Novou generaci Audi RS 4 Avant jsme  měli v testu  teprve na konci léta minulého roku, už přibližně po roce se ale německý kombík dočkal lehké modernizace. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Novou generaci Audi RS 4 Avant jsme měli v testu teprve na konci léta minulého roku, už přibližně po roce se ale německý kombík dočkal lehké modernizace. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Pod kapotou zůstává vše při starém, hlavní oblasti změn jsou exteriér a interiér. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Pod kapotou zůstává vše při starém, hlavní oblasti změn jsou exteriér a interiér. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Po stránce designu Audi provedlo na ostrém kombíku jen nepatrné změny. Přepracovaná byla přední maska s novou mřížkou chladiče Singleframe, která je o něco širší a nižší, a nový tvar mají i LED světlomety (volitelně Matrix LED). | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Po stránce designu Audi provedlo na ostrém kombíku jen nepatrné změny. Přepracovaná byla přední maska s novou mřížkou chladiče Singleframe, která je o něco širší a nižší, a nový tvar mají i LED světlomety (volitelně Matrix LED). | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Po vzoru ostatních RS modelů se pod kapotou objevují dodatečné malé otvory přístupu vzduchu. Boční otvory na předním nárazníku se také dočkaly změn a vzadu se na první pohled mění jen grafika LED svítilen. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Po vzoru ostatních RS modelů se pod kapotou objevují dodatečné malé otvory přístupu vzduchu. Boční otvory na předním nárazníku se také dočkaly změn a vzadu se na první pohled mění jen grafika LED svítilen. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Ústředním prvkem modernizace v interiéru je poslední infotainment systém s 10,1palcovým dotykovým displejem MMI touch. Obrazovka je lehce natočena k řidiči a ukazuje i nová zobrazení pro RS modely... | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Ústředním prvkem modernizace v interiéru je poslední infotainment systém s 10,1palcovým dotykovým displejem MMI touch. Obrazovka je lehce natočena k řidiči a ukazuje i nová zobrazení pro RS modely... | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

...zahrnující třeba informace o provozních teplotách komponentů poháněcí soustavy, maximálních hodnotách zrychlení, tlaku v pneumatikách a jejich teplotě. Pod volantem jsou nyní větší hliníkové páčky řazení. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

...zahrnující třeba informace o provozních teplotách komponentů poháněcí soustavy, maximálních hodnotách zrychlení, tlaku v pneumatikách a jejich teplotě. Pod volantem jsou nyní větší hliníkové páčky řazení. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

V praktickém kombíku se zavazadlovým prostorem o objemu 495 litrů (max. 1495 l) se stále nachází dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec o objemu 2,9 litru, výkonu 331 kW (450 koní) a točivém momentu 600 N.m. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

V praktickém kombíku se zavazadlovým prostorem o objemu 495 litrů (max. 1495 l) se stále nachází dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec o objemu 2,9 litru, výkonu 331 kW (450 koní) a točivém momentu 600 N.m. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

S pohonem všech kol quattro a osmistupňovým automatem je RS 4 Avant schopno akcelerovat z nuly na 100 km/h za 4,1 vteřiny. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

S pohonem všech kol quattro a osmistupňovým automatem je RS 4 Avant schopno akcelerovat z nuly na 100 km/h za 4,1 vteřiny. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Maximální rychlost je elektricky omezena na 250 km/h, s dynamickým paketem RS se však omezovač posune na 280 km/h. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Maximální rychlost je elektricky omezena na 250 km/h, s dynamickým paketem RS se však omezovač posune na 280 km/h. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Nakonec se v rámci modernizace rozšiřuje i nabídka laků karoserie na celkem osm odstínů, včetně nové nemetalické modré barvy Turbo a červené metalízy Tango. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Nakonec se v rámci modernizace rozšiřuje i nabídka laků karoserie na celkem osm odstínů, včetně nové nemetalické modré barvy Turbo a červené metalízy Tango. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Známý modrý odstín Nogaro, kterým se vyznačovalo ikonické Audi RS 2 Avant z roku 1994, zůstává v paletě programu Audi exclusive. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Známý modrý odstín Nogaro, kterým se vyznačovalo ikonické Audi RS 2 Avant z roku 1994, zůstává v paletě programu Audi exclusive. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Cenovky a datum uvedení modernizovaného Audi RS 4 Avant na český trh zatím neznáme. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Cenovky a datum uvedení modernizovaného Audi RS 4 Avant na český trh zatím neznáme. | Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant | Zdroj: Audi

Pod kapotou zůstává vše při starém, hlavní oblasti změn jsou exteriér a interiér. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi
Po stránce designu Audi provedlo na ostrém kombíku jen nepatrné změny. Přepracovaná byla přední maska s novou mřížkou chladiče Singleframe, která je o něco širší a nižší, a nový tvar mají i LED světlomety (volitelně Matrix LED). | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi
Po vzoru ostatních RS modelů se pod kapotou objevují dodatečné malé otvory přístupu vzduchu. Boční otvory na předním nárazníku se také dočkaly změn a vzadu se na první pohled mění jen grafika LED svítilen. | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi
Ústředním prvkem modernizace v interiéru je poslední infotainment systém s 10,1palcovým dotykovým displejem MMI touch. Obrazovka je lehce natočena k řidiči a ukazuje i nová zobrazení pro RS modely... | Audi RS 4 Avant Zdroj: Audi
20
Fotogalerie

Modernizace Audi RS 4 Avant: Kosmetika a nová technika v interiéru, 450 koní zůstává

Na český trh se ostrý kombík RS 4 Avant dostal teprve minulý rok, už teď si však Audi pro něj přichystalo menší modernizaci.

Novou generaci Audi RS 4 Avant jsme měli v testu teprve na konci léta minulého roku, už přibližně po roce se ale německý kombík dočkal lehké modernizace. Pod kapotou zůstává vše při starém, hlavní oblasti změn jsou exteriér a interiér.

Po stránce designu Audi provedlo na ostrém kombíku jen nepatrné změny. Přepracovaná byla přední maska s novou mřížkou chladiče Singleframe, která je o něco širší a nižší, a nový tvar mají i LED světlomety (volitelně Matrix LED). Po vzoru ostatních RS modelů se pod kapotou objevují dodatečné malé otvory přístupu vzduchu. Boční otvory na předním nárazníku se také dočkaly změn a vzadu se na první pohled mění jen grafika LED svítilen.

Ústředním prvkem modernizace v interiéru je poslední infotainment systém s 10,1palcovým dotykovým displejem MMI touch. Obrazovka je lehce natočena k řidiči a ukazuje i nová zobrazení pro RS modely, zahrnující třeba informace o provozních teplotách komponentů poháněcí soustavy, maximálních hodnotách zrychlení, tlaku v pneumatikách a jejich teplotě. Pod volantem jsou nyní větší hliníkové páčky řazení.

V praktickém kombíku se zavazadlovým prostorem o objemu 495 litrů (max. 1495 l) se stále nachází dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec o objemu 2,9 litru, výkonu 331 kW (450 koní) a točivém momentu 600 N.m. S pohonem všech kol quattro a osmistupňovým automatem je RS 4 Avant schopno akcelerovat z nuly na 100 km/h za 4,1 vteřiny. Maximální rychlost je elektricky omezena na 250 km/h, s dynamickým paketem RS se však omezovač posune na 280 km/h.

Nakonec se v rámci modernizace rozšiřuje i nabídka laků karoserie na celkem osm odstínů, včetně nové nemetalické modré barvy Turbo a červené metalízy Tango. Známý modrý odstín Nogaro, kterým se vyznačovalo ikonické Audi RS 2 Avant z roku 1994, zůstává v paletě programu Audi exclusive.

Cenovky a datum uvedení modernizovaného Audi RS 4 Avant na český trh zatím neznáme.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud