Modernizovaný Hyundai i30 míří do výroby. Pro Nošovice jde o velkou událost

79 komentářů

Jezdec
21. května • 20:47

Tak nevím, jestli to chtějí prodávat v hyundai. Uvažuju o koupi, představili to někdy v únoru. Na ceník se čekalo strašnou dobu, veřejně je vystavený snad dva týdny. Technická data pořád nikde, konfigurátor nikde. To asi bude strašně snadné prodávat auta, když tohle málo, co hoši předvádějí, stačí k udržení se na trhu.

Mirek
21. května • 21:25
Mirek
21. května • 21:28

A teď jsem se na to podíval, trochu starší informace u nových modelů, divné.

Jezdec
21. května • 21:54

Nu, tak asi jsi už přišel sám na to, že tohle je starý model.

Mirek
21. května • 22:04

Divné na tom je, že jsem se na něj dostal nějak přes "nový" model. Je to bída, bez bližších dat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
23. května • 14:01

už se to tady řešilo, výroba bude zahájena v pondělí, byl vypadek pro koronu, ted jsou allinclusiv za dobrou cenu a až budou FL na skladě, tak se o tym dočteme, octávky s golfem jsou uzemněny, tak aspon někdo bude vyrábět auta pro silnice.

BK
21. května • 19:51

To je tak, kdyz je internet levny a kazdy imbecil ma pristup k tomuto "oknu do sveta", co vic, mysli si, ze kdyz uz se to zverejni, jejich nazor ma i vahu.Tato generace i30 prosla 2. faceliftem, jeste so bude prodavat 2 roky a prijde nastupce, je tedy pochopitelne, ze leckde mu neco chybi oproti konkurenci, nicmene, prodava se slusne, a nepochybne poskytuje vyborny pomer ceny a kvality.Prodeje bych nevytahoval, jelikoz to je osemetne tema, Skodovka v podstate znamena neco jen na trhu, ktery v celosvetovem meritku kazdy rok ztraci na dulezitosti. Ano, na Evropskem, kde si sice Hyundai/Kia za poslednich 10 let v prodejich vyrazne polepsila, ale prachy se vydelavaji jinde. Vedle gigantu jako Hyundai je Skoda vazne malym hracem. V roce 2018 mela Skoda obrat 17 miliar eur, cca 20 miliard USD, Hyundai Motor Company (tedy jen automobilka Hyundai) 86 miliard USD. Jakkoli se na to koukam, to je vic nez 4nasobek... A to se nebavime o matce, ktera zastresuje automobilovou divizi Hyundai, Kia, Genesis a ostatni odvetvi tezkeho prumyslu. Hyundai Group se totiz se svym obratem 230 mld. USD v roce 2018 se spis ma srovnavat s celou skupinou Volksvagen (zastresujici VW, Skodu, Seat, Audi, atd...), obrat VAG ze stejneho roku 230 mld EUR. Takze, Skoda businessove vazne nekope stejnou ligu s Hyundai. Vzdyt Skoda ani poradny sestihrnek nema o 8valci nemluve, nebo kde jsou k necemu dobry elekroauta od Skody?

Hyundai YES!👍
21. května • 20:08

Tesat do kamene!!!👍

Elpin E. (Elpin)
21. května • 10:57
Elpin je trapný
21. května • 18:34

...trapné

Petr
24. května • 6:57

Elpin dlouhodobě potvrzuje, že je rozumu mdlého. Tady i na živé. Vlastně kdekoli se objeví.

Elpin E. (Elpin)
22. května • 18:47

:-D Ale řekni že ten čumák není podobný

ACE
21. května • 8:48

Konečně to vypadá na auto kde výkony a výbava více odpovídá reálné ceně, takovej Golf je srovnatelnej, ale zaplatíte český kupec (pokud by se takovej doopravdy našel) by zaplatil za to samé o 50 procent navíc.

Mik
21. května • 15:08

A to nesouhlasím, hyundai je prostě levné auto a kdo v tom jezdí denně, tak chápe proč. Viz třeba já. Za ty prachy fajn, ale s koncernem se to nedá srovnávat, ta kvalita je jinde

ACE
22. května • 10:14

Ano ty řeči o kvalitě (nikdo přesně nedefinuje o co se vlastně jedná) to ti cpou do hlavy, abys dal za to skoro samé o 300t víc a pokud možno nepřemýšlel. Pár desítek let zpátky, by nikdo nekoupil televizi nebo elektroniku obecně od LG nebo Samsungu, joo panečku takovej Grundig to je značka a německá kvalita a néé ty levné značky od korejců. Nakonec to lidem došlo....u elektroniky. U aut pár (řekněme zatvrzelejších) ještě cituje reklamní letáky.

Driver111
21. května • 19:54

Ja v tom jezdim denne a jeste jsem neprisel na to co píšeš.Naopak kdyz jedu s kolegovou OIII ,tak jsem jak v kostitrasu,udrnceny uskakany jezevcik,ktery ma akorat o neco vetsi kufr. Hyundai je daleko pohodlnejsi.

moje jmeno
22. května • 5:56

Možná máš i pravdu, ale co jsi myslel tím "jezevčík"? OIII se ti zdá úzká?:-O

Driver111
22. května • 7:25

Jj,na to jak je dlouha,tak je uzka a ty zastrcene kola v blatnicich jsou taky des. OIII neni spatne auto, ale byla vuci H predrazena a O IV se o cene nema cenu bavit.

Adam
21. května • 8:00

Hyundai ... co k tomu jen napsat. Levne, nekvalitni a od pohledu osklive auto, ktere konkurenci snad krom ceny nicim neprekonava. Toyota je Toyota, proc mit korejsou kopii, kdyz muzete mit japonsky original.

Driver111
21. května • 19:50

Kdyz jsem kupoval nova auta pred 4 a 5 lety,tak jsem puvodne chtel aurise v kombiku i kdyz byl drazsi,ale nakonec jsem zjistil,ze je uvnitr oproti i30 uzsi a je min mista na zadnich sedadlech,proto mam nakonec hyundai 2x a nelituju

moje jmeno
21. května • 18:32

Nepopírám, že Toyota mnohokrát dokázala, že je premiantem kvality. Na druhou stranu, nazvat i30 ošklivou a chválit z hlediska designu zrovna Toyotu, která vzhledově vyrábí (spolu s Nissanem, Hondou a pod) megaodporná obludária typu Prius, mi přijde skoro uchylné. Kdybych byl pravý snob, v životě bych do Toyoty nenasedl, abych se samou hanbou nepropadl. A jelikož snob nejsem, tak Toyotu klidně, ale jen a pouze mozkem, protože srdce křičí "ježiši tu hrůzu néééé"

Mikke
21. května • 17:32

Měl jsem japonskou (vyrobenou v Turecku :-)) Toyotu Corollu 1,6 Multidrive na operák. Jediné pozitivum byl vnitřní prostor, jinak zklamání. Vysoká spotřeba a kvalita nic moc. Takový taxík... Vyměněno za Hyundai I30 Fastback, skladovka v plné výbavě, 1,4 automat za 420 tis. Mám ho víc jak rok, zatím spokojenost. Pokud bych měl volbu jako služebáku, tedy, že to platí někdo jiný, bral bych Oktavii, nebo Golfa, ale pokud to auto platím z vlastního šuplíku, tak si člověk rozmyslí dát o 250 tis. navíc za auto stejné kategorie.

Emil Nádeníček
21. května • 8:16

Japonský Origoš . Ty schuline 3/4 v Evropě prodaných vozů Toyoty se vyrábí v Evropě. Takže jseš za vola.😂

Ralf
21. května • 12:31

A v tom je problém ...? Nádeníčku zalez do svého podprůměrného Hovnaje a odvaň ... ju? :-)

petr r. (petrumr)
21. května • 18:45

nepolehčuj situaci a přiznej si, že hyundai vyrábí v česku elektrický auto jako jedinný.

petr r. je blb
21. května • 20:57

:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
21. května • 21:39

Ale tebe nepřekoná.

Tata
20. května • 22:50

Ten spojler bych řekl že byl přímo odřenej z továrny jak to asi odřel nějakej debil jak to vytahoval ze stojanu. No shrnu to výrobu tam prostě stále víc flákají výstupní kontrola tam asi vůbec nefunguje a že to montují Češi tak za to se měli stydět. Jednou jsem viděl dokument jak se vyrábí ford v Německu z toho by si měli vzít příklad. Hyundai už nikdy více. Ta nízká cena se musí někde projevit.

Emil Nádeníček
21. května • 7:23

Sofistikované lži. Hyundai jsou výborná auta v poměru cena výkon. Že se někde vyskytne chyba je možné. To je ale všude. Nejen u Hyundai. Kdo chce koupí a myslím že neprohloupí.

Mik
21. května • 15:11

Hyundaie jsou levné auta, která si výbavou hrají na konkurenty kdovíkoho. Bohužel ta kvalita a materiály jsou ale takové, jaké jsou. Za relativně málo peněz na oko hodně muziky, ale realita je jiná.

Driver111
21. května • 19:45

Nesmysl,mam doma dve i30 kombi gd,jednu diiesla a druhou benzin auta maji 4 a 5 let,auta jezdi denne a ani jdno nemeli problem,jo vlastne na zaruku menili u jednoho radio.Nic neklepe a nedrnci. Jeete jsme na firme meli i20 a ta taky do prodej po 4 letech nemela jediny problem,takze z vlastni zkusenosti mohu rict,ze auta jsou kvalitne vyrobena a cena je na rozdil od koncernu normální.

Tata
20. května • 22:34

Koupil jsem nedávno i30 hatchback v specifikaci komfort a vlastnil jsem i dvě generace i30 předtím. Po příjezdu domů jsem si všiml odprejsknutej lak na předním spojleru. Řejk bych že přímo z tivá
Dále při jízdě se ozývají z obou předních dveří příšerné zvuky hrozné drnění to se nedá vydržet to poslouchat

Flar
21. května • 18:59

No vidíš, já si nedávno koupil novou Octavii a druhý den jsem zjistil v podběhu u řidiče díru jak dlaň až jsem se mohl za jízdy dívat na ubíhající silnici. Teď mi zbývá jen se modlit, aby nezačalo pršet. Ještěže letos moc neprší, jinak bych ji musel zalátat, v servisu se mi vysmáli. Co jiného chtít od škodovky. Holt se učí od podvodného chlebodárce...

Kukacka
21. května • 10:42

He divej, to umim taky... Pred tydnem jsem si koupil novou Octavii s 2.0 TDI temer za 950tis. Prijedu domu a gumove testneni kolem zadnich dveri se odlupuje a zda se mi, jako by rizeni mirne tahlo doprava. Jo a obcas zatuhava infotainment a v nekterych situacich display problikava. Hmm, nevim co s tim....:-/

Mik
21. května • 14:57

:D ohledně toho těsnění mě to pobavilo, protože to je přesně to, co se stálo 5 let zpátky mému bývalému autu ix20. Byla 3 týdny stará a odlepila se jí polovina těsnění na zadních dveřích za spolujezdcem :D ale jako vtípek od tebe dobrý :D

21. května • 9:45

A jak to řešíš? Nijak? Nebo kecáš?

petr r. (petrumr)
23. května • 13:53

nekecá, taky jsem jel s jedním co pustil do repráků takovou muziku, že se to nedalo poslouchat. Dotyčný asi seděl na zadních sedadlech v dětské sedačce a nedokázal dosáhnout na rádio.

Adam
21. května • 8:02

i30? Prosim te proc si kupujes neco tal strasnyho?

Medvěd
20. května • 22:18

Tak předek po faceliftu je podle fotek dost nepovedený.

Mik
21. května • 14:53

A za mě je to zase jediná věc, která se mi na tom autě líbí. Ale ty materiály v interiéru mě na hyundaii vždy odradí

moje jmeno
21. května • 18:23

Nikdy jsem nepochopil tu neskutečnou honbu za poboucháváním na (ne)měkčenou palubku všech recenzentů. Mě je úplně šumák, jestli jsou plasty měkké nebo tvrdé, ale mnohem víc mě zajímá, jestli bude v autě i po pěti letech služby klid bez drnčení a povrzávání. Tady totiž nejde o míru tvrdosti, ale o skutečnou kvalitu.

kokot
22. května • 19:08

Plasty v H mají ten problém, že prostě smrdí. U žádné jiné automobilky to takhle necítím. Za mě jejich interiéry až na tohle fajn.

.
21. května • 21:34

Tvrdé plasty se nemusí tolik ošetřovat, déle si drží vzhled nového.

Jezdec
21. května • 12:34

Myslím, že se to povedlo, i když nline je o něco lepší. Výrazně předku pomohl přesun denního svícení a ta maska chce trochu si zvyknout.

Medvěd
21. května • 13:25

Nline je ok, ale mě ta maska nesedla, starší byla za mě lepší.

Radim
20. května • 21:50

Podívejte se lidi na prodejní čísla v Evropě do 25 místa nenajdete Korejce . Nerozumím československému trhu lidí jsou blázni neceni si svich peněz .

Assasin
23. května • 10:45

"SVÍCH" určitě ne..

moje jmeno
21. května • 18:18

Podíval jsem se a chtě nechtě musím konstatovat, že máš k mému údivu pravdu. Holt tady nemají Korejci tradici a trvá to hodně let, než si pověst vybudují. Ale kde byl třeba Samsung před 25 lety? A kde je dnes?

emkejx
21. května • 9:25

si si isty, v akej kategorii aut sa pohybujes, alebo si si vytiahol len rebricek, daj si napr take SUV predavane v Europe...

Gagarin235
21. května • 8:15

Tak v Německu je to považováno za auta pro chudé (nezávisle na ceně). Asi nějaká národní hrdost vůči tomu kolik automobilek tam mají ...

Adam
21. května • 8:01

Cechacci presedlali ze Skodovek do Hyundaii. To je cele.

Green
21. května • 8:46

Stačí se podívat do statistik prodejů v ČR a je jasné, že tězko mohli přesedlat ze škodovek, když ta se stále držī na absolutní špičce prodejů jak nových tak ojetých aut. Jestli přesedli z nějakých značek, tak to bylo z Fordů, Opelů, Citroenů, Peugeotů, Renaultů, Mazd, Nissanů, Hond, Toyot a dalších značek, které v prodejích spadly za Hyundai.

RR
21. května • 14:27

Prodeje škodovky dělají převážně flotily B-]

.
21. května • 21:31

No a?

Kundaj & Hovnaj
20. května • 19:59

Když si koupím Jundaje, pro ostatní budu kunda jen..

Kundaj & Hovnaj
20. května • 22:38

jenáz vyďíme výc

Jo
22. května • 8:21

Uz nepiš.

joe
20. května • 20:21

i když si ho nekoupíš...:-))

petr r. (petrumr)
20. května • 19:23

těšíme se na test, hlavně se budeme bavit nad diskutujícími jak budou v rychlosti měnit nick. Hyundai můžou testovat kdykoliv a nevím jak si poradí s modely a výbavou, to octávka je uzemněna jak max od boeningu, že by fakty ty milovice?

Mik
21. května • 15:15

Buď soudný a srovnávej to s konkurencí a ne s autem o třídu lepším. Škodu a hyundaie srovnávají jen a pouze Češi, stejně tak jako Slováci jako jediní srovnávají škodu s Kiou.

Jezdec
21. května • 20:42

Ty seš zaměstnanec škoda auto? Jinak si nedovedu vysvětlit, proč to tady blábolíš.

Hyundai YES!👍
21. května • 19:37

Ano, Škodu lze srovnávat jen s Dacií, protože je to stejný podřadný klon originálu. Hyundai, VW i Renault jsou originály.

qwertz
22. května • 8:00

Videl jste nekdy novy Golf? :-D

Hyundai YES!👍
29. května • 21:15

Z podstaty.

fifo
21. května • 22:53

fuj Hnůjda, raději jdu pryč, než tu pozvracím klávesnici.:-(

joe
22. května • 10:35

to to trvalo - pakuj...;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Assasin
23. května • 10:43

:-D:-D:-D

Gagarin235
21. května • 8:12

Tak evidentně se přejezd do i z Milovic včetně pronájmu areálu a přelití softwaru (snad jen) vyplatí víc než výrobu zastavit.

petr r. je blb
20. května • 19:55

myslitel..:-D:-D

Nick 01- bude změněn
20. května • 19:37

Je to jen facelift, změny moc nečekej. Jsem zvědav, zda další generace zůstane na svém nebo šlápne do pedálu a bude se chtít přiblížit golfu.

Provazník
21. května • 17:54

Hiunday je ale vošklivej :-( Chybí ještě tmavý pruh nad čelní okno a modrý parkovačky. To je snad lepší i Lada Samara :-O

moje jmeno
21. května • 18:13

Ty tak trochu vypadáš jako nadšenec do japonských obludárií alá Toyota, Nissan, Honda apod. Hlavně hodně vyhředlin ze všech stran.
Někomu se Hjundé líbí, někomu ne. Já jsem ten první, Ty holt ten druhý ;-)

Jezdec
21. května • 12:31

Golf dávno není žádný etalon.

Ota
21. května • 11:00

O IV je take jen facelift O III, ikdyz trochu vetsi. Zadny skok O I > O II > O III se nekona. Hlasove ovladani, dotykove ovladani neni nic, co by O III nemela. Stacilo jen rozsirit, prebalit a prodat jako O IV.

qwertz
22. května • 7:59

O4 je oproti O3 docela velky skok. Zejmena tim, jak doprasili ovladani vozu. Koncept zrusime lacitka (ktera lze pouzivat za jizdy) a vse nacpeme do dotykoveho displaye, je uplne dementni a ze Skody se stava neprakticke auto. To vse za dalsi priplatek.

Mik
21. května • 14:50

O IV je facelift O III? Zaznamenávám si to jako největší bizár co jsem dnes četl na netu.

Kukacka
21. května • 10:11

Proc se priblizovat Golfu. Podivejte se na nejake zahranicni recenze, kde porovnavaji noveho Golfa s novou Octavii... Vsichni recenzenti jsou prekvapeni, jak mohl koncern dopustit, ze je proste a jednoduse Octavie jizdne i interierem lepsi.

joe
22. května • 10:33

no teď si to spravil s tou octávkou...:-D

Nornik
20. května • 21:44

Proč by se někdo měl chtít přiblížit golfu a zastavit úplně výrobu?

Doporučujeme

Články odjinud