Moderní výbava v autech způsobuje celou polovinu všech závad, zjistila studie

Kankunen  |  13. 05. 2019 09:53

Na rovinu, ve srovnání s běžnou technikou má elektronika v autě úžasnou výdrž, mrazy, horko, otřesy a furt to jede.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  13. 05. 2019 10:38

Ano skutečně, na automotive kompomenty jsou kladeny výrazně vyšší nároky než na běžnou spotřební elektroniku. Problém ale nastává v tom, že tyto komponenty jsou dodávané díly od subdodavatelů, takže se tlačí na cenu jak jen to jde a to na všem, od plastů po materiál štítků

Odpovědět  |   | 
chytracek tiracek  |  13. 05. 2019 10:51

Automobilky nakupuji tyto subsystemy od dodavatelu prave proto, aby mohly neskutecne tlacit na cenu. Dalsim duvodem jsou drakonicke pokuty za sebemensi nedodrzeni smluv. Napriklad Daimler dodavateli uctuje za zastaveni vyrobni linky 6000 EUR za minutu.

Odpovědět  |   | 
Araf1  |  15. 05. 2019 20:53

A koncern VW , napríklad závod VW Zwickau pýtal 10 000 Eur za každý nevyrobený kus

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 05. 2019 15:58

Ale vzdy sa najdu ludia, ktorym je divne, ze display, CPU, atd. v aute nema rozlisenie, citlivost, vykon... ako to, co maju vo svojom smartfone.

Pripadne je tu jeden expert, ktory vytrvalo porovnava baterky z mobilov/notebookov s bateriami v elektromobiloch a hybridoch.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 05. 2019 17:09

Zakladem je citelnost za vsech beznych podminek. Pripadne nedostatky v kvalite/rozliseni lze do urcite miry maskovat/kompenzovat vhodnou grafikou.

Odpovědět  |   | 
R2  |  13. 05. 2019 11:08

Priznam se, ze se mi nejak nezda ten posledni odstavec: "Studie rovněž zmiňuje značky, u kterých byli majitelé nejspokojenější a zmíněné závady řešili nejméně. Se stylem ohodnocení „čím vyšší, tím lepší“, tak dosáhl na skóre 77 bodů Peugeot, Škoda si odnesla 88 bodů a těsně nad ní se ukázal Hyundai s 90 body. Na úplném vrcholu se však pyšnilo Volvo s celkem 106 body."
Divam se na tabulku J.D. Power 2019 UK Vehicle Dependability Study a tam vidim Volvo se 106, Hyundai 90, Skoda 88, Peugeot 77, tedy cisla sedi, ale nejedna se o body za spokojenost, nybrz o pocty zavad na 100 aut. Tedy cim vyssi tim horsi. Navic na vrcholu neni Volvo se 106 zavadami, ale BMW se 181.

https://www.motoringresearch.com/car-news/jd-power-uk-vehi... ...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 05. 2019 11:38

To bude tím, že to přepisoval Fuglevič.

Odpovědět  |   | 
DF  |  13. 05. 2019 11:53

Díky za opravu, máte pravdu. Slabé kafe, málo spánku, lepší výmluvu bohužel nemám...

Odpovědět  |   | 
omlyvenka kapitan  |  13. 05. 2019 13:00

Nic se nedeje. Ono se z toho stejne nestrili a nakonec jsme vsichni jenom lidi.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  13. 05. 2019 13:25

Horší jsou ty opravy, když už je po záruce... Například prasklá jedna dioda v třetím brzdovém světle u právě zmiňovaného Peugeotu nelze řešit jinak, než výměnou celého světla... A cena, zhruba čtyři tisíce... A vykašlat se na to? Neprojde to technickou...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2019 14:14

No hlavně, že u ostatních to jde řešit jinak... Všechny diodové věci jsou jako celek, jednu diodu fakt nevyměníte.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 05. 2019 17:09

A proto chtějí všichni LED a Matrix a já nevím co a přitom, když se jim to porouchá, nemají ani na H7 za 350 Kč.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  14. 05. 2019 18:18

To je pravda. Ale to neni proto, ze by to neslo. To je proto, ze to tak nekdo dela schvanlne!!!

Odpovědět  |   | 
CF  |  18. 05. 2019 18:33

Lze to řešit opravou světla, napojit nový LED diodový pásek, ale člověk musí být trochu zručnější. Poslední Saaby 9-5 na to trpí, třetí brzdové světlo a obrysové světlo přes celou záď ( na víku kufru). Prodávají se opravné kity, s návody. Někteří koumáci si i dodělávají druhou couvačku, jelikož je jen jedna na pravé straně a trhy s pravostranným řízením na levé. Světla jsou na to uzpůsobena, stačí dodat diodu a máte obě couvačky. Problém bude spíše s předními světly, které vykreslují světelný dosah, to asi jen tak neopravíte.

Odpovědět  |   | 
CF  |  18. 05. 2019 18:33

Lze to řešit opravou světla, napojit nový LED diodový pásek, ale člověk musí být trochu zručnější. Poslední Saaby 9-5 na to trpí, třetí brzdové světlo a obrysové světlo přes celou záď ( na víku kufru). Prodávají se opravné kity, s návody. Někteří koumáci si i dodělávají druhou couvačku, jelikož je jen jedna na pravé straně a trhy s pravostranným řízením na levé. Světla jsou na to uzpůsobena, stačí dodat diodu a máte obě couvačky. Problém bude spíše s předními světly, které vykreslují světelný dosah, to asi jen tak neopravíte.

Odpovědět  |   | 
Igorko  |  14. 05. 2019 14:15

Takže keď nemám tempomat, ESP, klimatizáciu, navigáciu ... tak sa mi nemôžu pokaziť? Naozaj? To je naozaj vzrušujúce zistenie.
Už viem, čo budem robiť po prípadnej lobotomii. Budem písať články do b-čkových autowebov.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  14. 05. 2019 18:19

Bohuzel Ackovy autoweby uz neexistuji...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 42 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A