Moderní výbava v autech způsobuje celou polovinu všech závad, zjistila studie

Kankunen  |  13. 05. 2019 09:53

Na rovinu, ve srovnání s běžnou technikou má elektronika v autě úžasnou výdrž, mrazy, horko, otřesy a furt to jede.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  13. 05. 2019 10:38

Ano skutečně, na automotive kompomenty jsou kladeny výrazně vyšší nároky než na běžnou spotřební elektroniku. Problém ale nastává v tom, že tyto komponenty jsou dodávané díly od subdodavatelů, takže se tlačí na cenu jak jen to jde a to na všem, od plastů po materiál štítků

Odpovědět  |   | 
chytracek tiracek  |  13. 05. 2019 10:51

Automobilky nakupuji tyto subsystemy od dodavatelu prave proto, aby mohly neskutecne tlacit na cenu. Dalsim duvodem jsou drakonicke pokuty za sebemensi nedodrzeni smluv. Napriklad Daimler dodavateli uctuje za zastaveni vyrobni linky 6000 EUR za minutu.

Odpovědět  |   | 
Araf1  |  15. 05. 2019 20:53

A koncern VW , napríklad závod VW Zwickau pýtal 10 000 Eur za každý nevyrobený kus

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 05. 2019 15:58

Ale vzdy sa najdu ludia, ktorym je divne, ze display, CPU, atd. v aute nema rozlisenie, citlivost, vykon... ako to, co maju vo svojom smartfone.

Pripadne je tu jeden expert, ktory vytrvalo porovnava baterky z mobilov/notebookov s bateriami v elektromobiloch a hybridoch.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 05. 2019 17:09

Zakladem je citelnost za vsech beznych podminek. Pripadne nedostatky v kvalite/rozliseni lze do urcite miry maskovat/kompenzovat vhodnou grafikou.

Odpovědět  |   | 
R2  |  13. 05. 2019 11:08

Priznam se, ze se mi nejak nezda ten posledni odstavec: "Studie rovněž zmiňuje značky, u kterých byli majitelé nejspokojenější a zmíněné závady řešili nejméně. Se stylem ohodnocení „čím vyšší, tím lepší“, tak dosáhl na skóre 77 bodů Peugeot, Škoda si odnesla 88 bodů a těsně nad ní se ukázal Hyundai s 90 body. Na úplném vrcholu se však pyšnilo Volvo s celkem 106 body."
Divam se na tabulku J.D. Power 2019 UK Vehicle Dependability Study a tam vidim Volvo se 106, Hyundai 90, Skoda 88, Peugeot 77, tedy cisla sedi, ale nejedna se o body za spokojenost, nybrz o pocty zavad na 100 aut. Tedy cim vyssi tim horsi. Navic na vrcholu neni Volvo se 106 zavadami, ale BMW se 181.

https://www.motoringresearch.com/car-news/jd-power-uk-vehi... ...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 05. 2019 11:38

To bude tím, že to přepisoval Fuglevič.

Odpovědět  |   | 
DF  |  13. 05. 2019 11:53

Díky za opravu, máte pravdu. Slabé kafe, málo spánku, lepší výmluvu bohužel nemám...

Odpovědět  |   | 
omlyvenka kapitan  |  13. 05. 2019 13:00

Nic se nedeje. Ono se z toho stejne nestrili a nakonec jsme vsichni jenom lidi.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  13. 05. 2019 13:25

Horší jsou ty opravy, když už je po záruce... Například prasklá jedna dioda v třetím brzdovém světle u právě zmiňovaného Peugeotu nelze řešit jinak, než výměnou celého světla... A cena, zhruba čtyři tisíce... A vykašlat se na to? Neprojde to technickou...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2019 14:14

No hlavně, že u ostatních to jde řešit jinak... Všechny diodové věci jsou jako celek, jednu diodu fakt nevyměníte.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 05. 2019 17:09

A proto chtějí všichni LED a Matrix a já nevím co a přitom, když se jim to porouchá, nemají ani na H7 za 350 Kč.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  14. 05. 2019 18:18

To je pravda. Ale to neni proto, ze by to neslo. To je proto, ze to tak nekdo dela schvanlne!!!

Odpovědět  |   | 
CF  |  18. 05. 2019 18:33

Lze to řešit opravou světla, napojit nový LED diodový pásek, ale člověk musí být trochu zručnější. Poslední Saaby 9-5 na to trpí, třetí brzdové světlo a obrysové světlo přes celou záď ( na víku kufru). Prodávají se opravné kity, s návody. Někteří koumáci si i dodělávají druhou couvačku, jelikož je jen jedna na pravé straně a trhy s pravostranným řízením na levé. Světla jsou na to uzpůsobena, stačí dodat diodu a máte obě couvačky. Problém bude spíše s předními světly, které vykreslují světelný dosah, to asi jen tak neopravíte.

Odpovědět  |   | 
CF  |  18. 05. 2019 18:33

Lze to řešit opravou světla, napojit nový LED diodový pásek, ale člověk musí být trochu zručnější. Poslední Saaby 9-5 na to trpí, třetí brzdové světlo a obrysové světlo přes celou záď ( na víku kufru). Prodávají se opravné kity, s návody. Někteří koumáci si i dodělávají druhou couvačku, jelikož je jen jedna na pravé straně a trhy s pravostranným řízením na levé. Světla jsou na to uzpůsobena, stačí dodat diodu a máte obě couvačky. Problém bude spíše s předními světly, které vykreslují světelný dosah, to asi jen tak neopravíte.

Odpovědět  |   | 
Igorko  |  14. 05. 2019 14:15

Takže keď nemám tempomat, ESP, klimatizáciu, navigáciu ... tak sa mi nemôžu pokaziť? Naozaj? To je naozaj vzrušujúce zistenie.
Už viem, čo budem robiť po prípadnej lobotomii. Budem písať články do b-čkových autowebov.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  14. 05. 2019 18:19

Bohuzel Ackovy autoweby uz neexistuji...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A