Modernizovaná BMW řady 5 a 6 GT: Mild-hybridy vládnou nabídce motorizací

Chan-Li  |  27. 05. 2020 09:59

我會喜歡的

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  27. 05. 2020 10:41

5真的很好

Odpovědět  |   | 
Chan-Li  |  27. 05. 2020 10:57

是的,就像我們的聚會

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  31. 05. 2020 22:36

我喜欢大鼻孔,因为我的阴茎很有趣

Odpovědět  |   | 
Ping pong  |  27. 05. 2020 10:46

因为美帝国主义正在制造麻烦,所以我将不得不更深入地研究我的钱包。

Odpovědět  |   | 
Chan-Li  |  27. 05. 2020 10:58

正確的同志

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 05. 2020 11:09

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  27. 05. 2020 10:25

Konečně zdařily facelift, auto vypadá velmi dobře, motorově i převodovka budou tradičně skvělé, zapracujte na komfortu a jízdních vlastnostech, ve kterých vás Audi pokládá na záda.

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 05. 2020 11:14

Ty jsi směšný, naprostá klasika. Audi si s klasickým podvozkem komfortem k 5er čichne jen z dálky a na vzduchu pak sice umí plavnost, ale neumí reagovat na krátké a ostré nerovnosti.
Z hlediska jízdních vlastností A6 limituje těžký předek tak, jak tomu bylo vždy.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  27. 05. 2020 12:20

Píšeš nesmysly, podvozky BMW jsou tragicky špatné, komfort je žalostný což je všeobecně známo. Řízení je doslova tragédie, gumové a nepřesné, na limitu jde doslova o život, palec nahoru za motory a převodovky, ale to je tak vše. Pakliže mluvíš o těžkém předku u A6 pak to platí jen u dieselových vozů, benziny 55 TFSI jsou parádní a auto má daleko lepší vlastnosti než verze Xdrive, která je doslova legrační. Zadokolka budiž, ale kdo ji dnes chce? Nikdo.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  27. 05. 2020 12:25

Vidím kluci, že diskuze bude pokračovat, tak by to chtělo nějaké zdroje dat, ať z toho mají něco i ostatní. Osobní porovnání? Srovnávačka na nějakém zahraničním serveru?

Odpovědět  |   | 
Jednabedna  |  27. 05. 2020 13:22

žádný server není nestranný

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 05. 2020 15:03

Nebude, samozřejmě jde o osobní preference, ale pak i o to si zároveň nelhat do kapsy. Že se BMW v řízení zhoršilo a neumí ho nebo nechce naladit jinak je věc jedna, ale stále je příjemnější než to v A6. O vlastnostech podvozku jsem napsal výše. Stejně tak nikdo neošálí rozložení váhy a i přes všechny možné elektronické pomocníky pak i fyzikální zákony s rozložením související.
Rozhodně nebudu říkat, že je A6 špatná, byla by to lež, ale že je v některých parametrech horší to ano. Navíc dnes s hloupě mainstremovým ovládáním kvůli šetření a to přestože měli velmi slušně fungující MMI. Dnes už jen patlání po obrazovkách.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 05. 2020 16:00

Tak mezi námi děvčaty, kdo není úplný fosil, tak se touchscreenu v Audi nedotkne, stačí mu tlačítko voice na volantu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 05. 2020 16:21

Tak jestli tím umíš ovládat vše potřebné, jsi dokonalý. A ještě líp během hovoru přes HF nebo při spícím spolujezdci, či rodině.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 05. 2020 21:02

Vše potřebné, jistěže.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 05. 2020 09:36

Kompletní ovládání multimediálního systému hlasovka umí naprosto bez problémů. Vyhledávat cokoli od adresy cíle po internetové rádio v google umí, přepínat média/rádio/telefonovat umí. Nastavit teplotu v každé zóně umí (navíc tedy já to mám celoročně nastaveno na 21,5 a neměním to). Ovládání 360view je na tlačítku na volantu. Noční vidění je zapnuté automaticky, HUD automaticky,....co jiného bych tím jako měl ovládat prackou? Na ty dvě "haptické" obrazovky za jízdy vůbec nesahám. Nikdy.

Odpovědět  |   | 
McQ  |  28. 05. 2020 10:25

a jak dlouho Ti to trvá, já že mám zkušenost, že zatímco spoustu věcí nastavím s mrknutím během mžiku, hlasovka sebere pozornost na dlouhé vteřiny (rozuměj několik sekund) a ještě přemýšlet, jak to říct, aby computer rozumět. takže se řadím mezi fosily, základní funkce tlačítky

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  28. 05. 2020 14:49

stisk.... doveď mě Praha, Evropská padesátšest
stisk ....rádio Evropa dvě
...atd

Odpovědět  |   | 
McQ  |  28. 05. 2020 23:37

stisk - co chceš ? - příkaz - opakování - kontrola .... a jako bonus se přeruší audio včetně telefonování

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  29. 05. 2020 14:46

Nikoliv.
Stisk - povel
Nic víc
Pouze pokud chci navigovat do cíle v cizí zemi a nepoužiji online, pak ještě stisk "země Německo"

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 05. 2020 14:58

Ale jdi ty brepto. Jak 5er tak E jsou z hlediska jízdních vlastností a zároveň komfortu o půl patra výše než A6. Z hlediska řízení je pak E lepší 5er, ta má zase v extrému o trochu lepší schopnost urdžet kola ve styku s vozovkou. A6 je fajn auto na dálnici pro ty co řídí zpravidla jednou rukou a nechtějí být otravováni tím, co se děje pod přední nápravou. Vyzdvihovat pak řízení A6 nad 5er nebo někam k E znamená nevědět co je dobré řízení.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  27. 05. 2020 16:03

Petka ma doslova priserny jizdni vlastnosti, sorry, ale je to pravda. MB to nekomentuji to je auto pro cirkusaky a taxikare, kvalitou je na tretim miste, jizdne je jak parnik, predto ma vynikajici motory. BMW jsem miloval do te doby nez prisel ten bludny Holandan. Audi mne zacala zajimat prichodem Marca Lichteho. To je cele. Mam S5 a auto je mnohem lepsi nez 430 xdrive co jsem mel. Po vsech strankach.

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 05. 2020 16:19

Bavíme se o 5er/E/A6. Jestli jsi měl 430 xdrive F30 před FL, tak to naprosto chápu. Nejhorší byla bez M podvozku. Po FL mnohem lepší auto, ale G řady o level lepší.
Nevím co je na E cirkusáckého. Velmi solidní auto, lepší A6 a pro mnohé bude z hlediska preferencí nejlepší ve třídě. Úplně dokonale ji nejdou rychlejší přehození v zatáčkách, ale to asi bude zkoumat málokdo, stále však o úroveň lepší než A6. Navíc to dohání příjemným řízením.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2020 16:31

Souhlas s prkeným podvozkem. Ohledně řízení píšeš bludy. Mám zadokolku a naprostá spokojenost. Ohledně jízdy hodně záleží na obutí. Celkové zpracování také nic moc, vzhledem k té ceně. Před koupí jsem zkusil ještě E, GS a XF. Co do jízdy mi byl nejpříjemnější Jag. A6 jsem nezkoušel, protože Auto Union bych si nikdy nekoupil, ale jízda s kámošovou A6 50 ropák mi stačila. Nepohodlná sedla, posed jak na vyhlídce i při maximálně ponořeném sedle. A motor? To byla čistá zoufalost. Na jakýkoli jízdní režim se sbíral jak lemra líná. Pravda, s benzinem zkušenost nemám. Jak říkám. Každému sedí něco jiného.

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  27. 05. 2020 17:36

A Lexus GS by jste hodnotil..? já jsem v tom bohužel nejel..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2020 18:11

S GS byla jízda opravdu pohodlná komfortní. Nikoli ale tak jistá v řízení jako v mě G30. Jsem olizovac plastu a v interiéru to na mě působilo vážně kvalitně prémiove. Oproti Mnichovu o level výše. Nakonec hrála roli výše slevy a pocit ze služeb a jednani. Renocar můžu jen doporučit.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  27. 05. 2020 22:15

BMW v zadokolce je úplně jiné auto než s Xdrive, který celou podstatu BMW zabíjí, navíc ani nefunguje, Quattro je pořád no.1. Sedačky Audi jsou špičkové, neseděl jsem v lepších, Mercedes je na mě příliš křeslovitý a rozelvátý a BMW vyloženě nepohodlné. 50 TDi je samozřejmě horší než 3.0d v BMW, to je jasné a souhlasím, benzin v Audi je lepší než v BMW, tak to zase vidím já, mám benzín a to auto je neskutečný, doslova popírá fyziku. Audi vážně skvělé a doporučuji.

Odpovědět  |   | 
V8M  |  27. 05. 2020 22:39

Jenže v benzín zase A6 není quattro, ale ultra-quattro, což není Torsen, ale připojuje to zadek, když se tomu chce... pak už je xDrive lepší. Když dnes někdo chce benzín a Quattro s differeniálem, tak musí koupit RS (4,6) nebo Q7/Q8... a nebo A8.. ale jinak je cesta pouze diesel..

Odpovědět  |   | 
WP  |  28. 05. 2020 05:53

Popírá fyziku? Tak to jo, obhajoba vlastní garáže je mimo moje chápání. Xdrive pro tebe nefunguje, neboť dle všeho neumíš jezdit s autem, které má preferenci zadní nápravy. Ale opět, to je o osobních preferencích a řízení nebo neřízení.
V čem je prosím V6 lepší než R6. BMW má lepší spotřebu, do 100kph jsou srovnatelné, následně vládne BMW a na 200 už je o 2sec rychlejší. Jen se ptám, v čem vidíš to lepší.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  28. 05. 2020 07:34

Že tě to baví... :)

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  28. 05. 2020 13:17

V komplexnosti, BMW má skvělé diesely, ale benzíny už tolik neumím .... a že je uměl! Dále naladění podvozku, Audi má mnohem bezpečnější a předvídatelnější jízdní vlastnosti, ve vysokých rychlostech je BMW takřka neovladatelné, nervózní a hrubé, Audi je k silnici doslova přikované a ve 250 držíš volant dvěma prsty. Xdrive má nečitelné jízdní vlastnosti, auto je o více než 100kg těžší a v podstatě se z něj vytrácí vše co BMW dělá BMW a to je zadní náhon. Měl jsem celkem 4 bawka, skvělý servis, ale nulový komfort na dlouhé trasy a v zimě a na mokru to bylo o strach. Audi má horší servis, diesely jsou také o chlup horší, ale ve všem ostatním je bohužel Audi lepší a dává větší smysl jako auto na hodně let. BMW jsem vždy měl po dvou letech chuť prodat, v současné době mám 2 roky Audi a to auto miluju.

Odpovědět  |   | 
MM  |  27. 05. 2020 15:27

Vybíral jsem mezi pětkou a A6. Kdyby byla pravda co říkáš, vybral bych si audi.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  27. 05. 2020 11:17
Jane Doe  |  27. 05. 2020 11:52

Tento facelift se panu Kabaňovi povedl.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  27. 05. 2020 12:21

bojím se, že Pepa Kabaň s tím moc nenadělal. A je to škoda, perfektní designér, který u Audi doslova čaroval.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  27. 05. 2020 12:27

Pokud vím, u Audi vytvořil I.gen q5 a ta se nikdy moc nelíbila.

Odpovědět  |   | 
Jednabedna  |  27. 05. 2020 13:23

rozhodně víc než 2.gen

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  27. 05. 2020 13:24

To je asi hodně osobní zhodnocení, první řada Q5 je dodnes velmi ceněna za skvělý mix vlastností a vynikající kvalitu. Celkově Kabaň stál za designem interiérů Audi čemuž nejde nic vytknout.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  27. 05. 2020 13:30

Ano, vypadlo "mi'. mi nelíbí. V dané době si MI velmi líbilo ostře řezané GLK. Jedinečný vůz. Audina působila jako nateklý líný knedlík, když se vyjádřím neuctivě. Kvalitu nerozporuji.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  27. 05. 2020 14:33

GLK byla designove velmi zdarila a libiva, Q5 dozravala po faceliftu, jizdne to bylo, ale nesmirne schopne auto. A stale je.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  27. 05. 2020 14:40

Neuvěřitelný. Jak někdo může vychvalovat za design tu pidi krabici nazvanou GLK? Ve své době úplně mimo mísu, lidi to zejména kůl designu nechtěli. Proto taky nástupce GLC vypadá úplně jinak.To i yeti byl hezčí (ten kulatýma očima).

Odpovědět  |   | 
Dittrich  |  27. 05. 2020 18:20

Tak snad se faceliftem dotáhnou o ten malý kousek co jim chybí na A6.
youtube.com/watch?v=LTABx4eKUvg

Odpovědět  |   | 

neznám, nevím co vy, ale moje bmw s doplnkem S704 zahanbí audi každé modelové třídy. A proč vlastně se do diskuze o bmw zatáhlo audi?

Odpovědět  |   | 
Astor  |  27. 05. 2020 21:45

A jeje, typický BMW vejtaha. Vedle R8 nemá BMW vůbec co postavit, takže bych chtěl vidět s čím bys chtěl zahanbovat. Zatím je tu zahanbený jenom tvůj BMW mozek.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  28. 05. 2020 13:19

S8 by ti ukázajo záda kdykoliv .... a nejen to. Proč? zřejmě proto, že Audi a BMW jsou největší konkurenti. MB si jede svou vlastní písničku. BMW mám jako značku moc rád, mnohdy méně lidi, kteří jsou v jeho obhajování schopni zajít za hranici reality a přejdou do svět mýtů a legend.

Odpovědět  |   | 

tak jsem to spočítal a ta vaše božská audina je dražší, že by dotace škody a seatu. No a co, že by mě ukázala záda, myslíš, že v bmw jezdí paka jak v koncernu?

Odpovědět  |   | 
Marvin  |  29. 05. 2020 09:12

Daleko větší Péťo, daleko větší. Dej si do vyhledávače
novinky.cz/krimi/clanek/dvacetilety-ridic-na-ceskobudejovicku-rozpulil-bmw-na-miste-zemrel
a dozvíš se jaká superpaka jezdí v bmw.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 05. 2020 18:50

Měl jsem strach, že v tom seděl petr r. (petrumr) a diskuse Autorevue tak bude ochuzena o tohoto nezapomenutelného "diskutéra" a my přijdeme o zábavu...

Odpovědět  |   | 
taky Pepa  |  29. 05. 2020 20:48

Petr R.(Petrumr) v tom Bawu sedět nemohl, ten vysedává maximálně tak na diskusích.....

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 05. 2020 21:09

To moc dobře ví většina diskutujících. Proč bych Petrovi R.(Petrumr) ale neudělal radost, že mu dám najevo, že si myslím, že to "Bávo" vlastní, že?

Odpovědět  |   | 

To nejsou žádný hybridy, té jen marketingovej bulšit.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Vykuk  |  31. 05. 2020 22:03

Odejdi bolševníku...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 50 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 27 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat