Modernizovaný Hyundai i30 míří do výroby. Pro Nošovice jde o velkou událost

těšíme se na test, hlavně se budeme bavit nad diskutujícími jak budou v rychlosti měnit nick. Hyundai můžou testovat kdykoliv a nevím jak si poradí s modely a výbavou, to octávka je uzemněna jak max od boeningu, že by fakty ty milovice?

Odpovědět  |   | 
Nick 01- bude změněn  |  20. 05. 2020 19:37

Je to jen facelift, změny moc nečekej. Jsem zvědav, zda další generace zůstane na svém nebo šlápne do pedálu a bude se chtít přiblížit golfu.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  20. 05. 2020 21:44

Proč by se někdo měl chtít přiblížit golfu a zastavit úplně výrobu?

Odpovědět  |   | 
Kukacka  |  21. 05. 2020 10:11

Proc se priblizovat Golfu. Podivejte se na nejake zahranicni recenze, kde porovnavaji noveho Golfa s novou Octavii... Vsichni recenzenti jsou prekvapeni, jak mohl koncern dopustit, ze je proste a jednoduse Octavie jizdne i interierem lepsi.

Odpovědět  |   | 
joe  |  22. 05. 2020 10:33

no teď si to spravil s tou octávkou...

Odpovědět  |   | 
Ota  |  21. 05. 2020 11:00

O IV je take jen facelift O III, ikdyz trochu vetsi. Zadny skok O I > O II > O III se nekona. Hlasove ovladani, dotykove ovladani neni nic, co by O III nemela. Stacilo jen rozsirit, prebalit a prodat jako O IV.

Odpovědět  |   | 
Mik  |  21. 05. 2020 14:50

O IV je facelift O III? Zaznamenávám si to jako největší bizár co jsem dnes četl na netu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 05. 2020 07:59

O4 je oproti O3 docela velky skok. Zejmena tim, jak doprasili ovladani vozu. Koncept zrusime lacitka (ktera lze pouzivat za jizdy) a vse nacpeme do dotykoveho displaye, je uplne dementni a ze Skody se stava neprakticke auto. To vse za dalsi priplatek.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  21. 05. 2020 12:31

Golf dávno není žádný etalon.

Odpovědět  |   | 
Provazník  |  21. 05. 2020 17:54

Hiunday je ale vošklivej Chybí ještě tmavý pruh nad čelní okno a modrý parkovačky. To je snad lepší i Lada Samara

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  21. 05. 2020 18:13

Ty tak trochu vypadáš jako nadšenec do japonských obludárií alá Toyota, Nissan, Honda apod. Hlavně hodně vyhředlin ze všech stran.
Někomu se Hjundé líbí, někomu ne. Já jsem ten první, Ty holt ten druhý

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  20. 05. 2020 19:55

myslitel..

Odpovědět  |   | 
Gagarin235  |  21. 05. 2020 08:12

Tak evidentně se přejezd do i z Milovic včetně pronájmu areálu a přelití softwaru (snad jen) vyplatí víc než výrobu zastavit.

Odpovědět  |   | 
Mik  |  21. 05. 2020 15:15

Buď soudný a srovnávej to s konkurencí a ne s autem o třídu lepším. Škodu a hyundaie srovnávají jen a pouze Češi, stejně tak jako Slováci jako jediní srovnávají škodu s Kiou.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  21. 05. 2020 19:37

Ano, Škodu lze srovnávat jen s Dacií, protože je to stejný podřadný klon originálu. Hyundai, VW i Renault jsou originály.

Odpovědět  |   | 
fifo  |  21. 05. 2020 22:53

fuj Hnůjda, raději jdu pryč, než tu pozvracím klávesnici.

Odpovědět  |   | 
joe  |  22. 05. 2020 10:35

to to trvalo - pakuj...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 05. 2020 10:43

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 05. 2020 08:00

Videl jste nekdy novy Golf?

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  21. 05. 2020 20:42

Ty seš zaměstnanec škoda auto? Jinak si nedovedu vysvětlit, proč to tady blábolíš.

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  20. 05. 2020 19:59

Když si koupím Jundaje, pro ostatní budu kunda jen..

Odpovědět  |   | 
joe  |  20. 05. 2020 20:21

i když si ho nekoupíš...

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  20. 05. 2020 22:38

jenáz vyďíme výc

Odpovědět  |   | 
Jo  |  22. 05. 2020 08:21

Uz nepiš.

Odpovědět  |   | 
Radim  |  20. 05. 2020 21:50

Podívejte se lidi na prodejní čísla v Evropě do 25 místa nenajdete Korejce . Nerozumím československému trhu lidí jsou blázni neceni si svich peněz .

Odpovědět  |   | 
Adam  |  21. 05. 2020 08:01

Cechacci presedlali ze Skodovek do Hyundaii. To je cele.

Odpovědět  |   | 
Green  |  21. 05. 2020 08:46

Stačí se podívat do statistik prodejů v ČR a je jasné, že tězko mohli přesedlat ze škodovek, když ta se stále držī na absolutní špičce prodejů jak nových tak ojetých aut. Jestli přesedli z nějakých značek, tak to bylo z Fordů, Opelů, Citroenů, Peugeotů, Renaultů, Mazd, Nissanů, Hond, Toyot a dalších značek, které v prodejích spadly za Hyundai.

Odpovědět  |   | 
RR  |  21. 05. 2020 14:27

Prodeje škodovky dělají převážně flotily

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 05. 2020 21:31

No a?

Odpovědět  |   | 
Gagarin235  |  21. 05. 2020 08:15

Tak v Německu je to považováno za auta pro chudé (nezávisle na ceně). Asi nějaká národní hrdost vůči tomu kolik automobilek tam mají ...

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  21. 05. 2020 09:25

si si isty, v akej kategorii aut sa pohybujes, alebo si si vytiahol len rebricek, daj si napr take SUV predavane v Europe...

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  21. 05. 2020 18:18

Podíval jsem se a chtě nechtě musím konstatovat, že máš k mému údivu pravdu. Holt tady nemají Korejci tradici a trvá to hodně let, než si pověst vybudují. Ale kde byl třeba Samsung před 25 lety? A kde je dnes?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 05. 2020 10:45

"SVÍCH" určitě ne..

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  20. 05. 2020 22:18

Tak předek po faceliftu je podle fotek dost nepovedený.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  21. 05. 2020 12:34

Myslím, že se to povedlo, i když nline je o něco lepší. Výrazně předku pomohl přesun denního svícení a ta maska chce trochu si zvyknout.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  21. 05. 2020 13:25

Nline je ok, ale mě ta maska nesedla, starší byla za mě lepší.

Odpovědět  |   | 
Mik  |  21. 05. 2020 14:53

A za mě je to zase jediná věc, která se mi na tom autě líbí. Ale ty materiály v interiéru mě na hyundaii vždy odradí

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  21. 05. 2020 18:23

Nikdy jsem nepochopil tu neskutečnou honbu za poboucháváním na (ne)měkčenou palubku všech recenzentů. Mě je úplně šumák, jestli jsou plasty měkké nebo tvrdé, ale mnohem víc mě zajímá, jestli bude v autě i po pěti letech služby klid bez drnčení a povrzávání. Tady totiž nejde o míru tvrdosti, ale o skutečnou kvalitu.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 05. 2020 21:34

Tvrdé plasty se nemusí tolik ošetřovat, déle si drží vzhled nového.

Odpovědět  |   | 
kokot  |  22. 05. 2020 19:08

Plasty v H mají ten problém, že prostě smrdí. U žádné jiné automobilky to takhle necítím. Za mě jejich interiéry až na tohle fajn.

Odpovědět  |   | 
Tata  |  20. 05. 2020 22:34

Koupil jsem nedávno i30 hatchback v specifikaci komfort a vlastnil jsem i dvě generace i30 předtím. Po příjezdu domů jsem si všiml odprejsknutej lak na předním spojleru. Řejk bych že přímo z tivá
Dále při jízdě se ozývají z obou předních dveří příšerné zvuky hrozné drnění to se nedá vydržet to poslouchat

Odpovědět  |   | 
Adam  |  21. 05. 2020 08:02

i30? Prosim te proc si kupujes neco tal strasnyho?

Odpovědět  |   | 
 |  21. 05. 2020 09:45

A jak to řešíš? Nijak? Nebo kecáš?

Odpovědět  |   | 

nekecá, taky jsem jel s jedním co pustil do repráků takovou muziku, že se to nedalo poslouchat. Dotyčný asi seděl na zadních sedadlech v dětské sedačce a nedokázal dosáhnout na rádio.

Odpovědět  |   | 
Kukacka  |  21. 05. 2020 10:42

He divej, to umim taky... Pred tydnem jsem si koupil novou Octavii s 2.0 TDI temer za 950tis. Prijedu domu a gumove testneni kolem zadnich dveri se odlupuje a zda se mi, jako by rizeni mirne tahlo doprava. Jo a obcas zatuhava infotainment a v nekterych situacich display problikava. Hmm, nevim co s tim....

Odpovědět  |   | 
Mik  |  21. 05. 2020 14:57

:D ohledně toho těsnění mě to pobavilo, protože to je přesně to, co se stálo 5 let zpátky mému bývalému autu ix20. Byla 3 týdny stará a odlepila se jí polovina těsnění na zadních dveřích za spolujezdcem :D ale jako vtípek od tebe dobrý :D

Odpovědět  |   | 
Flar  |  21. 05. 2020 18:59

No vidíš, já si nedávno koupil novou Octavii a druhý den jsem zjistil v podběhu u řidiče díru jak dlaň až jsem se mohl za jízdy dívat na ubíhající silnici. Teď mi zbývá jen se modlit, aby nezačalo pršet. Ještěže letos moc neprší, jinak bych ji musel zalátat, v servisu se mi vysmáli. Co jiného chtít od škodovky. Holt se učí od podvodného chlebodárce...

Odpovědět  |   | 
Tata  |  20. 05. 2020 22:50

Ten spojler bych řekl že byl přímo odřenej z továrny jak to asi odřel nějakej debil jak to vytahoval ze stojanu. No shrnu to výrobu tam prostě stále víc flákají výstupní kontrola tam asi vůbec nefunguje a že to montují Češi tak za to se měli stydět. Jednou jsem viděl dokument jak se vyrábí ford v Německu z toho by si měli vzít příklad. Hyundai už nikdy více. Ta nízká cena se musí někde projevit.

Odpovědět  |   | 
Emil Nádeníček  |  21. 05. 2020 07:23

Sofistikované lži. Hyundai jsou výborná auta v poměru cena výkon. Že se někde vyskytne chyba je možné. To je ale všude. Nejen u Hyundai. Kdo chce koupí a myslím že neprohloupí.

Odpovědět  |   | 
Mik  |  21. 05. 2020 15:11

Hyundaie jsou levné auta, která si výbavou hrají na konkurenty kdovíkoho. Bohužel ta kvalita a materiály jsou ale takové, jaké jsou. Za relativně málo peněz na oko hodně muziky, ale realita je jiná.

Odpovědět  |   | 
Driver111  |  21. 05. 2020 19:45

Nesmysl,mam doma dve i30 kombi gd,jednu diiesla a druhou benzin auta maji 4 a 5 let,auta jezdi denne a ani jdno nemeli problem,jo vlastne na zaruku menili u jednoho radio.Nic neklepe a nedrnci. Jeete jsme na firme meli i20 a ta taky do prodej po 4 letech nemela jediny problem,takze z vlastni zkusenosti mohu rict,ze auta jsou kvalitne vyrobena a cena je na rozdil od koncernu normální.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  21. 05. 2020 08:00

Hyundai ... co k tomu jen napsat. Levne, nekvalitni a od pohledu osklive auto, ktere konkurenci snad krom ceny nicim neprekonava. Toyota je Toyota, proc mit korejsou kopii, kdyz muzete mit japonsky original.

Odpovědět  |   | 
Emil Nádeníček  |  21. 05. 2020 08:16

Japonský Origoš . Ty schuline 3/4 v Evropě prodaných vozů Toyoty se vyrábí v Evropě. Takže jseš za vola.😂

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  21. 05. 2020 12:31

A v tom je problém ...? Nádeníčku zalez do svého podprůměrného Hovnaje a odvaň ... ju?

Odpovědět  |   | 

nepolehčuj situaci a přiznej si, že hyundai vyrábí v česku elektrický auto jako jedinný.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  21. 05. 2020 20:57

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 05. 2020 21:39

Ale tebe nepřekoná.

Odpovědět  |   | 
Mikke  |  21. 05. 2020 17:32

Měl jsem japonskou (vyrobenou v Turecku Toyotu Corollu 1,6 Multidrive na operák. Jediné pozitivum byl vnitřní prostor, jinak zklamání. Vysoká spotřeba a kvalita nic moc. Takový taxík... Vyměněno za Hyundai I30 Fastback, skladovka v plné výbavě, 1,4 automat za 420 tis. Mám ho víc jak rok, zatím spokojenost. Pokud bych měl volbu jako služebáku, tedy, že to platí někdo jiný, bral bych Oktavii, nebo Golfa, ale pokud to auto platím z vlastního šuplíku, tak si člověk rozmyslí dát o 250 tis. navíc za auto stejné kategorie.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  21. 05. 2020 18:32

Nepopírám, že Toyota mnohokrát dokázala, že je premiantem kvality. Na druhou stranu, nazvat i30 ošklivou a chválit z hlediska designu zrovna Toyotu, která vzhledově vyrábí (spolu s Nissanem, Hondou a pod) megaodporná obludária typu Prius, mi přijde skoro uchylné. Kdybych byl pravý snob, v životě bych do Toyoty nenasedl, abych se samou hanbou nepropadl. A jelikož snob nejsem, tak Toyotu klidně, ale jen a pouze mozkem, protože srdce křičí "ježiši tu hrůzu néééé"

Odpovědět  |   | 
Driver111  |  21. 05. 2020 19:50

Kdyz jsem kupoval nova auta pred 4 a 5 lety,tak jsem puvodne chtel aurise v kombiku i kdyz byl drazsi,ale nakonec jsem zjistil,ze je uvnitr oproti i30 uzsi a je min mista na zadnich sedadlech,proto mam nakonec hyundai 2x a nelituju

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 05. 2020 08:48

Konečně to vypadá na auto kde výkony a výbava více odpovídá reálné ceně, takovej Golf je srovnatelnej, ale zaplatíte český kupec (pokud by se takovej doopravdy našel) by zaplatil za to samé o 50 procent navíc.

Odpovědět  |   | 
Mik  |  21. 05. 2020 15:08

A to nesouhlasím, hyundai je prostě levné auto a kdo v tom jezdí denně, tak chápe proč. Viz třeba já. Za ty prachy fajn, ale s koncernem se to nedá srovnávat, ta kvalita je jinde

Odpovědět  |   | 
Driver111  |  21. 05. 2020 19:54

Ja v tom jezdim denne a jeste jsem neprisel na to co píšeš.Naopak kdyz jedu s kolegovou OIII ,tak jsem jak v kostitrasu,udrnceny uskakany jezevcik,ktery ma akorat o neco vetsi kufr. Hyundai je daleko pohodlnejsi.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  22. 05. 2020 05:56

Možná máš i pravdu, ale co jsi myslel tím "jezevčík"? OIII se ti zdá úzká?

Odpovědět  |   | 
Driver111  |  22. 05. 2020 07:25

Jj,na to jak je dlouha,tak je uzka a ty zastrcene kola v blatnicich jsou taky des. OIII neni spatne auto, ale byla vuci H predrazena a O IV se o cene nema cenu bavit.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  22. 05. 2020 10:14

Ano ty řeči o kvalitě (nikdo přesně nedefinuje o co se vlastně jedná) to ti cpou do hlavy, abys dal za to skoro samé o 300t víc a pokud možno nepřemýšlel. Pár desítek let zpátky, by nikdo nekoupil televizi nebo elektroniku obecně od LG nebo Samsungu, joo panečku takovej Grundig to je značka a německá kvalita a néé ty levné značky od korejců. Nakonec to lidem došlo....u elektroniky. U aut pár (řekněme zatvrzelejších) ještě cituje reklamní letáky.

Odpovědět  |   | 

http://imgworld.cz/ukazka/bJBAZf5JvJ.png...

Příspěvek byl 3× upraven, naposled 21. 05. 2020 10:59

Odpovědět  |   | 
Elpin je trapný  |  21. 05. 2020 18:34

...trapné

Odpovědět  |   | 

Ale řekni že ten čumák není podobný

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 05. 2020 06:57

Elpin dlouhodobě potvrzuje, že je rozumu mdlého. Tady i na živé. Vlastně kdekoli se objeví.

Odpovědět  |   | 
BK  |  21. 05. 2020 19:51

To je tak, kdyz je internet levny a kazdy imbecil ma pristup k tomuto "oknu do sveta", co vic, mysli si, ze kdyz uz se to zverejni, jejich nazor ma i vahu.

Tato generace i30 prosla 2. faceliftem, jeste so bude prodavat 2 roky a prijde nastupce, je tedy pochopitelne, ze leckde mu neco chybi oproti konkurenci, nicmene, prodava se slusne, a nepochybne poskytuje vyborny pomer ceny a kvality.

Prodeje bych nevytahoval, jelikoz to je osemetne tema, Skodovka v podstate znamena neco jen na trhu, ktery v celosvetovem meritku kazdy rok ztraci na dulezitosti. Ano, na Evropskem, kde si sice Hyundai/Kia za poslednich 10 let v prodejich vyrazne polepsila, ale prachy se vydelavaji jinde.

Vedle gigantu jako Hyundai je Skoda vazne malym hracem. V roce 2018 mela Skoda obrat 17 miliar eur, cca 20 miliard USD, Hyundai Motor Company (tedy jen automobilka Hyundai) 86 miliard USD. Jakkoli se na to koukam, to je vic nez 4nasobek... A to se nebavime o matce, ktera zastresuje automobilovou divizi Hyundai, Kia, Genesis a ostatni odvetvi tezkeho prumyslu. Hyundai Group se totiz se svym obratem 230 mld. USD v roce 2018 se spis ma srovnavat s celou skupinou Volksvagen (zastresujici VW, Skodu, Seat, Audi, atd...), obrat VAG ze stejneho roku 230 mld EUR. Takze, Skoda businessove vazne nekope stejnou ligu s Hyundai.

Vzdyt Skoda ani poradny sestihrnek nema o 8valci nemluve, nebo kde jsou k necemu dobry elekroauta od Skody?

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  21. 05. 2020 20:08

Tesat do kamene!!!👍

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  21. 05. 2020 20:47

Tak nevím, jestli to chtějí prodávat v hyundai. Uvažuju o koupi, představili to někdy v únoru. Na ceník se čekalo strašnou dobu, veřejně je vystavený snad dva týdny. Technická data pořád nikde, konfigurátor nikde. To asi bude strašně snadné prodávat auta, když tohle málo, co hoši předvádějí, stačí k udržení se na trhu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 05. 2020 21:25
Mirek  |  21. 05. 2020 21:28

A teď jsem se na to podíval, trochu starší informace u nových modelů, divné.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  21. 05. 2020 21:54

Nu, tak asi jsi už přišel sám na to, že tohle je starý model.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 05. 2020 22:04

Divné na tom je, že jsem se na něj dostal nějak přes "nový" model. Je to bída, bez bližších dat.

Odpovědět  |   | 

už se to tady řešilo, výroba bude zahájena v pondělí, byl vypadek pro koronu, ted jsou allinclusiv za dobrou cenu a až budou FL na skladě, tak se o tym dočteme, octávky s golfem jsou uzemněny, tak aspon někdo bude vyrábět auta pro silnice.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

včera | Jan Mička | 35 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 126 N/A