Modernizované Suzuki Jimny

Modernizované Suzuki Jimny

Ikona mezi terénními automobily Suzuki Jimny se pro modelový rok 2015 představuje v decentně modernizované podobě a především s rozšířenou škálou nabízených variant, díky čemuž je nyní dostupný za nižší cenu. V nabídce zůstává jediná pohonná jednotka, vitální a úsporný zážehový čtyřválec 1.3 VVT / 62,5 kW, nově ale můžete volit ze tří úrovní výbavy místo jediné a navíc s možností automatického řazení.

Dosud se Suzuki Jimny na českém trhu nabízel v jediné specifikaci JLX, jíž nově odpovídá prostřední úroveň výbavy Comfort. Přestože nejde o vrcholné provedení, Jimny Comfort nabízí klimatizaci, vyhřívaná sedadla a vnější zpětná zrcátka, autorádio a z designových doplňků například kryt rezervního kola. Významnou novinkou pro všechny milovníky komfortní off-road jízdy je možnost objednání samočinné převodovky.

Novinkou v nabídce Suzuki Jimny je základní provedení Suzuki Jimny Club v ceně od 396 900 Kč a špičková varianta Style přinášející nad rámec výbavy Comfort například patnáctipalcová litá kola v novém designu, kryt rezervy lakovaný v barvě karoserie, stříbrnočerné střešní ližiny, mlhové světlomety, zatmavená okna, chromované vnitřní kliky dveří a kůži na volantu či čalounění sedadel. Přestože je seznam prvků výbavy dlouhý, Jimny Style je oproti výbavě Comfort dražší jen o 10 000 Kč – stojí 429 900 Kč.

Suzuki Jimny MY 2015:

JIMNY 1.3 CLUB                   396 900 Kč

JIMNY 1.3 COMFORT                     419 900 Kč

JIMNY 1.3 COMFORT AT  451 900 Kč

JIMNY 1.3 STYLE                 429 900 Kč

Drobná vylepšení

Suzuki Jimny modelového ročníku 2015 však nepřináší jen větší výběr variant, od svého předchůdce se liší i v několika designových prvcích. V nové, modernější podobě se představuje přístrojový štít a volant, sedadla dostala odlišné čalounění a na karoserii najdete kromě známých odstínů také nové barvy – stříbrnou Premium Steel Silver, zelenou Cool Khaki a hnědou Bison Brown Pearl Metallic.

Přestože si Suzuki Jimny zachovává veškeré atributy nezastavitelného off-roadu s poctivým mechanickým základem, nezapomíná držet krok s dobou. Na palubě vozu se tak nově objevuje elektronický stabilizační systém ESC, monitorování tlaku v pneumatikách TPMS a nápověda řazení rychlostních stupňů pro maximálně úspornou jízdu.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků