Modernizované Ferrari FF se představí 15. února. V Ženevě chybět nebude

Modernizované Ferrari FF se představí 15. února. V Ženevě chybět nebude

Ferrari FF se poprvé ukázalo už v roce 2011, takže je nejvyšší čas na facelift. A jak to tak vypadá, toho se dočkáme velmi brzy. Podle dostupných informací má italská automobilka v plánu odhalení na polovinu února, následně vůz přiveze na autosalon do Ženevy.

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Dramatické novinky očekávat nelze, ale několik designových detailů se přece jen změní. Jak naznačily špionážní fotografie, FF dostane přepracovaný nárazník a decentně upravená světla. Některé zdroje také slibují karbonovou střechu a vylepšený multimediální systém v interiéru.

Ferrari FF: „kombík“ s novou panoramatickou střechou

Ferrari FF: „kombík“ s novou panoramatickou střechou

Facelift se nakonec dotkne také motoru, který by měl dostat výkon kolem sedmi stovek koní, respektive unikátního systému pohonu všech kol.

Modernizované Ferrari FF se poprvé ukáže už patnáctého února, světová výstavní premiéra je naplánována na ženevský autosalon, kde italská značka představí také Californii T s paketem Handling Speciale

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků