Modernizovaná Honda CR-V se začne prodávat na jaře 2015

Po pařížské premiéře modernizované verze modelu CR-V Honda aktuálně oficiální cestou znovu připomněla, že se blíží čas, kdy toto omlazené SUV vstoupí na trh. Stane se tak na jaře nadcházejícího roku. Zájemci dostanou nový design, novou techniku a nový multimediální systém.

Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Jak bylo řečeno už dříve, hlavní změnu faceliftu najdeme pod kapotou. Místo čtyřválce 2.2 i-DTEC nastupuje šestnáctistovka naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tu si koupíte výhradně ve spojení s pohonem všech kol, kdy můžete vybírat mezi manuální šestistupňovou převodovkou a devítistupňovým automatem, který představuje druhou důležitou novinku faceliftu. V nabídce zůstává benzinový dvoulitr a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všechny motory plní normu Euro 6.

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Spolu s faceliftem přichází také multimediální systém Honda Connect. Jeho základem je sedmipalcový dotykový displej, kde může řidič sledovat obraz parkovací kamery, ale také obraz displeje svého chytrého telefonu. Jinak řečeno, CR-V bude dalším modelem na trhu, který nabídne systém MirrorLink. Těšit se tak můžete na různé aplikace, jak to známé od jiných automobilek, které tuto věc už nabízejí.

Ve stručnosti zopakujme, že se facelift dotkl také designu. Hlavní novinky najdeme na přední části, kde je jiný nárazník, nová světla a maska chladiče. Změn se dočkaly i koncové svítilny. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků