Modernizovaný Nissan X-Trail odhalili před finále fotbalové Ligy mistrů

V Cardiffu, kde se v sobotu uskuteční finálový zápas letošního ročníku UEFA Champions League ve fotbale, odhalili vylepšenou verzi velkého crossoveru značky Nissan

Širší mřížka chladiče v současném nissanovském stylu "V - motion", nový design nárazníku vpředu i vzadu, přepracované čelní světlomety i mlhovky. To jsou hlavní změny, díky nimž půjde poznat modernizované provedení současné generace vozu Nissan X-Trail od toho původního.

Premiéra faceliftu se odehrála během zahajovacího ceremoniálu finále UEFA Champions League v areálu stadionu v Cardiffu ve Walesu.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Změny jsou samozřejmě také uvnitř. Například volant má nyní zploštělou spodní část, na palubní desce jsou nové čtyřsměrové ovladače a přibyly i nové prvky. Například vyhřívané sedačky se teď montují i dozadu. Součástí základní výbavy se stalo rádio s příjmem digitálního signálu a je možné si připlatit také za prémiový systém Bose s osmi reproduktory.

Pozoruhodná je informace o zvětšení zavazadlového prostoru. Nissan v tiskové zprávě informuje, že kapacita pětimístné verze vzrostla (při měření podle standardu VDA) z dřívějších 550 na 565 litrů. Stalo se tak díky úpravě interiéru. I nadále se zadní lavice dá posouvat, díky čemuž lze získat další prostor navíc. Praktičnost této části vozu navíc nyní zvětšuje nový systém dělicích příček. Lze je uspořádat do devíti různých konfigurací. Nissan dokonce informuje o jakési "tajné" schránce na uložení cenností.

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Vylepšený Nissan X-Trail samozřejmě dostal řadu nových elektronických asistenčních systémů. Absolutní novinkou u této značky je ProPilot. Od roku 2018 tak budou nové x-traily umět v jednom dálničním pruhu samočinně, řídit, zrychlovat a brzdit.

I nadále bude vůz pohánět trojice agregátů - vznětová "jednašestka" s výkonem sto třicet koní, další turbodiesel - tentokrát dvoulitrový s výkonem 177 koní a zážehový agregát 1,6 s výkonem 163 koní. Tato varianta se nabízí pouze s pohonem předních kola výhradně s manuální převodovkou, dieselové jednotky s mohou pojit také s pohonem všech kol a převodovkou CVT.

Auto v nové podobě se začne prodávat od letošního srpna. Ceny dosud nebyly stanoveny.

Na fotogalerii dokumentující změny vnějšku i interiéru se můžete podívat zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků