Pokud se budeme bratříčkovat s Ruskem ... budeme jezdit v jejich autech... a kupovat si jejich výrobky. To si pamatujte. Tak to bylo před 1989.
Pokud se budeme bratříčkovat s Usa tak dopadneme jako Haiti nebo Salvádor. Už jen co tu provedli politici napojení na Usa se zemědělstvím způsobilo, že naši lidi na venkově nemají peníze ani na tu ruskou Ladu. http://www.rozhlas.cz/plus/svet/_zprava/v-salva... ...
Tak prečo ju potom kupujú na "západe"( Nemecko, Francúzsko, Taliansko...), alebo žeby sa "západ" tiež bratríčkoval z ruskom
zase jeden zmrd kam těch 16 náhonů narvali?
Zakomplexovaní idioti, kteří nadávají na vše ruské už jen proto, že je to ruské. Kdyby stejné auto vyráběly USA, tak ho budou chválit do nebes. Tady tahle nesmyslná nenávist jen z "principu" je znakem duševního ubožáka. Nejsem na žádné straně, snad jen na straně zdravého rozumu a je mi úplně jedno jestli je dobrá věc z Ruska, USA, Mongolska nebo třeba z Ugandy.
Stačí se podívat na velebený Defender. Přitom technicky je to v podstatě totéž, co Niva, akorát za landroverovské peníze.
Jj, je to skoro to samý. Podobně nespolehlivý krám. Normální člověk si koupí Toyotu a jezdí pořád.
S Nivou jsem se potkával na šachě denně. Bohužel. Jestli vydržela v opravdu těžkém terénu týden bez poruchy, tak to byl zázrak. Věčně nás od někdu tahali s poruchou. Podobně tedy i Duster (za měsíc 3x porucha). Zlatý Toyoty a Nissany... Naposledy jsem jezdil Hiluxem.. z pekla do nebe :) Lada možná dobře kdysi vymyšlená, ale lajdácky vyrobená. Projela všechno.. když zrovna vůbec jela. To, že v interiéru polovina věcí opadala skoro při první jízdě, neřeším. to pro terén není podstatné :D
lžeš :-)
Vysvetlí mi niekto rozdiel medzi SUV a offroadom? Lebo podľa mňa to, že má Niva redukciu a uzávierku medzinápravového difu z nej offrad nerobí, ja ju považujem za SUV
V čem by Niva měla být SUV? Ta se naopak vyznačují tím, že z původních offroadů si ponechala jen vnější vzhled, pod nímž je čistě silniční technika.
A prečo by mala byť offroad?
Copak to je sportovně užitkové vozidlo?
Tvrdím, že áno. Niva nie je offrad aj keď má terénne schopnosti.
Rád bych viděl, čím se tedy vyznačuje offroad, když jím právě Niva nemůže být? Hádám, že to asi bude jen "správný třídní původ".
Ano, Lada s modelem Niva de facto založila třídu SUV. Před čtyřiceti lety. B-]
Chtěl bych vědet kdo z vás v ní jezdil, ze ji tak odsuzujete. Jo nedá se srounávat s sportáky a osobnímy vozi, ale to není ucel toho auta. Kdo z vás nejezdí do lesa pracovat tak to auto nepochopi. Mel jsem nivu a byl jsem s ni spokojenej, nikde me nenechala a tejch aut co jsem s ni vytach z pangejta uz nepocitam. Táta má hondu civik kazdou chvilku mu svítí motor a samá oprava elektryky - to je sunt!!
To je tak, keď si kúpiš olietanú hondu z piatej ruky. ;-)
A aké sú teda tie vylepšenia, lebo mám pocit, že vylepšenia popisované v článku sú už ob Lady 4x4 M, teda približne od modelového roku 2010
Pro Rusa dobrý...
Fuj, byla a pořád je to ošklivka.
Ten dizajn v tej dobe bol cool. Pozri si, aké kalfasy vtedy vyrábali napríklad v Suzuki.
A nová Lada Niva může sjet z výrobního pásu rovnou do muzea. Tam totiž patří.
Nuz, nezmar. Naco vymyslat nieco nove, ked staci vylepsit to, co je rokmi osvedcene, skratka racionalny pristup k veci. Niva je vecna ;-)
Kufor žiadny a chcel by som vidieť tých tlstých Rusov, ako lezú na zadné sedadlá?:-))
na rozvojových trzích je běžné, že se jejich šunty vyrábějí desetiletí, nic jiného to není, je to šunt, prodeje jsou katastrofální, Lada je neustále dotovaná státem
Mě fascinuje, jak každý na ní nadává, ale málokdo v ní jel a využil její možnosti. Je to pracovní auto a auto do terénu. Máme jí od roku 2004, přestavěna na LPG a do terénu nezmar. Jediným nedostatkem je absence samosvorného diferenciálu.
To zahradní traktor, také a přitom jej nevydáváme za auto. Niva má podobné kvality, ale ty jsou pro 99,9% lidí nepotřebné.
To auto si kupuje ten, komu se libi a pak ten, kdo vyuzije jeho schopnosti. Zahradni traktor si taky nekoupi nekdo do panelaku na balkon.
ne kupují to jen ti co s tou šunkou nemají zkušenosti a neví jak je to poruchová sračka
Jen pro info. Vy s ni mate zkusenosti? Ja vic nez velke a jeji vlastnosti a manevrovatelnost a schopnost otocit se vsude jsou perfektni. Pro praci v lese v horskych podminkach dokonala. Levne pracovni auto, ktere usetri hromadu casu tim, ze dojedete az na misto. Ale hold zakomplexovanemu cloveku je zbytecne neco vykladat.
jsem nevěděl, že Německo je rozvojový trh :-O
Blbe, ona se Niva vyrábí v SRN?
Ne, ale prodává se tam a poměrně slušně.Znakem vyspělosti trhu je i to, že má v sobě prostor pro podobně účelné produkty, namísto jen okázalého pozlátka. Proto taky u nás není vyspělý trh. Bohužel, zamindrákovaný posměváček to pochopit nemůže.
o prodeji jsem nic nepsal, neudivuje mne, že nerozumíte psanému textu, to se primitivním jedincům stává často, ty kreténské vývody o vyspělém trhu, který se pozná tím, že se na něm prodává nějaký šunt snad není potřeba ani komentovat
Vulgární člověk nazve ostatní primitivy... to má vskutku váhu. Zaslepenost proti Rusku ti zatemnila mozek natolik, že nejsi schopen ani racionálně uvažovat.
Přesně. Dneska jsem jel kolem autosalonu jejich prodejce v Rakousku.
Nebudú si predsa ničiť poriadne auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.