Modernizované Suzuki Jimny

Modernizované Suzuki Jimny

Ikona mezi terénními automobily Suzuki Jimny se pro modelový rok 2015 představuje v decentně modernizované podobě a především s rozšířenou škálou nabízených variant, díky čemuž je nyní dostupný za nižší cenu. V nabídce zůstává jediná pohonná jednotka, vitální a úsporný zážehový čtyřválec 1.3 VVT / 62,5 kW, nově ale můžete volit ze tří úrovní výbavy místo jediné a navíc s možností automatického řazení.

Dosud se Suzuki Jimny na českém trhu nabízel v jediné specifikaci JLX, jíž nově odpovídá prostřední úroveň výbavy Comfort. Přestože nejde o vrcholné provedení, Jimny Comfort nabízí klimatizaci, vyhřívaná sedadla a vnější zpětná zrcátka, autorádio a z designových doplňků například kryt rezervního kola. Významnou novinkou pro všechny milovníky komfortní off-road jízdy je možnost objednání samočinné převodovky.

Novinkou v nabídce Suzuki Jimny je základní provedení Suzuki Jimny Club v ceně od 396 900 Kč a špičková varianta Style přinášející nad rámec výbavy Comfort například patnáctipalcová litá kola v novém designu, kryt rezervy lakovaný v barvě karoserie, stříbrnočerné střešní ližiny, mlhové světlomety, zatmavená okna, chromované vnitřní kliky dveří a kůži na volantu či čalounění sedadel. Přestože je seznam prvků výbavy dlouhý, Jimny Style je oproti výbavě Comfort dražší jen o 10 000 Kč – stojí 429 900 Kč.

Suzuki Jimny MY 2015:

JIMNY 1.3 CLUB                   396 900 Kč

JIMNY 1.3 COMFORT                     419 900 Kč

JIMNY 1.3 COMFORT AT  451 900 Kč

JIMNY 1.3 STYLE                 429 900 Kč

Drobná vylepšení

Suzuki Jimny modelového ročníku 2015 však nepřináší jen větší výběr variant, od svého předchůdce se liší i v několika designových prvcích. V nové, modernější podobě se představuje přístrojový štít a volant, sedadla dostala odlišné čalounění a na karoserii najdete kromě známých odstínů také nové barvy – stříbrnou Premium Steel Silver, zelenou Cool Khaki a hnědou Bison Brown Pearl Metallic.

Přestože si Suzuki Jimny zachovává veškeré atributy nezastavitelného off-roadu s poctivým mechanickým základem, nezapomíná držet krok s dobou. Na palubě vozu se tak nově objevuje elektronický stabilizační systém ESC, monitorování tlaku v pneumatikách TPMS a nápověda řazení rychlostních stupňů pro maximálně úspornou jízdu.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků