Modernizované Audi Q3: Najdi pět rozdílů

Pět let po uvedení na trh představuje Audi druhou modernizaci modelu Q3. Kompaktní SUV ukáže upravenou vizáž na pařížském autosalonu. Design by měl být ostřejší a více rozlišovat jednotlivé výbavové linie.  

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Designéři se zaměřili hlavně na přední část. Zvětšili čelní vstupy vzduchu, nejdůležitější změnou je však maska v šedém odstínu Stone Gray, určená vyšším výbavám. Novinkou je i lišta pod ní, která je nově lakovaná v barvě karoserie.

Audi také čachrovalo s výbavami. Standardem nového stupně S line competition je sportovní podvozek, dynamické řízení Audi drive select a vestavěný informační systém, stejně jako devatenáctipalcová kola v lesklém černém laku. Někoho možná potěší, že výbavu půjde kombinovat s jakýmkoliv motorem.

Když už jsme u techniky - o jejích změnách se automobilka nezmiňuje, žádné proto neočekáváme. Ostatně vůz dostal inovovanou motorovou paletu začátkem loňského roku, kdy se pod kapotu nastěhovaly motory schopné plnit emisní normu Euro 6.

Až v příštím roce skončí výroba Škody Yeti, bude Audi Q3 posledním SUV koncernu Volkswagen postaveným na starší platformě PQ35.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Modernizovaná Q3 dorazí na trh v průběhu podzimu, přičemž první kusy výrobce dodá zákazníkům na konci roku. Ceny vyšších výbav by měly zůstat zachovány. Známe i německý ceník verze Q3 S line competition - začínat bude na 33 tisících eur, tedy asi 893 tisících Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků