Modernizované Audi Q3: Najdi pět rozdílů

Pět let po uvedení na trh představuje Audi druhou modernizaci modelu Q3. Kompaktní SUV ukáže upravenou vizáž na pařížském autosalonu. Design by měl být ostřejší a více rozlišovat jednotlivé výbavové linie.  

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Designéři se zaměřili hlavně na přední část. Zvětšili čelní vstupy vzduchu, nejdůležitější změnou je však maska v šedém odstínu Stone Gray, určená vyšším výbavám. Novinkou je i lišta pod ní, která je nově lakovaná v barvě karoserie.

Audi také čachrovalo s výbavami. Standardem nového stupně S line competition je sportovní podvozek, dynamické řízení Audi drive select a vestavěný informační systém, stejně jako devatenáctipalcová kola v lesklém černém laku. Někoho možná potěší, že výbavu půjde kombinovat s jakýmkoliv motorem.

Když už jsme u techniky - o jejích změnách se automobilka nezmiňuje, žádné proto neočekáváme. Ostatně vůz dostal inovovanou motorovou paletu začátkem loňského roku, kdy se pod kapotu nastěhovaly motory schopné plnit emisní normu Euro 6.

Až v příštím roce skončí výroba Škody Yeti, bude Audi Q3 posledním SUV koncernu Volkswagen postaveným na starší platformě PQ35.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Modernizovaná Q3 dorazí na trh v průběhu podzimu, přičemž první kusy výrobce dodá zákazníkům na konci roku. Ceny vyšších výbav by měly zůstat zachovány. Známe i německý ceník verze Q3 S line competition - začínat bude na 33 tisících eur, tedy asi 893 tisících Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků