Modernizovaný Citroën C4 Picasso má své ceny, začínají na 479 900 Kč

Dvojice rodinných Citroënů prošla před nedávnem jemným faceliftem, který přinesl přepracovaný design přídě, dvoubarevnou střechu a širší možnosti individualizace. Z praktických věcí se sluší zmínit bezdotykové otevírání kufru nebo multimediální systém Connect Nav se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Z pohledu techniky zůstává téměř všechno při starém. Pod kapotu se nově podívá akorát zážehová dvanáctistovka PureTech 130 S&S EAT6, která je kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin. Tato pohonná jednotka ale v ceníku zatím chybí, nejlevnější je proto vznětová šestnáctistovka s výkonem 74 kW (100 k).

Jak Citroën C4 Picasso, tak větší Grand, je v nabídce ve třech různých úrovních výbav - Live, Feel a Shine. Už základní Live má ve standardu například kožený volant, panoramatické akustické čelní sklo, automatickou dvouzónovou klimatizaci, LED svícení či dotykový displej a podporou pro Bluetooth a USB.

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Nejnižší cena startuje na částce 479 900 Kč, jde však o akční cenu, která platí do 31. 8. 2016. Poté by si měla automobilka za C4 Picasso říct 524 900 Kč. Absolutním vrcholem je model s výbavou Shine, dvoulitrovým turbodieselem s výkonem 110 kW (150 koní) a šestistupňovou automatickou převodovkou za 679 900 Kč. Ještě praktičtější Grand vás přijde nejméně na 534 900 Kč, ale jde opět o akční cenu, ta standardní činí 582 900 Kč. Příplatek za třetí řadu sedadel je 15 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků