Modernizovaná Honda CR-V se začne prodávat na jaře 2015

Po pařížské premiéře modernizované verze modelu CR-V Honda aktuálně oficiální cestou znovu připomněla, že se blíží čas, kdy toto omlazené SUV vstoupí na trh. Stane se tak na jaře nadcházejícího roku. Zájemci dostanou nový design, novou techniku a nový multimediální systém.

Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Jak bylo řečeno už dříve, hlavní změnu faceliftu najdeme pod kapotou. Místo čtyřválce 2.2 i-DTEC nastupuje šestnáctistovka naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tu si koupíte výhradně ve spojení s pohonem všech kol, kdy můžete vybírat mezi manuální šestistupňovou převodovkou a devítistupňovým automatem, který představuje druhou důležitou novinku faceliftu. V nabídce zůstává benzinový dvoulitr a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všechny motory plní normu Euro 6.

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Spolu s faceliftem přichází také multimediální systém Honda Connect. Jeho základem je sedmipalcový dotykový displej, kde může řidič sledovat obraz parkovací kamery, ale také obraz displeje svého chytrého telefonu. Jinak řečeno, CR-V bude dalším modelem na trhu, který nabídne systém MirrorLink. Těšit se tak můžete na různé aplikace, jak to známé od jiných automobilek, které tuto věc už nabízejí.

Ve stručnosti zopakujme, že se facelift dotkl také designu. Hlavní novinky najdeme na přední části, kde je jiný nárazník, nová světla a maska chladiče. Změn se dočkaly i koncové svítilny. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků