Modernizovaná Kia Carens přichází na český trh

Facelift rodinného Korejce se ukázal již na letošním autosalonu v Paříži. Design se příliš nezměnil, inovace se odehrály v interiéru a na poli bezpečnostní výbavy.

Nově tvarované jsou oba nárazníky. Čelní „tygří" maska nyní zasahuje až do světlometů, což je v posledních letech velkou módou. Nově si mohou zákazníci zvolit tmavě modrou metalízu a jinak tvarovaná hliníková kola o rozměrech 16 a 17 palců. Zatímco přední světlomety zůstávají stejné, zadní svítilny mají inovovaný design.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru dostal model Carens přepracované materiály. Nové je i multimediální rozhraní v podobě dotykové obrazovky o úhlopříčce 7 palců. Ta zobrazuje vestavěnou GPS navigaci či zadní parkovací kameru. K dispozici jsou i online služby Kia Connected Services s podporou od společnosti TomTom. Nezapomíná se ani na dnes už samozřejmou konektivitu s chytrými mobilními telefony. Součástí nového dotykového rozhraní je tak i podpora technologie Apple CarPlay a Android Auto.

První svezení: Kia Niro je skvěle prostorná a má neobtěžující převodovku

První svezení: Kia Niro je skvěle prostorná a má neobtěžující převodovku

Carens nově nabízí balíček asistenčních systémů nazvaný DRiVE WISE, včetně systému rozpoznávání mrtvých úhlů se systémem RCTA upozorňujícím na vozidla během couvání, resp. funkce informování o rychlostních omezeních, která zobrazuje aktuální rychlostní limit v kapličce přístrojů před řidičem. Zájemci o kvalitnější ozvučení mohou v ceníku nově zaškrtnout audiosystém JBL Premium Sound se subwooferem, externím zesilovačem a čtveřicí reproduktorů.

Klepněte pro větší obrázekZákladní Kia Carens ve výbavě Comfort a se zážehovým motorem 1,6 litru o výkonu 99 kW je nyní na českém trhu k dispozici od 454 980 Kč. Na přání lze nově u nejvyšší specifikace Exclusive zvolit Paket Premium. Součástí paketu jsou 17“ hliníková kola, ozdobná chromová vnější lišta dveří, blikače ve vnějších zpětných zrcátkách a osvětlení nástupního prostoru, leskle černý grafitový dekor palubní desky, umělou kůží čalouněná výplň dveří, bezdrátový vstup Smart key, přístrojová deska Supervision s 4,2“ barevným displejem a roletky v zadních oknech. 

V nabídce je za 15 000 korun nadále třetí řada sklopných sedadel nabízející až 7 míst k sezení, přičemž ta ve třetí řadě se hodí spíše malým dětem.  

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků