Modernizované BMW řady 5 na dalším snímku

7 komentářů

Andre
14. května • 8:45

Tahle rada 5 pokud nepocitam plnou verzi na devatenactkach je nejplastovejsim bawkem vsech dob. Opravdu hnus. Zlaty Bangle.

messtor
18. března • 22:26

V čem jsou přepracovaný ty světla? Porovnávám se současnou verzí, a nevidim teda jedinej rozdíl

Jirka
18. března • 22:52

Že jsou asi komplet LED!

josephko
18. března • 15:02

Súčasné päťkové BMW je super. Len tie očká by mohlo mať veselšie :-)). A práve to úspešne rieši facelift. Teraz už bude päťka dokonalá :-).

jogurt
18. března • 20:48

Hezké nadšení, bohužel poněkud mimo realitu. Dokonalost se nachází opravdu úplně jinde, než u BMW5 a jako driver GT 535d xdrive 2012 opravdu vím, o čem mluvím.Co mě ale zaráží, je náznak faceliftu pouhé dva roky po startu současné řady 5. Proboha proč?

Pete
18. března • 22:44

Hmm... Kdypak se začala prodávat F10? A kdepak že se nachází ona dokonalost? Co si tak myslet o názoru někoho, kdo nezná ani ta nejzákladnější fakta a ještě se domnívá, že 5GT je stejné auto jako 5? Proč má proboha takový jedinec potřebu se vůbec vyjadřovat?

jogurt
19. března • 15:26

Já věděl, že se najde trubkoidní modlofil.
Tak za prvé, nikde není psáno, že 5GT F07 je stejné auto jako 5 F10. To výrobce ho, byť je postaveno na sedmičce, řadí do řady 5. Kdo nevěří nechť nahlédne na weby BMW, ty znají 5limo, 5 touring a 5 sport tourer neboli GT.
Za druhé, F 10 není na trhu ani čtyři roky. To je na facelift v prémiové kategorii opravdu velice nezvyklé.
Za třetí, kde se nachází dokonalost, o tom jde diskutovat, ale u BMW se bohužel nevyskytuje. Auto jako celek není špatné a do premium jednoznačně patří, na druhou stranu ovšem přiznané šrouby v interiéru i zavazadlovém prostoru, bídná ergonomie ovládacích prvků, například lišty tlačítek asistenčních systémů nebo ovládání směrových světel a stěračů, umístění voliče řazení, logika a nesmyslnost některých položek idrivu, specielně u GT idiotské nastavování nepoužitelných předvoleb zdvihu zadního víka, absence hlasové paměti dopravního vysílání, absence DCF přijímače, umístění displeje nigt vision mimo zorné pole řidiče a jeho vypínání při jakékoli manipulaci s idrivem nebo například po telefonátu. Výplně dveří, kam se stěží vejde peněženka, natož pak lahev s pitím, automatická klimatizace, která nedokáže držet stejný tepelný komfort s/bez zapnutého kompresoru klimatizace, navigace, která si plete nejrychlejší a nejkratší trasu, telefonní modul, který nemá SAP, palubní počítač, kterému nelogicky nejde najednou resetovat paměť, když u registrů denní jízdy to jde.. ..... nevyjmenoval jsem všechny kiksy ale jen ty, které u Lexusu, M-B ani Audi nenajdete. Ale o tom se tu za posledních pár měsíců napsalo hafo. Takže dokonalost, to opravdu není nic o BMW. A v případě 5GT to bohužel vůbec nejde prohlásit ani o podvozku (na rozdíl od obyčejné 5ky).

Doporučujeme

Články odjinud