Modernizovaný Fiat 500 se také ukáže na autosalonu ve Frankfurtu

Modernizovaný Fiat 500 se také ukáže na autosalonu ve Frankfurtu

Malý roztomilý Fiat 500 není auto, které by zrovna akutně potřebovalo facelift, aspoň co se designu exteriéru týče. Ale i tak automobilka provedla pár změn a omlazené auto se rovněž ukáže na autosalonu ve Frankfurtu. Ten začíná už v polovině září a první informace vypouštějí automobilky ještě před prázdninami, aby jim vůbec někdo věnoval pozornost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečně potřebuje Fiat 500 facelift? Auto se představilo v roce 2008 a pořád vypadá svěže a roztomile. Například tahle edice Vintage 57 to bez debat potvrzuje. Lze očekávat, že Fiat zapracuje hlavně na motorech a konektivitě

Fiat sice oficiální snímky nové pětistovky neukázal, ale potvrdil svou účast na autosalonu a vlastně i to, co se pro nový model Fiat 500 chystá. Auto dostane především modernizovaný interiér s většími možnostmi konektivity a výbava se rozšíří o bezpečnostní systémy.

Fiat Aegea nahrazuje Lineu a jde proti Dacii Logan a Škodě Rapid

Fiat Aegea nahrazuje Lineu a jde proti Dacii Logan a Škodě Rapid

Změnami samozřejmě projdou i motory, které nedostanou ani tak vyšší výkon, jako se spíše pochlubí nižší spotřebou a emisemi CO2. Přesto nebude Fiat 500 na autosalonu ve Frankfurtu hlavní novinkou italské značky. Tedy, záleží na úhlu pohledu, ale jako automobiloví nadšenci jste určitě zvědaví na nový roadster Fiat 124.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků