Modernizované Audi Q3: Najdi pět rozdílů

Pět let po uvedení na trh představuje Audi druhou modernizaci modelu Q3. Kompaktní SUV ukáže upravenou vizáž na pařížském autosalonu. Design by měl být ostřejší a více rozlišovat jednotlivé výbavové linie.  

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Designéři se zaměřili hlavně na přední část. Zvětšili čelní vstupy vzduchu, nejdůležitější změnou je však maska v šedém odstínu Stone Gray, určená vyšším výbavám. Novinkou je i lišta pod ní, která je nově lakovaná v barvě karoserie.

Audi také čachrovalo s výbavami. Standardem nového stupně S line competition je sportovní podvozek, dynamické řízení Audi drive select a vestavěný informační systém, stejně jako devatenáctipalcová kola v lesklém černém laku. Někoho možná potěší, že výbavu půjde kombinovat s jakýmkoliv motorem.

Když už jsme u techniky - o jejích změnách se automobilka nezmiňuje, žádné proto neočekáváme. Ostatně vůz dostal inovovanou motorovou paletu začátkem loňského roku, kdy se pod kapotu nastěhovaly motory schopné plnit emisní normu Euro 6.

Až v příštím roce skončí výroba Škody Yeti, bude Audi Q3 posledním SUV koncernu Volkswagen postaveným na starší platformě PQ35.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Modernizovaná Q3 dorazí na trh v průběhu podzimu, přičemž první kusy výrobce dodá zákazníkům na konci roku. Ceny vyšších výbav by měly zůstat zachovány. Známe i německý ceník verze Q3 S line competition - začínat bude na 33 tisících eur, tedy asi 893 tisících Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků