Modernizované Ferrari FF se představí 15. února. V Ženevě chybět nebude

Modernizované Ferrari FF se představí 15. února. V Ženevě chybět nebude

Ferrari FF se poprvé ukázalo už v roce 2011, takže je nejvyšší čas na facelift. A jak to tak vypadá, toho se dočkáme velmi brzy. Podle dostupných informací má italská automobilka v plánu odhalení na polovinu února, následně vůz přiveze na autosalon do Ženevy.

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Ferrari FF: „kombi” s pohonem 4x4 odhaleno

Dramatické novinky očekávat nelze, ale několik designových detailů se přece jen změní. Jak naznačily špionážní fotografie, FF dostane přepracovaný nárazník a decentně upravená světla. Některé zdroje také slibují karbonovou střechu a vylepšený multimediální systém v interiéru.

Ferrari FF: „kombík“ s novou panoramatickou střechou

Ferrari FF: „kombík“ s novou panoramatickou střechou

Facelift se nakonec dotkne také motoru, který by měl dostat výkon kolem sedmi stovek koní, respektive unikátního systému pohonu všech kol.

Modernizované Ferrari FF se poprvé ukáže už patnáctého února, světová výstavní premiéra je naplánována na ženevský autosalon, kde italská značka představí také Californii T s paketem Handling Speciale

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků