Modernizovaná Škoda Yeti začíná na 339 900 Kč, v prodeji bude od ledna

45 komentářů

Jan
2. října • 16:31

Tyto prvky přitom pořídíte ve zvýhodněné sadě Active Plus, která stojí právě oněch 10 000 Kč.
Koncern zlodějů. To by se mělo jmenovat spíše zakladní výbava "Sociál" když porovnám znovu Dustera, který stojí v základní výbavě Access 249 900 Kč a LS Cool už s klimou a vším za 264 900 !!! 3-[ Začínám mít na škodovky kopřivku už to jen číst. Si z nás lidí dělají prd.l ?

Tom
2. října • 19:08

Jane.... Komplex z koncernu? Tak pozdravujte v Rumunsku.
Dacka neni spatna, ale tak na praci a interier muzete vzit vapkou.
Nicmene Yeti je fakt jinde, ale to muzeme pokracovat napric znackami.... Nekdo da 800-900 za X1, Q3 atd a nekoupili by zase Yetiho.
P.S. Nijak to auto nehanim, v Krkonosich a Jizerkach se zacina u mistnich rozsirovat a "konkurovat" hodne letitym Subaru Legacy a nevede si vubec spatne.

Jan
2. října • 19:57

Porovnávat pseudoterenní dodávkovou bednu s Audi a BMW to chce odvahu!! Proberte se paka a uvědomte si, že to nemá větší hodnotu než Duster.A Renault na rozdíl od Škody své zákazníky neokráda.A jen tak mimochodem je v loňském roce se jen v Rusku
vyrobylo a prodalo 70 000 ks Renaultu Duster.Kolik Yetiho:-))) Jste čecháčci co Dustrem nikdy nejeli a právě o tom je teréní vů vole, že vše vyjede a je na práci a vše vyjede.Yeti je uplně k hovnu.Ještě okopírovali od Renaultu systém sklápění zadních sedadel.Pak, že kopírují číňaňiB-]

Tom
2. října • 20:34

Jediný pako jsi tady ty. Duster je prostě NIVA pro 21. století. Nic víc, nic míň.

Jan
3. října • 16:16

Lepší být pako než koupit očesané, předražené a pro mě hnusné Yeti ještě hnusnější než Roomster a to bez výbavy za 340 000 Kč co si na terení SUV jen hraje a přitom je to jen a jen malé Berlingo.
/A machrovat v hospodě, jak mám něco exklusivního to ne děkuji.:-) Mezi bouchače "já mám trojkovou oktávku v tédéíčku" nechci patřit. /Mimochodem YETI za tyto peníze nemá ani autorádio, třetí středovou opěrku, palubní počítač, rezervu, přední mlhové světlomety, dálkový centrál ani 4x4!!!!!!! A co vše má socka pro chudé Dacia Duster za 334 900 ?:-)
Tak začal bych plech. ochranou pod motorem což mají pouze některé drahé offroady a to všechny Dustery stand. výbava, podvozek 4x4 od Nissan nejprestižnějšího výrobce pohonů 4x4, 3 roky záruku, motor 1,6 6rychlostní převodovku !!!Série: Tři opěrky hlavy vzadu :-) (prostřední zasunutelná pro lepší výhled),Autorádio CD/MP3 s čelním vstupem USB, ovládání pod volantem + Bluetooth (handsfree) :-) u škodovky takové rádio za 12 000 !,centrální zamykání dveří s dálkovým ovládáním v klíči :-), Rezerva :-),Disky kol z lehké slitiny 16":-),Podélné střešní lišty v barvě matného chromu :-),mlhové světlomety :-), palubní počítač :-), a k tomu možnost
Dacia Garance+ (60 měsíců/100 000 km) jen!! za 4 090 Kč a máte záruku na 5 let.:-)))))
Možná su pako, ale rád. A né nepřemýšlející idi.t co své peníze dá někomu, kdo mě okrádá a nabízí mi auto, které nic neumí nemá a je záměrně předražené jen pro značku made in CZ. A neběžím hned do škodovky, protože nejsem schopen porovnat co má v nabídce konkurence. Dacia má v zahraničí prestiž nové megaúspěšné, spolehlivé a praktické značky vytvořené by Renault. A při pohledu do nedávné historie nevím na co si tu hrajete. Škodovka dělala ještě v roce 1990 ohavného sráče jménem favorit, jako i Dacia licenční zastaralej Renault.Rozdíl je ten, že Dacia si na nic dnes nehraje a má ceny, které si může dovolit každý pracující člověk. Bohužel kdo měl ten licenční zastaralej renault na něj do dnes rád vzpomíná, jak na dobré auto. To se o popelnicích š 120 a favorit /felicie/ říct nedá :-)
B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vladimír Kroft
8. dubna • 15:37

Vážený pane-musím na vaše nepravdy ohledně "zastaralého licenčního Renaultu"reagovat a to i když je diskuze již stará!:-( Ten zastaralý licenční Renault byl mimo jiné Olcit. To bylo jedno z nej-nebezpečnějších,nej-nepohodlnějších a nejhorších aut v kterém jsem kdy jel.(a to počítám i Trabant a Velorex) Například tím že nebrzdilo dobře ani jako nové.Co se týká Dustra,tak nemohu soudit dle vlastního-nejel jsem v něm.Ale Když se podívám na statistiky závad aut,německého institutu Tüv,což je obdoba naší STK,tak Duster a vůbec Dacia i Renault vycházejí jako vůbec nej-poruchovější auta.Jedná se zde o ty závady kdy auto neprojde.(mimochodem ani u nás oblíbená Oktávka 2,nadopadla moc dobře).Další věc která podle mého svědčí o kvalitě určitého auta je jeho cena v bazarech s ojetinama. Tady mě to vychází takto:Duster 1.6i 16V/77kW 2014 /98 522 km/ cca-od 180 000 - Vůči Škoda Yeti 1.2 Tsi/77kW 2014 /98 577 km/ cca 250 000.:-) To hovoří pro mě jasně jak si oba modely stojí!:-)

defender110
6. listopadu • 8:47

Bojuješ proti větrným mlýnům. Jinak jen pro dodatek plechovej kryt pod motorem má i Dacia Sandero .(a určitě i Logan) Což je super....mluvím o těch původních u nových od r.2013 nevím. V tom máš pravdu. Ale vždy tu budou tábory lidí : jednak ti, co vyžadují velmi kvalitní zpracování a nejlepší materiály a na cenu nehledí...u těch s Dusterem šanci nemáš. Pak ti, co si autem honí ego (koko.i) u těch si úplné dno. Pak ti ,co docení schopnosti suv u těch Duster boduje a Yeti na něj v terénu nemá a to je prostě fakt. Duster zas na yettiho nemá v kvalitě zpracování. Nakonec ti co hledaj to nejlevnější v segmentu a vše jde bokem, tam je Duster jasná volba. Hádat se tu , kterej je lepší je blbost. Porovnáváme trochu neporovnatelné.
Duster je jednodušší, robustnější v terénu lepší ale s odfláknutým interiérem a ne příliš kvalitním zpracováním zastaralejší a s horšími materiály, ale cenově mnoohem levnější.
Yetti je designově vypiplanější, má vychytanější detaily, lepší zpracování, mnohem modernější technologie a kvalitnější materiály ,v terénu ale za Dusterem dost zaostává, je složitej a provozně náročnější, kradenější a hlavně mnoohem dražší. Je jen na každém co jsou pro něj priority.

George
5. listopadu • 12:57

Rád bych si v Dusteru připlatil hlavové airbagy řidiče a spolujezdce, kolenní airbag řidiče,dvouspojkovou převodovku DSG,dvouzónovou klimatizaci, vyhřívaná sedadla vpředu, parkovací senzory, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním a dešťový senzor.Bezklíčové odemykání oželím! Můžeš mi ty,jako znalec přes Dacie poradit,jaký výbavový stupeń si mám u dealera objednat,a nakolik to příjde?? Díky!!! B-]

Jig
5. listopadu • 15:06

To mají ve stupni výbavy značeném sci-fi :)

Marek Zrak
5. listopadu • 20:00

Jana omlouvá jedině to, že psal v podroušeném stavu :-D

George
5. listopadu • 21:44

Nebo z Jedličkárny :D

Tom
5. listopadu • 13:11

Takže dneska už takovej standard. Ještě že nejsi rozmazlenej a oželíš ten kyless, lane asist, side asist, front asist, park asist, dynamic light asist, bi-xenony, adaptabilní tempomat, adaptabilní podvozek, panoramatický okno a další, dnes již poměrně běžný srandy :-D To by rumuni koukali, jak velkej svět je za zdí jejich fabriky B-]

George
5. listopadu • 12:38

Asi bych ti doporučil návštěvu psychologa.Ty máš asi velký komplex z toho,že jsi nula,a nemůžeš si nakonfigurovat a koupit nové,hezké auto,dle svých představ,co??Nesmíš se tomu tak poddávat! Taky nemám na novou Panameru,ale nikdy by mě nenapadlo,urážet její kupce ;-)

Toper
3. října • 21:14

Pane Jene, zkuste si ty auta aspoň projet. Já vím, že nejjednodušší je srovnávat ceníky a katalogy, ale ty vozy v reálu nesnesou srování. Duster je levné auto, které je levně udělané a je z levných materiálů.Nemá pozinkovanou karoserii, má téměř všude tvrdé a špatně slícované plasty a dalo by se pokračovat. Přesednutí z Dusteru do Yetiho je rozdíl minimálně jedné kvalitativní třídy. A on to pozná a musí uznat každý, kdo s těmi vozy měl co dočinění. A ke zbytku Vaší reakce se ani nemá smysl vyjadřovat, to už je jen soubor nesmyslů, mylných dojmů a přání, které nemají s realitou pranic společné. Podívejte se, jak je škodovka vnímána třeba v Anglii. Pravidelně tam vyhrává prestižní ceny a hodnocení zákazníků.

Jan
3. října • 21:44

A kdyby chtěla Dacia takové prachy za svá auta, jako škodovka budeš mít místo tvrdých plastů vše z měkčeného plastu a kůže.Ale těžko něco vysvětlovat zoufalcovi.Kup si mrdku za 600 000 tis. a buď šťastný.B-]

Toper
3. října • 22:01

Dacii by za tykové peníze nikdo nekoupil. Což snad chápeš i ty. ;-)

Jan
3. října • 21:39

Pane Toper.Zjisti si na www.dacia.cz nebo na Renault Česká Republika a.s jaká je úprava karosérie vozidel Dacia a nemel tady sračky, když o autech nevíš nic!!! Značka Dacia má obostraně zinkovanou karosérii a nejpřísnější normy pro kvalitu zpracování.Najdi mi prorezlou Dacii.Jen špína blbců, jako jsi ty.Podívej se na zhnilé fabie, Felicie a Octavky.A Angličani kupují škodovky, že to tam prodávají za pakatel a je tam vnímána, jako podřadná česká značka od VW.Jeď někdy do Anglie a prober se.

Toper
3. října • 21:53

Diplomatická odpověď zástupců automobilky je, že VYBRANÉ konstrukční části Dacie jsou pozinkované. Nikoliv celá karoserie. Jak je to (tebou) mylně prezentováno. To je taky důvod, proč Dacia dává na prorezavění záruku pouhých 6 let. Třeba Škodovka má 12 let. Tedy dvojnásobek. A hádej proč. ;-)
Když někde vidíš prorezlou Škodovku, je spíš z toho důvodu, že je opravená po bouračce, tam se totiž již nepoužívají pozinkované díly. Jinak ti nic nebrání jít ji reklamovat. Uznají ti to.Abych to uzavřel, při nárazových testech bezpečnosti Duster shořel jako papír. Získal pouhé 3 hvězdy.
Škoda Yeti jich má plný počet, tedy 5. ;-)

Jirka
5. listopadu • 17:31

Myslíš že Škoda má celé auto komplet v pozinku? Není tomu tak. Spíš jen ty tažené plechy jako je tomu u Dacie. A 6 let záruky?? Chevrolet dává také 6 let, Mazdy reznou jak plechovka a mají 12 let , a to že Škodovky reznou jen po bouračce! Ha ha zkus se trochu víc koukat okolo sebe :-) Doporučuju ti mrknout se na forum škoda jak jim krásně reznou Yety po 1 roce a Škodovka od toho dává ruce pryč, a není to jenom Yety jsou tam také krásné fotky Octavií atd , a potom mluv ;-)

George
5. listopadu • 21:42

Nemyslíš ty nesmysly, co jsi teď řekl doufám vážně ?? :D Je vidět, že ty jsi auto od koncernu nikdy neměl. Teda, , kromě patnáctileté slepeniny z AAA :-D

George
5. listopadu • 12:47

Je to debil,chudák.Nemá cenu se s ním přít ;-)

ctrl
3. října • 18:48

Pane J, předpokládejme, že si každý koupí takové auto, které mu vyhovuje. Pro někoho je to Duster, pro někoho Yeti, atd.. Pokud si vyberu Yetiho tak mi vyhovuje jak cenou tak vlastnostmi. Nechápu co je na tom k nepochopení, ale asi si sedím na kabelu :-).
P.S. Pokud Yetiho nazvete malým Berlingem, tak jste, obávám se, viděl oba vozy maximálně zvenku (nechci použít termín o žábě, ponorce atd :-)).

Jan
3. října • 21:25

To si můžeš myslet.Co si jsem jist, že ty jsi nikdy ani Dusterem ani Yetim ani Berlingem ani Roomstrem ani Kangem nejel.A nejsi sám kdo má nasrá.o v hlavě a stojí si na kabelu, když dokážeš obhajovat zlodějinu.Místo, aby jsi jako vlastenec bojoval za levné pořízení českého auta od Škodovky, tak to ještě obhajuješ.Je třeba začít se vzájemně neokrádat a pak se tahle republika bude mít dobře.A když vemu jak daleko se Duster vyrábí a i tak dokážou řidičům nabídnou mnohem více za za mnohem méně je přímo špinavost.Dát za vybavený Yeti pouze jen pitomec

radovec
6. dubna • 21:38

Nevím pane,zda jste tak "restartovaný" nebo zda děláta tomu rumunskému samochodu
reklamu:-D:-D

ctrl
3. října • 22:41

Vážený pane J. máte pravdu v jedné věci. Dusterem jsem nejel. Tento vůz mě ničím neoslovil. Ale tím netvrdím, že je špatný! Naopak dalšími jmenovanými vozy mám nějaké zkušenosti. Dovolím si tvrdit, že každé z nich je určeno pro trošku jiné spotřebitele. Vůbec ale netuším, proč by Škoda měla nabízet nejnižší cenu. A už vůbec nevím, proč bych za to měl bojovat. Rozhoduje za mě věc zvaná volný trh. Já osobně hlasuji svou peněženkou.
Co mě spíše na "omlazené" verzi spíše mě zaráží "drobnost" že k motoru 1.4 TSI 90kW jsou při volbě manuální převodovky automaticky podstrčen balíček obsahující věci, které do mého vozu nesmí (např. systém start stop). No nic, tak budu muset vzít motor 1.8TSI ;-). Ale chápu že musíme uškudlit nějaké to CO2.:-):-)):-D
P.S. Myslím, že se tu (ve Skuhrálkově) máme docela dobře :-), ale je asi fakt, že se blíží oranžový ráj na zemi :-/
P.S.2 A ano jsem pitomec. A v hlavě mám piliny, ne tu ošklivou věc co jste zmínil Vy.;-)

Tom
3. října • 21:51

Prostě si přiznej, že jsi socka a na lepší auto nemáš. Pro takové je tu právě Dacia a její Logan, Duster nebo Dokker. Pro ty snaživejší tu pak máme Focus, Kugu a Galaxy nebo Golfa, Tiguana a Sharana a pro ty, co se snaží nejvíc, netráví čas urážením ostatních a místo toho dělají na sobě, tak pro ty tu je C, GL a R Klasse. Každý si koupí to, na co má. Nikdo nikomu žádná auta nenutí, takže to ani nemůže být okrádání. Oprosti se od svých mindráků, vydělej trochu slušný prachy a pak si povíme, jaké SUV si vybereš. A nebo přijmi svůj společenský status, kup si Dacii a nenavážej se do lidí, kteří prostě chtějí něco lepšího. Děláš tu ze sebe akorát blbce.

defender110
6. listopadu • 10:44

Bože, vy jste blbej jak daleko vidíte. Tak tupý názor jsem už dlouho nečetl. Vytáhněte si prosím mozek ze zadku a použijte ho. Nebo to alespoň zkuste. Nebolí to.
A věta...pro ty co se trochu snaží je tu Focus... tak ta mě pobavila. Ale co, i tací jako vy , se mezi námi pohybují a musíme se naučit s vámi žít, ne každému bylo naděleno.

pacho
5. listopadu • 22:18

Nie každy, kto si kúpi dáčiu musí byť "socka". Niekto ju kúpi,l ebo trocha porozmýšľa, proste nie je ochotný do plechovej škatule bez rozmyslu pchať prachy. Určite je kopec iných možnosti ako tie prachy užitočnejšie minúť. Normálni ľudia si kupujú auto pre seba, a nie kôli susedom, aby mu závideli. Súčasná generácia, ešte stále uvažuje o aute ako o splnenom sne z "mládi", a auto kupuje, na "honor". Mladá nastupujúca generácia už žije v úplne inom svete, kde auto je normálna vec, potrebná pre život, a nie spôsob ako sa prezentovať. Na krátke vzdialenosti, prejde peši. Keď potrebuje trocha ďalej, tak trebárz na alektrokolobežke, *Pokiaľ jazdí po meste tak neaké male auto .... keď potrebuej íst 1000km, tak jednoducho letí lietadlo. Ináč, to fakt sa Vam pači ten jety? , neviem, no proti gustu žiaden dišputát, ale teraz po zmene toho ksichtu, fakt prvé čo ma napadlo, staré berlingo.

fogel
5. listopadu • 16:59

Raději si vezmi kšiltovku s rovným kšiltem sluneční brýle,sedni si do svého Tiguana a jeď na dýzu.Nechej tady pokecat lidi,co se snaží sebevíc a na lepší auto mít nebudou nebo nechtějí mít.

George
5. listopadu • 21:38

Ti, co auta nekupujou, tak ať ty své ,, moudra" řeší u piva ;) Mají do toho co nejméně kecat.

Tom
3. října • 18:19

Tak otazka je, jestli by nekdo Dustera za vic penez koupil?
Yetiho jak je videt tak za 500-600k ano.

Tom
2. října • 20:49

Akorat niva mela 100x lepsi prostupnost terenem.... Idealni pro montery, lesaky, geodety
A pro Navstevniky :-D

Tom
2. října • 20:10

Ano Duster je designovy skvost se skoro offroadovymi schopnostmi :-D
Boze muj, dejte si sprchu nebo obklad.

radovec
6. dubna • 21:21

nebo rovnou svírací kazajku!!!

Jan
2. října • 16:24

Dacia Duster 4x4 Arctica 1,6 105K 334 900 Kč /354 900 Kč 1,5 DCI/ v plné výbavě. 3 roky záruky a za 4 090kč vč.záruky 5 let !!!
Není co řešit a to se nebavím o vzhleduB-] Zdravím do koncernu ....

Luke
2. října • 16:32

Kvalita, použitelnost a vzhled sou u Yetiho uplně nekde jinde a proto je taková cena.. Neříkám, že je Duster špatnej, za ty prachy to bude použitelný auto, ale nic to nemění na tom, že se s Yetim těžko může srovnávat. Pokud se s oběma autama projedeš, budeš vědět o čem mluvím..

Jan
2. října • 20:06

Kvalita 3 roky záruka a 5 let za 4tisíce!
Použitelnost - nejlepší vlastnosti v této kategorii
Vzhled- jednoznačně nejhezčí SUV ve třídě a nejedna značka by ho chtěla a kopíruje:-D

Toper
5. listopadu • 13:47

Duster má taky jen 3 hvězdy v nárazových testech. :-DNejméně bezpečný ve své třídě!

Stopor Zprznilovičev
2. října • 19:46

Zjisti si kolik Renaultů Duster a Dacií Duster se prodává ve světě a kolik sračky jménem Yeti.Meleš sračky.Dacia je lepší než nějaké ŠkodovkyB-]

james
3. října • 11:19

Stopor tak toto bol nepriestrelny argument :-D vo vasej krcme musis byt automobilovy guru, ale medzi slepymi aj oftalmolog kralom ze jo...

ctrl
2. října • 21:57

Wow, tak to máte asi pravdu. A jelikož se DD/RD prodá více než vozu např. Range Rover Sport 2014. Je DD/RD lepší automobil. Bravo :-):-)):-D

Luke
2. října • 20:50

Mě nezajmá kolik se toho ve světě prodá.. svez se v tom a uvidíš.. Sám seš sračka a proto se ti líbí Duster.. chápu.. (nic proti Dustru)

Tom
2. října • 19:53

Takze kdyz dam vedle sebe Dustera a Yetiho v nej motorizaci a max vybave, tak sahnes po Dacii? Nehlede na to ze spoustu veci ti Duster ani nenabidne.
Chapu ze v zakladech by to mohlo (a asi i dopadlo) dopadnout jinak, ale to jsou auta " cena od" a to snad nikdo normalni nekupuje

x12345678
4. října • 9:44

To byl stejně idiotský argument jako tvrzení "zjisti si kolik dacií duster se ve světě prodá za rok a kolik předražených shitů jménem rolls royce"

ctrl
2. října • 18:01

Souhlas. Netuším proč bych si měl kupovat DD za 350.000 Kč, když jsem ochoten pořídit si vůz ŠY za 600.000 Kč, popř. BX1 za 1.000.000 Kč. 1000 soudruhů 1000 chutí :-).

Doporučujeme

Články odjinud