Modernizovaný Citroën C4 Picasso má své ceny, začínají na 479 900 Kč

Dvojice rodinných Citroënů prošla před nedávnem jemným faceliftem, který přinesl přepracovaný design přídě, dvoubarevnou střechu a širší možnosti individualizace. Z praktických věcí se sluší zmínit bezdotykové otevírání kufru nebo multimediální systém Connect Nav se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Z pohledu techniky zůstává téměř všechno při starém. Pod kapotu se nově podívá akorát zážehová dvanáctistovka PureTech 130 S&S EAT6, která je kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin. Tato pohonná jednotka ale v ceníku zatím chybí, nejlevnější je proto vznětová šestnáctistovka s výkonem 74 kW (100 k).

Jak Citroën C4 Picasso, tak větší Grand, je v nabídce ve třech různých úrovních výbav - Live, Feel a Shine. Už základní Live má ve standardu například kožený volant, panoramatické akustické čelní sklo, automatickou dvouzónovou klimatizaci, LED svícení či dotykový displej a podporou pro Bluetooth a USB.

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Nejnižší cena startuje na částce 479 900 Kč, jde však o akční cenu, která platí do 31. 8. 2016. Poté by si měla automobilka za C4 Picasso říct 524 900 Kč. Absolutním vrcholem je model s výbavou Shine, dvoulitrovým turbodieselem s výkonem 110 kW (150 koní) a šestistupňovou automatickou převodovkou za 679 900 Kč. Ještě praktičtější Grand vás přijde nejméně na 534 900 Kč, ale jde opět o akční cenu, ta standardní činí 582 900 Kč. Příplatek za třetí řadu sedadel je 15 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 50 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků