Modernizovaná Škoda Yeti začíná na 339 900 Kč, v prodeji bude od ledna

Modernizovaná Škoda Yeti začíná na 339 900 Kč, v prodeji bude od ledna

Škoda Auto dnes zveřejnila ceny faceliftovaného crossoveru Yeti, který představila v září na frankfurtském autosalonu. Motorizace 1,2 TSI 77 kW v základní výbavě Active stojí 339 000 Kč.

Yeti tak o deset tisíc zlevnil, ale spíš teoreticky. Nemá totiž rádio, dálkové centrální zamykání ani palubní počítač, což jsou položky, které jistě vyžadují i méně nároční zájemci o kompaktní SUV. Tyto prvky přitom pořídíte ve zvýhodněné sadě Active Plus, která stojí právě oněch 10 000 Kč. (Dosavadní Yeti Fresh Active za 349 900 Kč má paket Active Plus standardně.)

Škoda Yeti 2014 v prvním videu: městská i Outdoor verze jen na silnici

Škoda Yeti 2014 v prvním videu: městská i Outdoor verze jen na silnici

Nová varianta Outdoor s „terénním“ vzhledem a paketem pro špatné cesty je k mání až od úrovně výbavy Ambition motorizace 1,4 TSI 90 kW. Yeti v této konfiguraci vyjde na 464 900 Kč. 

Ceny dalších úrovní výbavy zjistíte z přiložené tiskové zprávy. Prodejci značky Škoda přijímají objednávky na modernizovaný Yeti už nyní, ale oficiální uvedení na trh automobilka naplánovala až na leden 2014.

Zobrazit tiskovou zprávu

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků