Modernizovaná BMW řady 5 a 6 GT: Mild-hybridy vládnou nabídce motorizací

53 komentářů

Kuk Vykuk
29. května • 14:23

To nejsou žádný hybridy, té jen marketingovej bulšit.

Vykuk
31. května • 22:03

Odejdi bolševníku...

petr r. (petrumr)
27. května • 20:21

neznám, nevím co vy, ale moje bmw s doplnkem S704 zahanbí audi každé modelové třídy. A proč vlastně se do diskuze o bmw zatáhlo audi?

Ralf
28. května • 13:19

S8 by ti ukázajo záda kdykoliv .... a nejen to. Proč? zřejmě proto, že Audi a BMW jsou největší konkurenti. MB si jede svou vlastní písničku. BMW mám jako značku moc rád, mnohdy méně lidi, kteří jsou v jeho obhajování schopni zajít za hranici reality a přejdou do svět mýtů a legend. ;-)

petr r. (petrumr)
28. května • 20:57

tak jsem to spočítal a ta vaše božská audina je dražší, že by dotace škody a seatu. No a co, že by mě ukázala záda, myslíš, že v bmw jezdí paka jak v koncernu?:-P

Marvin
29. května • 9:12

Daleko větší Péťo, daleko větší. Dej si do vyhledávače
novinky.cz/krimi/clanek/dvacetilety-ridic-na-ceskobudejovicku-rozpulil-bmw-na-miste-zemrel
a dozvíš se jaká superpaka jezdí v bmw.

Josef
29. května • 18:50

Měl jsem strach, že v tom seděl petr r. (petrumr) a diskuse Autorevue tak bude ochuzena o tohoto nezapomenutelného "diskutéra" a my přijdeme o zábavu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
taky Pepa
29. května • 20:48

Petr R.(Petrumr) v tom Bawu sedět nemohl, ten vysedává maximálně tak na diskusích.....

Josef
29. května • 21:09

To moc dobře ví většina diskutujících. Proč bych Petrovi R.(Petrumr) ale neudělal radost, že mu dám najevo, že si myslím, že to "Bávo" vlastní, že? :-)

Astor
27. května • 21:45

A jeje, typický BMW vejtaha. Vedle R8 nemá BMW vůbec co postavit, takže bych chtěl vidět s čím bys chtěl zahanbovat. Zatím je tu zahanbený jenom tvůj BMW mozek.

Dittrich
27. května • 18:20

Tak snad se faceliftem dotáhnou o ten malý kousek co jim chybí na A6.
youtube.com/watch?v=LTABx4eKUvg

Jane Doe
27. května • 11:52

Tento facelift se panu Kabaňovi povedl.

T-Rex
27. května • 12:27

Pokud vím, u Audi vytvořil I.gen q5 a ta se nikdy moc nelíbila.

Ralf
27. května • 13:24

To je asi hodně osobní zhodnocení, první řada Q5 je dodnes velmi ceněna za skvělý mix vlastností a vynikající kvalitu. Celkově Kabaň stál za designem interiérů Audi čemuž nejde nic vytknout.

T-Rex
27. května • 13:30

Ano, vypadlo "mi'. mi nelíbí. :-) V dané době si MI velmi líbilo ostře řezané GLK. Jedinečný vůz. Audina působila jako nateklý líný knedlík, když se vyjádřím neuctivě. Kvalitu nerozporuji.

Adam
27. května • 14:33

GLK byla designove velmi zdarila a libiva, Q5 dozravala po faceliftu, jizdne to bylo, ale nesmirne schopne auto. A stale je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Chytrak
27. května • 14:40

Neuvěřitelný. Jak někdo může vychvalovat za design tu pidi krabici nazvanou GLK? Ve své době úplně mimo mísu, lidi to zejména kůl designu nechtěli. Proto taky nástupce GLC vypadá úplně jinak.To i yeti byl hezčí (ten kulatýma očima).

Jednabedna
27. května • 13:23

rozhodně víc než 2.gen

Ralf
27. května • 12:21

bojím se, že Pepa Kabaň s tím moc nenadělal. A je to škoda, perfektní designér, který u Audi doslova čaroval.

Dix_
27. května • 11:17
Ralf
27. května • 10:25

Konečně zdařily facelift, auto vypadá velmi dobře, motorově i převodovka budou tradičně skvělé, zapracujte na komfortu a jízdních vlastnostech, ve kterých vás Audi pokládá na záda.

MM
27. května • 15:27

Vybíral jsem mezi pětkou a A6. Kdyby byla pravda co říkáš, vybral bych si audi.

WP
27. května • 11:14

Ty jsi směšný, naprostá klasika. Audi si s klasickým podvozkem komfortem k 5er čichne jen z dálky a na vzduchu pak sice umí plavnost, ale neumí reagovat na krátké a ostré nerovnosti.
Z hlediska jízdních vlastností A6 limituje těžký předek tak, jak tomu bylo vždy.;-)

Ralf
27. května • 12:20

Píšeš nesmysly, podvozky BMW jsou tragicky špatné, komfort je žalostný což je všeobecně známo. Řízení je doslova tragédie, gumové a nepřesné, na limitu jde doslova o život, palec nahoru za motory a převodovky, ale to je tak vše. Pakliže mluvíš o těžkém předku u A6 pak to platí jen u dieselových vozů, benziny 55 TFSI jsou parádní a auto má daleko lepší vlastnosti než verze Xdrive, která je doslova legrační. Zadokolka budiž, ale kdo ji dnes chce? Nikdo.

Assasin
27. května • 16:31

Souhlas s prkeným podvozkem. Ohledně řízení píšeš bludy. Mám zadokolku a naprostá spokojenost. Ohledně jízdy hodně záleží na obutí. Celkové zpracování také nic moc, vzhledem k té ceně. Před koupí jsem zkusil ještě E, GS a XF. Co do jízdy mi byl nejpříjemnější Jag. A6 jsem nezkoušel, protože Auto Union bych si nikdy nekoupil, ale jízda s kámošovou A6 50 ropák mi stačila. Nepohodlná sedla, posed jak na vyhlídce i při maximálně ponořeném sedle. A motor? To byla čistá zoufalost. Na jakýkoli jízdní režim se sbíral jak lemra líná. Pravda, s benzinem zkušenost nemám. Jak říkám. Každému sedí něco jiného.

Ralf
27. května • 22:15

BMW v zadokolce je úplně jiné auto než s Xdrive, který celou podstatu BMW zabíjí, navíc ani nefunguje, Quattro je pořád no.1. Sedačky Audi jsou špičkové, neseděl jsem v lepších, Mercedes je na mě příliš křeslovitý a rozelvátý a BMW vyloženě nepohodlné. 50 TDi je samozřejmě horší než 3.0d v BMW, to je jasné a souhlasím, benzin v Audi je lepší než v BMW, tak to zase vidím já, mám benzín a to auto je neskutečný, doslova popírá fyziku. Audi vážně skvělé a doporučuji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
28. května • 5:53

Popírá fyziku? Tak to jo, obhajoba vlastní garáže je mimo moje chápání. Xdrive pro tebe nefunguje, neboť dle všeho neumíš jezdit s autem, které má preferenci zadní nápravy. Ale opět, to je o osobních preferencích a řízení nebo neřízení.
V čem je prosím V6 lepší než R6. BMW má lepší spotřebu, do 100kph jsou srovnatelné, následně vládne BMW a na 200 už je o 2sec rychlejší. Jen se ptám, v čem vidíš to lepší.;-)

Ralf
28. května • 13:17

V komplexnosti, BMW má skvělé diesely, ale benzíny už tolik neumím .... a že je uměl! Dále naladění podvozku, Audi má mnohem bezpečnější a předvídatelnější jízdní vlastnosti, ve vysokých rychlostech je BMW takřka neovladatelné, nervózní a hrubé, Audi je k silnici doslova přikované a ve 250 držíš volant dvěma prsty. Xdrive má nečitelné jízdní vlastnosti, auto je o více než 100kg těžší a v podstatě se z něj vytrácí vše co BMW dělá BMW a to je zadní náhon. Měl jsem celkem 4 bawka, skvělý servis, ale nulový komfort na dlouhé trasy a v zimě a na mokru to bylo o strach. Audi má horší servis, diesely jsou také o chlup horší, ale ve všem ostatním je bohužel Audi lepší a dává větší smysl jako auto na hodně let. BMW jsem vždy měl po dvou letech chuť prodat, v současné době mám 2 roky Audi a to auto miluju.

Dinar
28. května • 7:34

Že tě to baví... :)

V8M
27. května • 22:39

Jenže v benzín zase A6 není quattro, ale ultra-quattro, což není Torsen, ale připojuje to zadek, když se tomu chce... pak už je xDrive lepší. Když dnes někdo chce benzín a Quattro s differeniálem, tak musí koupit RS (4,6) nebo Q7/Q8... a nebo A8.. ale jinak je cesta pouze diesel..

Kuba
27. května • 17:36

A Lexus GS by jste hodnotil..? já jsem v tom bohužel nejel..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Assasin
27. května • 18:11

S GS byla jízda opravdu pohodlná komfortní. Nikoli ale tak jistá v řízení jako v mě G30. Jsem olizovac plastu a v interiéru to na mě působilo vážně kvalitně prémiove. Oproti Mnichovu o level výše. Nakonec hrála roli výše slevy a pocit ze služeb a jednani. Renocar můžu jen doporučit.

WP
27. května • 14:58

Ale jdi ty brepto. Jak 5er tak E jsou z hlediska jízdních vlastností a zároveň komfortu o půl patra výše než A6. Z hlediska řízení je pak E lepší 5er, ta má zase v extrému o trochu lepší schopnost urdžet kola ve styku s vozovkou. A6 je fajn auto na dálnici pro ty co řídí zpravidla jednou rukou a nechtějí být otravováni tím, co se děje pod přední nápravou. Vyzdvihovat pak řízení A6 nad 5er nebo někam k E znamená nevědět co je dobré řízení.:-)

Adam
27. května • 16:03

Petka ma doslova priserny jizdni vlastnosti, sorry, ale je to pravda. MB to nekomentuji to je auto pro cirkusaky a taxikare, kvalitou je na tretim miste, jizdne je jak parnik, predto ma vynikajici motory. BMW jsem miloval do te doby nez prisel ten bludny Holandan. Audi mne zacala zajimat prichodem Marca Lichteho. To je cele. Mam S5 a auto je mnohem lepsi nez 430 xdrive co jsem mel. Po vsech strankach.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
27. května • 16:19

Bavíme se o 5er/E/A6. Jestli jsi měl 430 xdrive F30 před FL, tak to naprosto chápu. Nejhorší byla bez M podvozku. Po FL mnohem lepší auto, ale G řady o level lepší.
Nevím co je na E cirkusáckého. Velmi solidní auto, lepší A6 a pro mnohé bude z hlediska preferencí nejlepší ve třídě. Úplně dokonale ji nejdou rychlejší přehození v zatáčkách, ale to asi bude zkoumat málokdo, stále však o úroveň lepší než A6. Navíc to dohání příjemným řízením.

T-Rex
27. května • 12:25

Vidím kluci, že diskuze bude pokračovat, tak by to chtělo nějaké zdroje dat, ať z toho mají něco i ostatní. Osobní porovnání? Srovnávačka na nějakém zahraničním serveru?

WP
27. května • 15:03

Nebude, samozřejmě jde o osobní preference, ale pak i o to si zároveň nelhat do kapsy. Že se BMW v řízení zhoršilo a neumí ho nebo nechce naladit jinak je věc jedna, ale stále je příjemnější než to v A6. O vlastnostech podvozku jsem napsal výše. Stejně tak nikdo neošálí rozložení váhy a i přes všechny možné elektronické pomocníky pak i fyzikální zákony s rozložením související.
Rozhodně nebudu říkat, že je A6 špatná, byla by to lež, ale že je v některých parametrech horší to ano. Navíc dnes s hloupě mainstremovým ovládáním kvůli šetření a to přestože měli velmi slušně fungující MMI. Dnes už jen patlání po obrazovkách.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nojono
27. května • 16:00

Tak mezi námi děvčaty, kdo není úplný fosil, tak se touchscreenu v Audi nedotkne, stačí mu tlačítko voice na volantu.

WP
27. května • 16:21

Tak jestli tím umíš ovládat vše potřebné, jsi dokonalý. A ještě líp během hovoru přes HF nebo při spícím spolujezdci, či rodině.:-)

Nojono
27. května • 21:02

Vše potřebné, jistěže.

jogurt
28. května • 9:36

Kompletní ovládání multimediálního systému hlasovka umí naprosto bez problémů. Vyhledávat cokoli od adresy cíle po internetové rádio v google umí, přepínat média/rádio/telefonovat umí. Nastavit teplotu v každé zóně umí (navíc tedy já to mám celoročně nastaveno na 21,5 a neměním to). Ovládání 360view je na tlačítku na volantu. Noční vidění je zapnuté automaticky, HUD automaticky,....co jiného bych tím jako měl ovládat prackou? Na ty dvě "haptické" obrazovky za jízdy vůbec nesahám. Nikdy.

McQ
28. května • 10:25

a jak dlouho Ti to trvá, já že mám zkušenost, že zatímco spoustu věcí nastavím s mrknutím během mžiku, hlasovka sebere pozornost na dlouhé vteřiny (rozuměj několik sekund) a ještě přemýšlet, jak to říct, aby computer rozumět. takže se řadím mezi fosily, základní funkce tlačítky

Tomáš Fuk
28. května • 14:49

stisk.... doveď mě Praha, Evropská padesátšest
stisk ....rádio Evropa dvě
...atd

McQ
28. května • 23:37

stisk - co chceš ? - příkaz - opakování - kontrola .... a jako bonus se přeruší audio včetně telefonování

Tomas Fuk
29. května • 14:46

Nikoliv.
Stisk - povel
Nic víc
Pouze pokud chci navigovat do cíle v cizí zemi a nepoužiji online, pak ještě stisk "země Německo"

Jednabedna
27. května • 13:22

žádný server není nestranný

Chan-Li
27. května • 9:59

我會喜歡的

Ping pong
27. května • 10:46

因为美帝国主义正在制造麻烦,所以我将不得不更深入地研究我的钱包。

Chan-Li
27. května • 10:58

正確的同志 :-D

Nojono
27. května • 11:09

:-D

Ginter
27. května • 10:41

5真的很好

Chan-Li
27. května • 10:57

是的,就像我們的聚會

Freddka
31. května • 22:36

我喜欢大鼻孔,因为我的阴茎很有趣 :-))

Doporučujeme

Články odjinud