Modernizované Suzuki Jimny

Modernizované Suzuki Jimny

Ikona mezi terénními automobily Suzuki Jimny se pro modelový rok 2015 představuje v decentně modernizované podobě a především s rozšířenou škálou nabízených variant, díky čemuž je nyní dostupný za nižší cenu. V nabídce zůstává jediná pohonná jednotka, vitální a úsporný zážehový čtyřválec 1.3 VVT / 62,5 kW, nově ale můžete volit ze tří úrovní výbavy místo jediné a navíc s možností automatického řazení.

Dosud se Suzuki Jimny na českém trhu nabízel v jediné specifikaci JLX, jíž nově odpovídá prostřední úroveň výbavy Comfort. Přestože nejde o vrcholné provedení, Jimny Comfort nabízí klimatizaci, vyhřívaná sedadla a vnější zpětná zrcátka, autorádio a z designových doplňků například kryt rezervního kola. Významnou novinkou pro všechny milovníky komfortní off-road jízdy je možnost objednání samočinné převodovky.

Novinkou v nabídce Suzuki Jimny je základní provedení Suzuki Jimny Club v ceně od 396 900 Kč a špičková varianta Style přinášející nad rámec výbavy Comfort například patnáctipalcová litá kola v novém designu, kryt rezervy lakovaný v barvě karoserie, stříbrnočerné střešní ližiny, mlhové světlomety, zatmavená okna, chromované vnitřní kliky dveří a kůži na volantu či čalounění sedadel. Přestože je seznam prvků výbavy dlouhý, Jimny Style je oproti výbavě Comfort dražší jen o 10 000 Kč – stojí 429 900 Kč.

Suzuki Jimny MY 2015:

JIMNY 1.3 CLUB                   396 900 Kč

JIMNY 1.3 COMFORT                     419 900 Kč

JIMNY 1.3 COMFORT AT  451 900 Kč

JIMNY 1.3 STYLE                 429 900 Kč

Drobná vylepšení

Suzuki Jimny modelového ročníku 2015 však nepřináší jen větší výběr variant, od svého předchůdce se liší i v několika designových prvcích. V nové, modernější podobě se představuje přístrojový štít a volant, sedadla dostala odlišné čalounění a na karoserii najdete kromě známých odstínů také nové barvy – stříbrnou Premium Steel Silver, zelenou Cool Khaki a hnědou Bison Brown Pearl Metallic.

Přestože si Suzuki Jimny zachovává veškeré atributy nezastavitelného off-roadu s poctivým mechanickým základem, nezapomíná držet krok s dobou. Na palubě vozu se tak nově objevuje elektronický stabilizační systém ESC, monitorování tlaku v pneumatikách TPMS a nápověda řazení rychlostních stupňů pro maximálně úspornou jízdu.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků