Modernizovaná Honda CR-V se začne prodávat na jaře 2015

Po pařížské premiéře modernizované verze modelu CR-V Honda aktuálně oficiální cestou znovu připomněla, že se blíží čas, kdy toto omlazené SUV vstoupí na trh. Stane se tak na jaře nadcházejícího roku. Zájemci dostanou nový design, novou techniku a nový multimediální systém.

Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Jak bylo řečeno už dříve, hlavní změnu faceliftu najdeme pod kapotou. Místo čtyřválce 2.2 i-DTEC nastupuje šestnáctistovka naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tu si koupíte výhradně ve spojení s pohonem všech kol, kdy můžete vybírat mezi manuální šestistupňovou převodovkou a devítistupňovým automatem, který představuje druhou důležitou novinku faceliftu. V nabídce zůstává benzinový dvoulitr a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všechny motory plní normu Euro 6.

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Spolu s faceliftem přichází také multimediální systém Honda Connect. Jeho základem je sedmipalcový dotykový displej, kde může řidič sledovat obraz parkovací kamery, ale také obraz displeje svého chytrého telefonu. Jinak řečeno, CR-V bude dalším modelem na trhu, který nabídne systém MirrorLink. Těšit se tak můžete na různé aplikace, jak to známé od jiných automobilek, které tuto věc už nabízejí.

Ve stručnosti zopakujme, že se facelift dotkl také designu. Hlavní novinky najdeme na přední části, kde je jiný nárazník, nová světla a maska chladiče. Změn se dočkaly i koncové svítilny. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků