Modernizovaná Toyota Yaris ode dneška v ČR, startuje na 259 900 Kč

Seznam kapitol
  1. Modernizovaná Toyota Yaris
  2. Modernizovaná Toyota Yaris: Fotogalerie

Japonská Toyota dnes oficiálně spouští prodej výrazně modernizované verze svého zástupce v kategorii malých vozů, Toyoty Yaris. Nejviditelnější změnou prošel design přední části, která teď připomíná druhou generaci kolínského Ayga, Toyota však zapracovala i na podvozku a důkladně vylepšila litrový tříválec 1.0 VVT-i.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modernizovaný Yaris je opět k dostání nejen se dvěma benzínovými a jedním naftovým motorem, ale i jako hybrid

Nejlevněji lze faceliftovanou Toyotu Yaris pořídit za 259 900 Kč, spokojíte-li se s třídveřovou karoserií a výbavou Power. Pětidveřový Yaris 1,33 VVT-i ve střední výbavě Active vyjde na 294 900 Kč. Z hlediska prodejního potenciálu jde na českém trhu o klíčovou verzi, proto je podstatné, že se automobilce podařilo udržet její cenu pod psychologickou třísettisícícovou hranicí.

Mezi malými auty se Toyota Yaris vymyká tím, že je k dostání i s hybridním pohonem. Firma rozšířila počet stupňl výbavy hybridní verze na tři a stanovila základní cenu na 364 900 Kč.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Středová konzola je o 23 mm výš a řadicí páka se zkrátila o tři centimetry; Toyota slibuje lepší jízdní stabilitu i komfort odpružení než dosud

V roce 2013 si Toyotu Yaris pořídilo v ČR 1213 zákazníků, čímž se tento model stal sedmým nejprodávanějším mezi malými vozy. 

Další informace o modernizovaném Yarisu se dozvíte z tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

Nová Toyota Yaris: Ceny na českém trhu

Výbava  Motor  Výkon  Převodovka  Cena 
3dv. karoserie         
Power  1,0 VVT-i  51 kW  5 M/T  259 900 Kč 
         
Active  1,0 VVT-i  51 kW  5 M/T  269 900 Kč 
5dv. karoserie         
Power  1,0 VVT-i  51 kW  5 M/T  269 900 Kč 
  1,33 Dual VVT-i  73 kW  6 M/T  284 900 Kč 
         
Active  1,0 VVT-i  51 kW  5 M/T  279 900 Kč 
  1,33 Dual VVT-i  73 kW  6 M/T  294 900 Kč 
  1,33 Dual VVT-i  73 kW  Multidrive S  324 900 Kč 
  1,4 D-4D  66 kW  6 M/T  379 900 Kč 
         
Style  1,33 Dual VVT-i  73 kW  6 M/T  334 900 Kč 
  1,33 Dual VVT-i  73 kW  Multidrive S  364 900 Kč 
  1,4 D-4D  66 kW  6 M/T  419 900 Kč 
         
Premium  1,33 Dual VVT-i  73 kW  6 M/T  334 900 Kč 
  1,33 Dual VVT-i  73 kW  Multidrive S  364 900 Kč 
  1,4 D-4D  66 kW  6 M/T  419 900 Kč 
 
 
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Modernizovaná Toyota Yaris
  2. Modernizovaná Toyota Yaris: Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků