Modernizovaný Fiat 500 se také ukáže na autosalonu ve Frankfurtu

Modernizovaný Fiat 500 se také ukáže na autosalonu ve Frankfurtu

Malý roztomilý Fiat 500 není auto, které by zrovna akutně potřebovalo facelift, aspoň co se designu exteriéru týče. Ale i tak automobilka provedla pár změn a omlazené auto se rovněž ukáže na autosalonu ve Frankfurtu. Ten začíná už v polovině září a první informace vypouštějí automobilky ještě před prázdninami, aby jim vůbec někdo věnoval pozornost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečně potřebuje Fiat 500 facelift? Auto se představilo v roce 2008 a pořád vypadá svěže a roztomile. Například tahle edice Vintage 57 to bez debat potvrzuje. Lze očekávat, že Fiat zapracuje hlavně na motorech a konektivitě

Fiat sice oficiální snímky nové pětistovky neukázal, ale potvrdil svou účast na autosalonu a vlastně i to, co se pro nový model Fiat 500 chystá. Auto dostane především modernizovaný interiér s většími možnostmi konektivity a výbava se rozšíří o bezpečnostní systémy.

Fiat Aegea nahrazuje Lineu a jde proti Dacii Logan a Škodě Rapid

Fiat Aegea nahrazuje Lineu a jde proti Dacii Logan a Škodě Rapid

Změnami samozřejmě projdou i motory, které nedostanou ani tak vyšší výkon, jako se spíše pochlubí nižší spotřebou a emisemi CO2. Přesto nebude Fiat 500 na autosalonu ve Frankfurtu hlavní novinkou italské značky. Tedy, záleží na úhlu pohledu, ale jako automobiloví nadšenci jste určitě zvědaví na nový roadster Fiat 124.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků