Modernizovaný Nissan X-Trail odhalili před finále fotbalové Ligy mistrů

V Cardiffu, kde se v sobotu uskuteční finálový zápas letošního ročníku UEFA Champions League ve fotbale, odhalili vylepšenou verzi velkého crossoveru značky Nissan

Širší mřížka chladiče v současném nissanovském stylu "V - motion", nový design nárazníku vpředu i vzadu, přepracované čelní světlomety i mlhovky. To jsou hlavní změny, díky nimž půjde poznat modernizované provedení současné generace vozu Nissan X-Trail od toho původního.

Premiéra faceliftu se odehrála během zahajovacího ceremoniálu finále UEFA Champions League v areálu stadionu v Cardiffu ve Walesu.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Změny jsou samozřejmě také uvnitř. Například volant má nyní zploštělou spodní část, na palubní desce jsou nové čtyřsměrové ovladače a přibyly i nové prvky. Například vyhřívané sedačky se teď montují i dozadu. Součástí základní výbavy se stalo rádio s příjmem digitálního signálu a je možné si připlatit také za prémiový systém Bose s osmi reproduktory.

Pozoruhodná je informace o zvětšení zavazadlového prostoru. Nissan v tiskové zprávě informuje, že kapacita pětimístné verze vzrostla (při měření podle standardu VDA) z dřívějších 550 na 565 litrů. Stalo se tak díky úpravě interiéru. I nadále se zadní lavice dá posouvat, díky čemuž lze získat další prostor navíc. Praktičnost této části vozu navíc nyní zvětšuje nový systém dělicích příček. Lze je uspořádat do devíti různých konfigurací. Nissan dokonce informuje o jakési "tajné" schránce na uložení cenností.

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Vylepšený Nissan X-Trail samozřejmě dostal řadu nových elektronických asistenčních systémů. Absolutní novinkou u této značky je ProPilot. Od roku 2018 tak budou nové x-traily umět v jednom dálničním pruhu samočinně, řídit, zrychlovat a brzdit.

I nadále bude vůz pohánět trojice agregátů - vznětová "jednašestka" s výkonem sto třicet koní, další turbodiesel - tentokrát dvoulitrový s výkonem 177 koní a zážehový agregát 1,6 s výkonem 163 koní. Tato varianta se nabízí pouze s pohonem předních kola výhradně s manuální převodovkou, dieselové jednotky s mohou pojit také s pohonem všech kol a převodovkou CVT.

Auto v nové podobě se začne prodávat od letošního srpna. Ceny dosud nebyly stanoveny.

Na fotogalerii dokumentující změny vnějšku i interiéru se můžete podívat zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 41 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků