Modernizovaný Citroën C4 Picasso má své ceny, začínají na 479 900 Kč

Dvojice rodinných Citroënů prošla před nedávnem jemným faceliftem, který přinesl přepracovaný design přídě, dvoubarevnou střechu a širší možnosti individualizace. Z praktických věcí se sluší zmínit bezdotykové otevírání kufru nebo multimediální systém Connect Nav se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Z pohledu techniky zůstává téměř všechno při starém. Pod kapotu se nově podívá akorát zážehová dvanáctistovka PureTech 130 S&S EAT6, která je kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin. Tato pohonná jednotka ale v ceníku zatím chybí, nejlevnější je proto vznětová šestnáctistovka s výkonem 74 kW (100 k).

Jak Citroën C4 Picasso, tak větší Grand, je v nabídce ve třech různých úrovních výbav - Live, Feel a Shine. Už základní Live má ve standardu například kožený volant, panoramatické akustické čelní sklo, automatickou dvouzónovou klimatizaci, LED svícení či dotykový displej a podporou pro Bluetooth a USB.

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Nejnižší cena startuje na částce 479 900 Kč, jde však o akční cenu, která platí do 31. 8. 2016. Poté by si měla automobilka za C4 Picasso říct 524 900 Kč. Absolutním vrcholem je model s výbavou Shine, dvoulitrovým turbodieselem s výkonem 110 kW (150 koní) a šestistupňovou automatickou převodovkou za 679 900 Kč. Ještě praktičtější Grand vás přijde nejméně na 534 900 Kč, ale jde opět o akční cenu, ta standardní činí 582 900 Kč. Příplatek za třetí řadu sedadel je 15 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 29 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků