Modernizované Audi Q3: Najdi pět rozdílů

Pět let po uvedení na trh představuje Audi druhou modernizaci modelu Q3. Kompaktní SUV ukáže upravenou vizáž na pařížském autosalonu. Design by měl být ostřejší a více rozlišovat jednotlivé výbavové linie.  

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Designéři se zaměřili hlavně na přední část. Zvětšili čelní vstupy vzduchu, nejdůležitější změnou je však maska v šedém odstínu Stone Gray, určená vyšším výbavám. Novinkou je i lišta pod ní, která je nově lakovaná v barvě karoserie.

Audi také čachrovalo s výbavami. Standardem nového stupně S line competition je sportovní podvozek, dynamické řízení Audi drive select a vestavěný informační systém, stejně jako devatenáctipalcová kola v lesklém černém laku. Někoho možná potěší, že výbavu půjde kombinovat s jakýmkoliv motorem.

Když už jsme u techniky - o jejích změnách se automobilka nezmiňuje, žádné proto neočekáváme. Ostatně vůz dostal inovovanou motorovou paletu začátkem loňského roku, kdy se pod kapotu nastěhovaly motory schopné plnit emisní normu Euro 6.

Až v příštím roce skončí výroba Škody Yeti, bude Audi Q3 posledním SUV koncernu Volkswagen postaveným na starší platformě PQ35.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Modernizovaná Q3 dorazí na trh v průběhu podzimu, přičemž první kusy výrobce dodá zákazníkům na konci roku. Ceny vyšších výbav by měly zůstat zachovány. Známe i německý ceník verze Q3 S line competition - začínat bude na 33 tisících eur, tedy asi 893 tisících Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

dnes | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků