Modernizovaná Honda CR-V se začne prodávat na jaře 2015

Po pařížské premiéře modernizované verze modelu CR-V Honda aktuálně oficiální cestou znovu připomněla, že se blíží čas, kdy toto omlazené SUV vstoupí na trh. Stane se tak na jaře nadcházejícího roku. Zájemci dostanou nový design, novou techniku a nový multimediální systém.

Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Jak bylo řečeno už dříve, hlavní změnu faceliftu najdeme pod kapotou. Místo čtyřválce 2.2 i-DTEC nastupuje šestnáctistovka naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tu si koupíte výhradně ve spojení s pohonem všech kol, kdy můžete vybírat mezi manuální šestistupňovou převodovkou a devítistupňovým automatem, který představuje druhou důležitou novinku faceliftu. V nabídce zůstává benzinový dvoulitr a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všechny motory plní normu Euro 6.

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Spolu s faceliftem přichází také multimediální systém Honda Connect. Jeho základem je sedmipalcový dotykový displej, kde může řidič sledovat obraz parkovací kamery, ale také obraz displeje svého chytrého telefonu. Jinak řečeno, CR-V bude dalším modelem na trhu, který nabídne systém MirrorLink. Těšit se tak můžete na různé aplikace, jak to známé od jiných automobilek, které tuto věc už nabízejí.

Ve stručnosti zopakujme, že se facelift dotkl také designu. Hlavní novinky najdeme na přední části, kde je jiný nárazník, nová světla a maska chladiče. Změn se dočkaly i koncové svítilny. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků