiné audiosystémy.

Důležitější novinku ovšem představuje zesílená karoserie. Pracovalo se na přední části střechy, uchycení bočních sloupků a na podlaze. Nová je také boční kolejnice a posílené jsou rovněž dorazy a pojezdy bočních dveří. Celkově Peugeot udává o 30 % lepší odolnost karoserie vůči deformaci ve srovnání se starým Boxerem.

Premiéry | Užitková auta | Peugeot

Peugeot Boxer nabídne kromě nového designu také čtení SMS

Peugeot následně zapracoval na brzdách, které jsou zesílené, nové je uchycení tlumičů a přepracovaný je taktéž větrací otvor pod předním sklem. Kromě ESP Boxer nabídne tempomat s omezovačem rychlosti, kontrolu tlaku v pneumatikách, couvací kameru, systém varování při opuštění jízdního pruhu a asistenta pro sjíždění svahů.

Zapomenout nesmíme ani na motory. Nabídka obsahuje jednotky 2.2 HDi (110 k, 130 k) a vrcholný třílitr HDi (180 k). V rámci faceliftu byl nasazen nový systém vstřikování, který obstarala společnost Continental. Nově také přichází dva-dvojka vybavená systémem start/stop.

K dispozici jsou délky L1 - L4 a výšky H1 - H3. Jak už bylo řečeno, omlazený Boxer Combi/Polocombi začíná na částce 712 800 Kč. Za minibus zaplatíte nejméně 772 800 Kč, skříňové provedení startuje s cenovkou 556 900 Kč, šasi s kabinou vyjde na 589 000 Kč a valník s kabinou na 680 000 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků