Modernizované Audi Q3: Najdi pět rozdílů

Pět let po uvedení na trh představuje Audi druhou modernizaci modelu Q3. Kompaktní SUV ukáže upravenou vizáž na pařížském autosalonu. Design by měl být ostřejší a více rozlišovat jednotlivé výbavové linie.  

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Designéři se zaměřili hlavně na přední část. Zvětšili čelní vstupy vzduchu, nejdůležitější změnou je však maska v šedém odstínu Stone Gray, určená vyšším výbavám. Novinkou je i lišta pod ní, která je nově lakovaná v barvě karoserie.

Audi také čachrovalo s výbavami. Standardem nového stupně S line competition je sportovní podvozek, dynamické řízení Audi drive select a vestavěný informační systém, stejně jako devatenáctipalcová kola v lesklém černém laku. Někoho možná potěší, že výbavu půjde kombinovat s jakýmkoliv motorem.

Když už jsme u techniky - o jejích změnách se automobilka nezmiňuje, žádné proto neočekáváme. Ostatně vůz dostal inovovanou motorovou paletu začátkem loňského roku, kdy se pod kapotu nastěhovaly motory schopné plnit emisní normu Euro 6.

Až v příštím roce skončí výroba Škody Yeti, bude Audi Q3 posledním SUV koncernu Volkswagen postaveným na starší platformě PQ35.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Modernizovaná Q3 dorazí na trh v průběhu podzimu, přičemž první kusy výrobce dodá zákazníkům na konci roku. Ceny vyšších výbav by měly zůstat zachovány. Známe i německý ceník verze Q3 S line competition - začínat bude na 33 tisících eur, tedy asi 893 tisících Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků