Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

legnaw  |  27. 10. 2016 07:53

Vážně vypadá jako Mercedes! pane Veverko, mate nejvyssi cas zabehnout k ocnimu...

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  27. 10. 2016 08:32

Jako Mercedes to vazne nevypada

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  27. 10. 2016 08:46

Tak jistě většinou to vypadá jako to vypadá. A co teprve když to nevypadá. Důležité je že na to němečtí důchodci a sociálně slabé Britské rodiny budou slyšet.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  27. 10. 2016 13:50

Je to takovy Mercedes z vietnamske trznice.

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  27. 10. 2016 08:51

A uvnitr je to taky jako Mercedes E? Nn tohle opravdu jako Mercedes (W212) nevypada ani vpredu. Videt lze zde:
http://mercedesgo.com/wp-content/uploads/2012/0...

Odpovědět  |   | 
alien.cz  |  27. 10. 2016 09:27

Kluci přešli na nový level bulvarizace nadpisů. Ekonomické oddělení vypočítalo, že čím nesmyslnější a bulvárnější nadpis, tím větší přijmy z reklamy.

To je celá záhada tohoto nadpisu. Klidně mohli napsat, že vypadá jako Cadilac, nebo Bentley. Efekt by byl úplně stejný.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  27. 10. 2016 10:52

Jednim slovem se tomu Romane rika clickbait.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 10. 2016 12:24

Jsem zvědav, kam tenhle způsob reklamy - zviditelňování Škody nakonec povede. Všeho moc škodí, na mne to tedy působí už odpudivě. Nic proti Škodě nemám (používám ji jako služební), ale co je moc, to opravdu moc. Hlavně za poslední týdny v návaznosti na Kodiaq, Qasiny,..., potom to, Octavia je rychlejší jak Ferrari,... a teď se do toho přibere i "Mercedes"...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  27. 10. 2016 13:06

'Neskodovacke' clanky na sesterskom auto.cz pritiahnu len malo diskuterov, este cca pred pol rokom to bolo ine.

A ani skodovacke to nedokazu potiahnut.

Pridaj k tomu klesajucu uroven clankov (az na par vynimiek)... a musi ti byt jasne, ze kazdy naivny rychlokvaseny manazer v mediach pride s riesenim 'dame viac toho, co funguje'.

Vysledok? Odliv citatelov, ktorym sa prejedla reklama i kontent.

Odpovědět  |   | 
fmfkfknk  |  28. 10. 2016 11:17

Ještě že jim blokuji reklamy

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  27. 10. 2016 09:28

Jako Mercedes vypada zejmena na Litomericku.

Odpovědět  |   | 
Milda  |  28. 10. 2016 10:12

Odpovědět  |   | 
šofér  |  27. 10. 2016 13:06

Není to náhodou ten samý Vaverka, co se na serveru AutoCZ neustále znemožňoval svými oslavnými články na Škodu, že už si ani redakce nebyl jistá, zda Vaverka není na výplatnici Škody Auto??

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  27. 10. 2016 15:47

Je.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 10. 2016 18:36

On změnil příjmení z Vaverka na Veverka?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 10. 2016 03:25

na Vlezdoprdelka :)

Odpovědět  |   | 
jean  |  27. 10. 2016 07:54

Pôvodné svetlomety sa mi zdali vyváženejšie k prednej časti ako tie nové divnosti. Rovnako to dodrbali pri II. gen po face s tými korejskými svetlami, ale tam spravili aj ťamanský interiér a strašné sedadlá. Tie má mimochodom aj III. gen. - jak keby to robili pre vychrtlíkov bez chrbtových svalov. Ale aby som škodovke nekrivdil, úzke operadlá tlačiace z boku do chrbta už má väčšina konkurencie, tak sa asi len prispôsobili trendu "bočného vedenia".

Odpovědět  |   | 
Radim  |  27. 10. 2016 07:58

A je to tady zase.... článek o podělanej Škodovce

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 10. 2016 08:09

Takže když se objeví článek o faceliftu Octavie, tak je to špatně? A jinak jsme normální?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 10. 2016 09:23

Zapoměl jste? Dnes je den intenetu v léčebně Dr Chocholouška....

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 10. 2016 08:51

...a navíc na internetových stránkách zabývajících se o automobilech...taky nechápu

Odpovědět  |   | 
Kalimeroboy  |  27. 10. 2016 13:02

Toto jsou stránky zabývající se zejména Škodovkami... o ostatních automobilech tu není téměř nic

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  31. 10. 2016 11:56

Bez se lecit. Z 19 clanku na titulni strane o konkretnich znackach je jeden o skodovce.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 10. 2016 08:10

Se vším respektem ke Škodě, tohle je vážně hnus.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  27. 10. 2016 16:48

To snad musel protlačit VW, aby Škodovce v rámci koncernu trošku přistřihl křídla a nekanibalizovalo mu to jiné modely. Jinak si to neumím vysvětlit.

Roomster nebyl žádný krasavec, ale jak už nic, tak byl alespoň správně prdlý. Tohle ani nevím jak nazvat, ale rozhodně se mi to nelíbí. Škoda, že ta maska vrhá tolik negativních emocí hned na první pohled, protože jak jsem to četl u oběda na mobilu a malé fotce nevěnoval pozornost, tak ostatní změny nevypadají špatně.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  27. 10. 2016 18:31

I bez respektu

Odpovědět  |   | 
Stan  |  27. 10. 2016 08:24

Kruci! Tolik se mi nelíbí Hnujda a K.I.A, protože to je kolotočářské a hlavně "čínské" a teď se dívám na ten facelift a chce se mi zvracet. Vypadá to jako verze pro čínský trh a pevně v to doufám. A že to vypadá jako Mercedes? Tak jo

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 10. 2016 09:22

Vypadá jako mercedes pro čínský trh

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  27. 10. 2016 19:14

Vtipálku.Tak k hjondé si to nemůže ani čichnout, ten na rozdíl od hnusně fádní škůdky dělá špičkový design na světové úrovni, viz např. nový Tucson aj.

Odpovědět  |   | 
stan  |  27. 10. 2016 20:58

tebe musela matka v mladi píchat napínakem do prd.le :D :D

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  27. 10. 2016 21:11

Vždyť to říkám, vtipálek. Njn. pro pravdu se člověk zlobí.

Odpovědět  |   | 
stan  |  28. 10. 2016 09:06

Tak se už nezlob, určitě tě to do života posílilo 😆

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  28. 10. 2016 13:54

Tak už si konečně sundej z nosu tu červenou bambuli ať můžeš volně dýchat. Je to skvělé na normální myšlenkové pochody.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  28. 10. 2016 10:40

Hujdaj je jedna z mála automobilek, jejíž produktová řada je ještě hnusnější než tenhle FL Octy.

Odpovědět  |   | 
dzelo  |  27. 10. 2016 08:31

Tak zprčit pěkné auto může jen škodovka-je to prostě hnus a kdo to navrhl zaslouží vykopnout na hodinu!

Odpovědět  |   | 
Alex  |  27. 10. 2016 08:45

Ale no tak. Tohle je už mírnější verze. Původně to bylo prý ještě horší a rok a půl zpátky je s tim dealeři vypískali, že by se to nedalo prodávat Tak sedli zpět k prknům a máme tohle.

Odpovědět  |   | 
er34cvkh  |  27. 10. 2016 08:47

Tak prkna to urcite musej bejt ...

Odpovědět  |   | 
Player  |  28. 10. 2016 01:45

Pěkné auto???? A to jako které???

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  27. 10. 2016 08:34

Asi začíná být tradicí, že facelift Oktávie udělá vždy z celkem pěkného auta humus. Ale tak aspoň, že ten zadek se povedl...

Odpovědět  |   | 
Kalimeroboy  |  27. 10. 2016 13:04

Rozkaz z Vlkohradu zněl jasně...

Odpovědět  |   | 
974qwxc3  |  27. 10. 2016 08:35

Tak to jsme z toho vsichni uplne vydreni! Nejvetsi inovaci je, ze ochcavka konecne muze mit, to co ostatni.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  27. 10. 2016 08:39

Podle cenovky je to minimalne Ferrari !! Trapky trapne presstitutky.

Odpovědět  |   | 
Alex  |  27. 10. 2016 08:42

Nevim na čem jedete, ale chci toho 2 gramy

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  27. 10. 2016 08:53

Sokujici novinka!
Nova Octavia vypada jako Bentley! Stejne jako napr. Bentayga ma delene predni reflektory a 4 kola!!!

Odpovědět  |   | 
Radim  |  27. 10. 2016 10:21

Ty jsi ale dobrej debílek co?

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  27. 10. 2016 10:28

Nejsem dobrej, jsem nejlepsi!
Zato ty ses takovej debil, ze i v soutezi debilu bys skoncil na druhym miste.

Odpovědět  |   | 
Leon  |  27. 10. 2016 09:10

Ze všech návrhů či studií, rozhodně TA NEJHORŠÍ VARIANTA !! :no: takhle zkazit asi to nejhezčí, co na tom autě bylo, je opravdu velké "umění",,, jste spokojeni "soudruzi z VW" ?? . ....pánové z Nošovic se dnes smíchy asi potrhají,....teda pokud to foto není aprílem v říjnu, ale obávám se, že NE !

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 10. 2016 09:18

Vždyť je vlastně jedno jak to vypadá, jak jezdí, jak je vybavená, stejně bude v testech vždy nejlepší a nejkrásnější.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 10. 2016 09:20

Ach jo. škodovka má fantastickou schopnost faceliftem totalně domrvit povedený design. Z O2 udělali po faceliftu hnusného korejce, kam zařadit tuhle hrůzu O3 FL těžko říct. Přitom původní O3 se fakt povedla.... (blející smajlík)

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  27. 10. 2016 09:23

Co bylo na těch původních lampách zlého? Teď to vypadá jak šilhající retard. Možná tím chtějí přetáhnout zákazníky korejských sraˇek, ti na takové typy letí...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 10. 2016 09:27

Průšvi h ja taky v tom, že zbývá ještě koukatelný Leon, který ale nemá benzín 1.8TSI 4x4, golf bohužel nemá ani tu 1.8TSI v předokolce. (oba mimo crossover varianty)

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  27. 10. 2016 09:24

Tak se divam a pozeram a netusim, kde je ten Mercedes. Rekl jsem drahemu, at me popleska penisem po tvari, abych se treba jako ze probral a otevrel poradne oci, ale z tohto jsem proste stale zmaten. Kde to ma ten Mercedes? Jako maska je jina, kola taky, znak to ma taky jako normalni Skodovenka. Ja ten Mercedes proste nikde nevidim. Jako podival jsem se i do supliku a na dno perinaku, ale pored nemam poneti, kam jsem schoval kondomy. Pripomina mi to hledani toho Mercedesu, taky ho proste nemuzu najit no. Tak ja nevim. Treba to ma stejnou techniku jako Mercedes a nebo to ma nejake skryte technologicke funkcionality, ktere koupili of mercedesu. Preci jen se chteji dostavat jako auticko dal a to by davalo smysl. Kdyby tam treba dali iPhone do palubky, tak by to bylo fajn a taky drzacek na mokre ubrousky treba. Ta skrabka mi neprijde jako nic zvlastniho a Mervedes ji taky urcite nebude mit. Tak mi to nekdo tedy vesvetlete. Treba pan redaktor. Kdyby se mnou sel na kaficko a vysvetlil mi ten Mercedes, tak ja to kaficko klidne i zaplatim. Jako urcite by to bylo moc fajn, kdyby se dalo takhle vic dostat do problematiky novych auticek, protoze se proste snazim vsechno poznat a hlavne kolem auticek a neni to snadne. Proste je prilis moc znacek a kazda znacka ma hodne tech typu a barev a do toho ty motory a kola a ruzna vybava jako drzak na lyze, tazne, operka pro ty vzadu a dalsi luxusni veci a jak bych v tom jako fakt chtel mit dobry prehled, abych byl jako professional treba takhle na webu a mohl o tom hezky psat co si myslim. Tak kdyztak to kaficko teda jo?

Odpovědět  |   | 
Milda  |  28. 10. 2016 10:22

To je tedy výplod....

Odpovědět  |   | 
traveller  |  27. 10. 2016 09:31

Jako mercedes?? Co berete? Jinak myslel jsem, že nejhnusnější auto byla ta černá otuněná oktávka kombi z počátku týdne. Ale tahle ji z přehledem převálcuje. Ta dělená světla jsou hnus. A to mám Oktávky rád, sám jsem měl jednu z prvních hned jak se začaly vyrábět. Ale tohle bych tedy nechtěl

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 10. 2016 12:03

Ten Mercedes tam trochu vidět je, napadne to kde koho. Je totiž úplně stejně hnusný jako tohle strašidlo.

Odpovědět  |   | 
k22  |  27. 10. 2016 09:34

už původní O3 nebyla nic moc, ale OK byla to škodovka, tam nelze ic moc očekávat, ale tole je FL pro FL, uplně zbytečný a nevypadá to dobře.
Ale jendu výhodu to má, alespoň se odliší kdo má na "novu" Oktávku a kdo je socka a jezdí ještě stále ze "starou".

Odpovědět  |   | 
wcer  |  27. 10. 2016 12:35

A wo to prece go.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  27. 10. 2016 20:24

Nestraš, ještě se toho duchem slabší jedinci chytnou a budeme těch maloboleslavských hnusů potkávat ještě víc.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  27. 10. 2016 09:47

Uniklo mi, že ze současné generace ještě na poslední vypadly 1.0 TSI? Nebo jak si vysvětlit větu - Stále jsou v nabídce agregáty o objemech od 1,2 do 2,0 litru

Odpovědět  |   | 
k22  |  27. 10. 2016 10:55

Nevypadly, jen prostě ještě neodstřelili vyšší objemy - čeká se na dvouválec 666cm s dvěma turby (110kw, 310 Nm).

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 10. 2016 12:43

je poněkud přihlouplé strefovat se do Škodovky (potažmo VAG) která je v tomto segmentu snad poslední s nabídkou 2L motorů. Kam se hrabe kosočtverec ve znaku, který končí na 1.2 benzínu (nepočítám RS)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 10. 2016 18:46

Opravdu, takže Mazda přestala dělat 2l motory? A Focus ST má jaký motor? Volvo také rezignovalo na tyto motory? Dále nevím, musel bych to hledat a to se mi nechce.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 10. 2016 19:17

Odkdy je Volvo je stejný segment jako škoda? Za tohle dostanete od zdejších diskutujících zřejmě přes držku

Jak jsem naznačil, RS (tím je mšleno i vRS. ST, GTI, GT,.....) jsem nepočítal, protože se jedná o okrajovou sportovní nebo pseudosportovní verzi. Do klasického modelu 2L dostanete maximálně v Mazdě, ovšem zdechlou atmosféru bez turba, čímž můžete nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, protože zákazníci to nechtějí a Mazda to nahrazuje turbem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 10. 2016 21:52

Pokud ti jde jenom o to Volvo, tak promiň, ale stejně jsi nepsal nic o tom, že nepočítáš "luxusní třídy", ani ST, neboť Ford má Focus RS.
S tou zdechlou atmosférou jsi to tedy po... Jel jsi s tím vůbec někdy?
Ta poslední věta je úplná blbost. To je stejné, jako napsat, že WV zjistil, že zákazníci nechtějí větší objemy motorů, proto je nahrazují jednolitrovou turbo sekačkou. Rozšíření sortimentu, aby se nažrali i turbo příznivci, neznamená, že by to zákazníci nechtěli.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 10. 2016 08:23

Od kdy je Volvo ve stejném segmentu? Třeba od té doby, co Octavia poráží konkurenci napříč všemi segmenty, podle toho,jak se to PR hodí. Dražší vozy cenou, menší zase větším kufrem atp.

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  27. 10. 2016 10:00

Proč se mermomocí snaží Klabaň to auto k něčemu připodobnit.Dělená maska chladiče ala bmw. světla ala volvo.Takový čínský copy paskvil.

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  27. 10. 2016 10:04

Protoze uz mu dochazi napady...

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  27. 10. 2016 20:34

On nikdy žádné kloudné neměl.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 10. 2016 21:56

To je fakt... Skodovce se dari nejlepe v historii, jen Superbu se letos v CR proda tolik, kolik tu mnoho vyznamnych znacek prodava vsech modelu dohromady nekolik let. V Evrope patri na samou spicku segmentu, kdy takovy Opel z povzdali sleduje, jak tohle auto "bez napadu a fantazie" ziskava trh... Rozvlneni Hjundajisti z jejichz designu lide dostavali morskou nemoc a dodnes neni jasne zda zvraceli z korejske designu nebo z pachnoucich plastu, konecne objevili krasu hran a rovin. Tech hran a rovin, ktere Kaban dostal na silnici... Z noveho Tucsonu se tak uz zvraci jen uvnitr... je fakt, ze u korejcu jsme si uz zvykli, ze sami nic nevymysli, dvouspojku dali do automatu osm let po Skodovce, preplnovane benziny o deset let, tak si proste musime jeste chvili pockat nez zacnou delat aspon stravitelna auta co do designu, aspon takova, jaka Kaban uz par let produkuje....

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  27. 10. 2016 23:16

Ale no tak, to, co dokázal a dokazuje Hyundai, nemá Škodovka šanci dotáhnout ani několik dalších desetiletí. Nevím, že by třeba někdy vyráběla osmiválce s objemem 5.0l a rozhodně neměla a nemá ani dnes tak skvělý automat jako Genesis. O nabídce druhů segmentů ani nemluvě. A ten tvůj Superb není ani v první stovce světově nejprodávanějších aut. A třeba v Británii je vyhodnocen jako nejNEspolehlivější auto na trhu. Zato má třeba skvěle škubající dvouspojkový automat atd. Chce to vidět trošku dál. Česko a Evropa není zeměkoule.
Aby nějaký Kabaň někdy vytvořil tak skvělý a nadčasový design, jako má zrovna Tucson, tak na to nemá buňky.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 10. 2016 23:58

No zrovna Tucson se celkem povedl... taky ho ma na svedomi tym cloveka od Audi a tim to je. Prvni a jedine koukatelne auto od Hjundaje, ktere ale totalne zabili otresny interierem. Zlata Sportage, to je oproti Tucsonu v interieru uplne jina liga. Jinak porovnej "skvely a nadcasovy design" i40 a Superbu... Pak zkus i30 a Octavii... Fabii a i20... Kodiaq a Santafe... Hjundaj se v designu vubec nechyta, jedna obludka vetsi nez druha. Ano, Tucson objevil hrany a prime linky a kupodivu ONO TO FUNGUJE. To uz ale Kaban vi davno...

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  28. 10. 2016 08:07

Co člověk, to názor, vkus. Mám zrovna naprosto opačný, co Škodovka, to jedna obludka za druhou. Nesnáším fádní, naprosto přehlédnutelný, obyčejný, studený design, který je pořád stejný a naprosto zbytečný, bezemoční.
Kdysi dávno jsem si myslel, že v tomto století už budeme jezdit v designově daleko víc odvážnějších autech. Hyundai a jiné asijské značky se snaží tohle naplnit, na můj vkus sice málo, ale aspoň trochu. Jen novou i30 udělal výrazný kok zpět, ta se mi exteriérem vůbec nelíbí, interiér má pěkný.

PS: Kabaň ví o designu pramálo.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  27. 10. 2016 10:03

Pan redaktor, 15 kW nie je 15 koni...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 10. 2016 11:07

V souvislosti se svátkem české státnosti mi rozdělení předních světlometů na Octavii připadá jako rozdělení Československa na Česko a Slovensko...
Podle toho, kolik Škoda (jako obvykle) dělala všude tolik humbuku, jsem toho od "faceliftu" očekával více. Nemyslím si, že se Škodě dílo tentokrát podařilo, ale je to otázka vkusu, a proto se to třeba někomu může líbit (když to vypadá přece jako Mercedes...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 10. 2016 11:14

Já nevím, ale podle mě se nepovedly ani ty budíky. Jsou daleko méně přehlednější, čitelnější. Dát na šedý podklad bílé číslice není zrovna dobrý nápad...

Odpovědět  |   | 
Radim  |  27. 10. 2016 12:25

Vypadá vážně jako Mercedes,ale urceny pro vnitřní čínský trh. Že by se Škoda inspirovala u soudruhů v Číně?:)

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  27. 10. 2016 12:28

Jako Mercedes E by to možná vypadat chtělo.
Ale v detailu je vidět, že Mercedes má ty dvě svítilny na spodní hraně v šikmé linii navazující, kdežto koncernwagn je má do "stříšky", a dále Mercedes E má větší z předního pohledu vnější svítilnu větší, kdežto koncernwagn to má naopak, tj. ta vnitřní svítilna působí větším dojmem.
Takže jako fakt ne, designově to nepůsobí jako Mercedes.
Nemám za sebou školu designu na ČVUT, ale tohle bych tam jako ročníkovou práci nepředkládal.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 10. 2016 12:32

Hm, no mercedes by som v tom naozaj hladal velmi tazko. Bavim sa ciste o dizajne. Celkovo ma na tom potesilo ze dvere nemaju ten nestastny modny prekopnuty dizajn, akokeby to na parkovisku vzala pri manevrovani mdzi autami dodavka.

Co sa mi ale /subjektivne/ nepaci je to, ze zadny dekel ostalo po starom, vyzera to ako nakopnuta mikrovlnka. Myslim tym kriticku cast, kde je umiestnena znacka a tie podivne preborene (prerazene) hrany smerom dnu, toto posobi akokeby to tam bolo z ineho /a dost nestastneho/ auta. Ale na tu prednu cast, na to sa /nic v zlom/, zvyknut neda. To je naozaj desbeshnus. Naspat do schablonenhauzu a vystruhat novu. To dopadlo naozaj zle. Horsim dizajnovym pocinom uz bol snad len roomster.

Odpovědět  |   | 
ksdhc786  |  27. 10. 2016 12:41

A kdy bude mit kazda Octavia na zadni naprave multilink, jako kazdy Mercedes?

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  27. 10. 2016 20:43

Jako každý hjondé i30.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 10. 2016 22:01

Aby auto jezdilo stejne "kvalitne" jako hjonde i30, nato nepotrebujes multilink a mozna ani kola... radit i30 mezi auta chce kus odvahy a ta ti nechybi. To se mi libi!

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  27. 10. 2016 23:31

Ty jsi dobrej materiál. To jsem netušil, že oktávka není auto. i30 má rozhodně lepší jízdní vlastnosti. Jezdím oběma, tak můžu denně porovnávat. To, co si dovolím s i30 v zatáčkách, to zdaleka ne s oktávkou.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 10. 2016 23:51

Zkus to nekdy i mimo autodrahu... Kdyz uz chces nejakeho korejce nazyvat autem, tak zkus Kiu, to ma aspon vkusny design, ale i30??? Kazdopadne i Hjundaj doroste, koupili Petera od Audi, tak tam maji konecne nekoho, kdo tomu aspon dodat trochu smrnc, ted by to jeste chtelo nekoho, kdo dokaze aspon trochu motory, prevodovky a hlavne PODVOZKY!!!

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  28. 10. 2016 08:08

Prý autodráhu vtipálku. Design je věc vkusu, subjektivita. To, co se líbí tobě, se třeba většině lidí nelíbí. Zrovna současná i30 se mi líbí nesrovnatelně víc než nová, a nemluvě o Kii -- Ceed, nové Sportage aj. Jinak Kia tím, že patří pod Hyundai, přebírá od něj skoro všechnu techniku a liší se jen designem. Současná i30 a Ceed jsou technikou stejná auta a nevím, že by si někdo stěžoval zrovna třeba na podvozky, ty mají na rozdíl od většiny Škůdek na mnohem vyšší úrovni.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  28. 10. 2016 10:49

Ale zase to H-faktor....

Co znamená to "H", nechť si každý soudruh domyslí sám....

Odpovědět  |   | 
David  |  27. 10. 2016 12:42

Je to úplně jednoduchý....mě se to vůbec nelíbí,takže ani do autosalonu bych pro to nešel. Vyberu si jiný vůz jiné značky a tím dám jasnè najevo automobilce Škoda,že tohle se fakt nepovedlo....veškeré virtuální kritiky jsou na prd...z toho si automobilka fakt nic nedělá.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  27. 10. 2016 12:48

Možná kdyby tam použili jako logo 3 okřídlené šípy uspořádané do tvaru trojcípé hvězdy, pak by to snad aspoň trochu Mercedes připomínalo?

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  27. 10. 2016 14:39

Byla by to vlastně taková "slepičí" hvězda. :-r

Odpovědět  |   | 
Whill  |  27. 10. 2016 14:49

A kdyby ty 3 šípy dali do trojzubce, mohlo to být Maserati

Odpovědět  |   | 
šofér  |  27. 10. 2016 13:16

....a tu palubní desku mohli už udělat tak, aby se na tu lacinou bídu dalo koukat. Navigaci navrhuji dát ještě níže, pan presstitut Vaverka vám ji vynachváli do nebes tak i tak. Přece je fajn, že je schovaná, ne??
Ale jinak- je úplně buřt, jak to vypadá,snad 90% prodejů jsou fléty, policajti, a podobně, tak tam je jedno, jak to vypadá, stejně o nákupu ti, co to řídí, nerozhodují.

Odpovědět  |   | 
Yarda  |  27. 10. 2016 13:45

O jízdních vlastnostech škodovek co byly vyrobené po plyšáku se nevyjadřují, žádnou jsme neřídil (před deseti lety jsem jel jako spolujezdec služební fábií z Prahy do KV a když jsem se pak měl rozhodnout, jaké auto si koupit, tak jsem se rozhodl, že něco takového mi nesmí do baráku, ale třeba bych teď změnil názor). Ale když je vidím jet po ulici (fábie, oktávky, super béčka), vybavuje se mi vtip: "Jaký je rozdíl mezi trabantem a manželkou? Žádný, obojí uspokojí, ale nenadchne." A nestojí mi za druhý pohled, připadají mi fádní a na jedno brdo. A jestli to má normální nebo agresívní přední mřížku nebo na kolik kousků jsou rozdělené přední světlomety to nevytrhne. Docela se mi líbil předek Yeti s těmi oddělenými kulatými mlhovkami, ale to už se teď taky už nedělá.

Odpovědět  |   | 
Yarda  |  28. 10. 2016 09:41

Ještě přidám rapida, ale těch jsem na silnicích zatím moc neviděl (tedy jestli se to na ten první pohled co tomu věnuji dá rozeznat).
BTW: Pokud bych byl VIP a chtěl si pořídit nějaké reprezentační přibližovadlo, tak by mi vadilo, že ten póvl na chodnících na první pohled nerozezná, že si někdo důležitej veze (_!_) v super béčku a ne v nějaké ojeté oktávce.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  27. 10. 2016 14:51

Škoda a Brady hýbou Českem.

Odpovědět  |   | 
fluk  |  27. 10. 2016 15:23

...že je to aprílový žert????

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 10. 2016 16:14

to je tak strašný, až je to hrozný.
Hnus fialovej, původně jsem si myslel, že ty úniky jsou na oklamání konkurence a odvedení pozornosti, ale Kabanisti z Junge Schmerzfeiern to zřejmě mysleli od počátku vážně.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  27. 10. 2016 16:33

Je to horší než jsem čekal...
Až na ty mlhovky, ty vypadají o něco líp se to moc nepovedlo. Asi první nepodarek mistra Kabaně. Ty facelifty holt Škodovce nejdou a nejdou... Oct2 ok, facelifty mimo. Yetti ok, facelift zase k horšímu.
Srovnání s E-Klasse je Teda ku***sky mimo.

Odpovědět  |   | 
Kaly  |  27. 10. 2016 16:37

TFUJ TO JE HNUS
keby hlavne svetla boli uzke pretahnute ako na kožáku tak ok ale načo to delili
HNUS

Odpovědět  |   | 
R.I.P. Octavia  |  27. 10. 2016 17:01

Octavia patrila medzi najkrajsie auta na trhu. Az kym ju takto neznicili 😢 . Toho dizajnera by mali mucit a zabit, horsi dizajn ma v sucasnosti asi iba Toyota

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 10. 2016 17:17

A proto je celosvětově na 1.mistě?😂

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 10. 2016 22:06

Pokud vim, tak Skodovka celosvetove na 1.miste neni, ze? Tam je komplet VW...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 10. 2016 08:33

Měl jsem na mysli 1.místo TOYOTY, ne Škody. Ta se tam nikdy nedostane.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  28. 10. 2016 15:18

Naprostý souhlas. Škoda nemá sebemenší šanci, na to jsou tu jiné automobilky, výrazně větší a nesrovnatelně známější.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 10. 2016 18:48

Ale no tak, zrovna současný design Corolly se mi líbí rozhodně více.

Odpovědět  |   | 
1.4 raketa  |  27. 10. 2016 17:08

To je chyba, pôvodne mal článok mat názov Už aj mercedes vyzerá ako octavia. Konečne.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  27. 10. 2016 20:23

zrejme exporná verzia do číny, alebo dáme čínske mračítka a máme nový model.

Odpovědět  |   | 
Optim  |  27. 10. 2016 21:44

TVL a cena staršího jetého modelu stoupla o 20tis asi se jim zdáli moc vysoké prodeje, škodovka by se měla na facel. Octavíí vykašlat

Odpovědět  |   | 
Hartge  |  28. 10. 2016 01:09

bezdebat bomba, málo kdy se povede udělat facelift hnusnější než je starší model

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  28. 10. 2016 10:50

u škody to je tradice. Facelift 2. generace se taky obvzlášť "povedl".

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 10. 2016 03:23

Já to tušil, tedle plátek píše banda slepců, prej Mergl. LOL

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 10. 2016 13:32

co je na tom take nepochopitelne? porovnanie s triedou e je vylucne koli tym svetlam.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  28. 10. 2016 08:39

Nene, to nebude fungovat.. Chyba na chybu soudruzi..

Odpovědět  |   | 
josef  |  28. 10. 2016 09:04

Je to můj osobní názor, ale ty světla jsou opravdu hnusný. Nelíbí se mi to a kvůli tomu bych nekoupil ani za polovinu ceny. Ale 100 lidí, 100 názorů a chutí

Odpovědět  |   | 
 |  28. 10. 2016 10:19

Stejne se to bude prodavat jak houska v krame i kdyby to bylo jeste osklivejsi. Protoze min. pul naroda jinou znacku lepsich aut nechce znat.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 10. 2016 13:32

za polovinu ceny by som to kupil, ale z viac ani nahodou

Odpovědět  |   | 
Tony  |  28. 10. 2016 09:33

Auto je to pěkné. Jen mi trochu vadí, že Škodovka dělá pět modelů aut, VŠECHNY VYPADAJÍ STEJNĚ, a novináři to pořád žerou a básní o nich. V té Škoda prdeli už musí být přeplněno

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  28. 10. 2016 10:02

Tato Octavia je rovnaka ako ostatne Skody? Co potom take BMW a ich modelova rada..?

Odpovědět  |   | 
fmfkfknk  |  28. 10. 2016 11:14

S jakým Mercedesem se to konkrétně srovnává?

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  28. 10. 2016 12:00

Tak tohle se pánům ze škodovky vůbec nepovedlo.

Odpovědět  |   | 
...  |  28. 10. 2016 12:16

Ako Mercedes? Autor si pred pozretím fotiek vypichol oči?

Od dizajnu Mercedesu má ďaleko.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  28. 10. 2016 12:25

To ano, design Mercedesu je v poslednej dobe neskutocny gyc. Asi sa chcu zapacit Cinanom

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 10. 2016 13:34

ty si si asi vypichol mozog. ide o svetla, nie cele auto

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 10. 2016 13:28

... a take pekne auto to bolo

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  28. 10. 2016 14:47

Když už musí být nová i30 hnusná tak proč ne i faceliftovana Octavia. ale ono je to stejně jedno a ta auta se budou prodávat, protože jeden bude lákat na český původ a prostor a druhý na cenu a antiškodovaky

Odpovědět  |   | 
audax  |  30. 10. 2016 00:24

kodiaq porazí chucka norrisa,octavia totálne deklasuje ferrari a navyše vyzerá presne ako mercedes,no nekúp to,objednávam hned a ako darček obdržím tablet,formičky na muffiny a teleškrabku na zelenenu,a to sa oplatí....

Odpovědět  |   | 
Fíša  |  07. 11. 2016 15:35

Si děláte čurynu néééé. Ten vnitřek je hroznej!!!!! Udělají trochu jinak světla a už to je Mercedes a příště to stopro bude Lambo nebo alespoň Porsche. Volové....

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  13. 12. 2016 10:18

Me se to docela libi.

Odpovědět  |   | 
Silenoz  |  22. 12. 2016 21:47

Nechavam se podat! Uz asi 5 minut koukam na 15 fotku (zadek starsiho a noveho prizdisracskeho vozu) a nenasel jsem ani jeden rozdil. Teda ano, barvu vozu. :D
http://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...
Prosim jake je reseni hadanky, to same plati i o vnitrku vozu :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A