Modernizace se dočkal i Volkswagen Beetle. Za pár let ale asi skončí

Budoucnost modelu Volkswagen Beetle není vůbec jistá. Naopak se zdá, že vzhledem k nutnému šetření se německá automobilka tohoto samostatného modelu zbaví. Nic ale ještě nebylo oficiálně potvrzeno, takže zatím nepředbíhejme. Navíc je tu teď modernizace, která přinesla například nové barvy a edice.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen rozšířil možnosti individualizace, přidal nové barvy a kola a pozměnil grafiku světel nebo tvar nárazníků. Ceny by měly zůstat stejné, motory se nemění

Pod kapotou roztomilého Volkswagenu se nic nemění, zůstává stejná nabídka motorů od čtyřválce 1.2 TSI o výkonu 77 kW (105 k) po motor 2.0 TSI o výkonu 162 kW (220 k). Volkswagen slibuje, že zůstane stejná i základní cena všech modelů.

Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: nejstylovější stylovka

Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: nejstylovější stylovka

Podle verze se mění design nárazníků a grafika světel, nové prvky jsou v interiéru a došlo ke změnám některých názvů. Například Beetle Sport teď bude Beetle R-Line a dostane navíc vedle sportovního podvozku také emblémy R-Line kolem dokola a do interiéru.

Rozšířeny byly i možnosti individualizace, zejména pak co se týká barevných kombinací v interiéru. zákazníci si mohou vybrat i z nových designů kol. K dispozici je speciální edice Denim, vedle modelu R-Line pak ještě model Allstar a pro ty, kteří chtějí bohatou výbavu, je tu model Beetle Exclusive.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků