Takže keď nemám tempomat, ESP, klimatizáciu, navigáciu ... tak sa mi nemôžu pokaziť? Naozaj? To je naozaj vzrušujúce zistenie. Už viem, čo budem robiť po prípadnej lobotomii. Budem písať články do b-čkových autowebov.
Bohuzel Ackovy autoweby uz neexistuji...
Horší jsou ty opravy, když už je po záruce... Například prasklá jedna dioda v třetím brzdovém světle u právě zmiňovaného Peugeotu nelze řešit jinak, než výměnou celého světla... A cena, zhruba čtyři tisíce... A vykašlat se na to? Neprojde to technickou...
Lze to řešit opravou světla, napojit nový LED diodový pásek, ale člověk musí být trochu zručnější. Poslední Saaby 9-5 na to trpí, třetí brzdové světlo a obrysové světlo přes celou záď ( na víku kufru). Prodávají se opravné kity, s návody. :-) Někteří koumáci si i dodělávají druhou couvačku, jelikož je jen jedna na pravé straně a trhy s pravostranným řízením na levé. Světla jsou na to uzpůsobena, stačí dodat diodu a máte obě couvačky. :-) Problém bude spíše s předními světly, které vykreslují světelný dosah, to asi jen tak neopravíte. :-D
No hlavně, že u ostatních to jde řešit jinak... Všechny diodové věci jsou jako celek, jednu diodu fakt nevyměníte.
To je pravda. Ale to neni proto, ze by to neslo. To je proto, ze to tak nekdo dela schvanlne!!!
A proto chtějí všichni LED a Matrix a já nevím co a přitom, když se jim to porouchá, nemají ani na H7 za 350 Kč.
Priznam se, ze se mi nejak nezda ten posledni odstavec: "Studie rovněž zmiňuje značky, u kterých byli majitelé nejspokojenější a zmíněné závady řešili nejméně. Se stylem ohodnocení „čím vyšší, tím lepší“, tak dosáhl na skóre 77 bodů Peugeot, Škoda si odnesla 88 bodů a těsně nad ní se ukázal Hyundai s 90 body. Na úplném vrcholu se však pyšnilo Volvo s celkem 106 body."Divam se na tabulku J.D. Power 2019 UK Vehicle Dependability Study a tam vidim Volvo se 106, Hyundai 90, Skoda 88, Peugeot 77, tedy cisla sedi, ale nejedna se o body za spokojenost, nybrz o pocty zavad na 100 aut. Tedy cim vyssi tim horsi. Navic na vrcholu neni Volvo se 106 zavadami, ale BMW se 181. https://www.motoringresearch.com/car-news/jd-power-uk-vehi... ...
Díky za opravu, máte pravdu. Slabé kafe, málo spánku, lepší výmluvu bohužel nemám... ;-)
Nic se nedeje. Ono se z toho stejne nestrili a nakonec jsme vsichni jenom lidi.
To bude tím, že to přepisoval Fuglevič.
Na rovinu, ve srovnání s běžnou technikou má elektronika v autě úžasnou výdrž, mrazy, horko, otřesy a furt to jede.
Ale vzdy sa najdu ludia, ktorym je divne, ze display, CPU, atd. v aute nema rozlisenie, citlivost, vykon... ako to, co maju vo svojom smartfone.Pripadne je tu jeden expert, ktory vytrvalo porovnava baterky z mobilov/notebookov s bateriami v elektromobiloch a hybridoch.
Zakladem je citelnost za vsech beznych podminek. Pripadne nedostatky v kvalite/rozliseni lze do urcite miry maskovat/kompenzovat vhodnou grafikou.
Ano skutečně, na automotive kompomenty jsou kladeny výrazně vyšší nároky než na běžnou spotřební elektroniku. Problém ale nastává v tom, že tyto komponenty jsou dodávané díly od subdodavatelů, takže se tlačí na cenu jak jen to jde a to na všem, od plastů po materiál štítků
Automobilky nakupuji tyto subsystemy od dodavatelu prave proto, aby mohly neskutecne tlacit na cenu. :-D Dalsim duvodem jsou drakonicke pokuty za sebemensi nedodrzeni smluv. Napriklad Daimler dodavateli uctuje za zastaveni vyrobni linky 6000 EUR za minutu.
A koncern VW , napríklad závod VW Zwickau pýtal 10 000 Eur za každý nevyrobený kus
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.