Ahojmoje horké fotky jsou tady ..http://69chat.clubuživatelské jméno anna69))
Já si můžu vyfotit prdel, chceš? Vypadá nějak takhle:( ! )
Strana a vláda měly rozum. protože tyhle všechny obludnosti, ať už škoda 720, 740, nebo 760, byly tak hnusnej výplod, že bych zvracel pokaždý, když bych je potkal. Ty kecy jak by furt někomu zatopily, někoho ohromily... to už hraničí s duševní nemocí pisatele. neohromily by nikoho, a vyhrály by soutěž o nejhnusnější kreaturu na kolech. Strana a vláda věděla, že ani zadarmo vyrobené by to za nic nestálo. 3-[
Tak když se kouknete na 720 a najdete si jak měla vypadat (ne to co vám zde autorevue ukáže, protože ukazují jen nepovedené a zamítnuté verze), přečtete si o technologiích které měla vozit a srovnáte si to s konkurencí, zjistíte že by zavařila. A pořádně. 740 je jiný příběh a hlavně jiná kategorie. Hezká není, ale to Renault také nebyl a stejně dobil evropu. Kdo ví ;-)
jenomže aby se to dalo masově vyrábět, tak by se musel v té době komplet zmodernizovat celý průmysl, prostě nebyli dodavatelé na cokoliv. Soudruzi to samozřejmě věděli a pustili se do díla až s Favoritem
Ona byla modernizace plánovaná a pokud vím, před výrobou MB i proběhla. A průmysl byl VELICE moderní, nevím co jste kde četl ale byli jsme na světové úrovni. Dodavatelů bylo dost a byli jsme naprosto soběstační. Ve skutečnosti by byl problém s výrobou dostatečného množství kusů (v případě úspěchu modelu). Ale to nebyl neřešitelný problém, na rozdíl od Ruského dohledu.Trochu mimo téma ale: Tehdejší ředitel CIA o převratu v Československu v 89. řekl: "Na čechách nechápu 2 věci. Jak dokázali na tak malém území vybudovat tak neuvěřitelně všestranný průmysl a dosáhnout soběstačnosti. A také nechápu jak si to všechno nechali tak snadno vzít." To je fakt, a dá se to dohledat. Ten rozhovor je myslím na youtube ;)
:-D Chceš půjčit knihu o vývoji Favorita? Je dobová a popisuje to naprosto přesně. Nebyly brzdy, musela se koupit licence. Nebyly svíčky. Nebyla modrení světla, proto to mělo ty lampy. Nebyly technologie na stropní panel. Proto natažená koženka. Nebyla technologie na tvarované výpně dveří. Nebyly moderní stahovače oken, nebyly pístní kroužky, japonská technologie za hromadu peněz Atd. atd. atd.BTW, ten blábol samozřejmě žádný ředitel CIA neřekl, nesmíš věřit všemu, co si přečteš na internetu.
Prumysl bol moderny na začiatku 60. rokov, potom nám ušiel vlak. Koncom 60. na západe nastupovali cnc stroje, v 80. už masívne nasadzovali na dôležité operácie roboty. U nás cnc vo veľkom začali nabiehať až po páde hlbokého mieru. A sobestační sme boli v čom konkrétne?
A i s tím měli obrovské potíže.
Presne tak, stačí sa pozrieť, čo v tej dobe produkoval Volkswagen, blbého chrobáka. A potom stačilo pár rokov toho správneho vedenia a kde bol VW a kde škodovka....
Zlatí komunisti..
Želený Béďo, já myslel, že tě soudruzi už dávno pověsili..;-)
dej si po čuni.
Kde by asi tak strana a vláda vzala peniaze na výrobnú linku takéhoto auta? Šak vtedy už neboli peniaze ani na dôležitejšie veci.
Na slovači můžeš vykouknout k maďárii a uvidíš vodní dílo Gabčíkovo, automobilku u Bratislavy a další finančně obrovské investice...... postavit linečku na svařování plechových výlisečků jsou drobné. Obecně industrializace slovače byl gigantický úkol.... bez toho bys asi mluvil maďarsky, slovenština jako jazyk by asi už neexistovala.
Pises, akoby sa za CSSR stavalo len na SK ...
To neries, to je logika prakokotov, vsetko postavili komunisti. Lebo na zapade nepostavili nic, tam sa to asi nejak zhmotnilo samo.... Akurat komunisti dokazali skrachovat 5 rokov po prebrati moci, len to nazvali menova reforma
gabčíkovo byl projekt, ale jsou rádi, že to funguje ve zmenšené míře, rád tam jezdím se kochat technikou i přírodou. Kdyby to bylo u nás, tak nemáme sucho ani záplavy.
tatra musela vymyslet posilovač řazení, komouši jim nedali bronz na synchrony.
1 801 134 000 000 Kč. Zadlužení za posledních 30let. Tohle nezvládli ani komunisté. Už chápu, proč se sněmovně nelíbí povinná maturita z matematiky.
Ano, tenhle režim musí vést řádné účetnictví. Komunisti prostě kradli prachy z fabrik. Viš jako to bylo? Díky různým daním a přirážkám měly AZNP na konci 80. let z Favorita zisk 700,- Kčs. Vývoj stál 6 000 000 000,-. Sám si spočítej, kolik by jich museli vyrobit, aby se jen zaplatil vývoj. A jak dlouho by to trvalo při plánované výrobě 250 000 ks ročně. Současná vláda nemůže přijít do Škodovky a vyrabovat z ní veškeré volné peníze, jako to dělali komouši (a donutit ji vzít si úvěr u banky, jako to dělali komouši). Ona si musí půjčit a dluh evidovat.To bohužel vím já, kterýmu bylo v 89. 8 let. Ale neví to ty miliony Pepíku, kteří tu vegetili a o nic se nezajímali. A nezajímají dodneška.
Od kdy se náklady na vývoj platí ze zisku? Ty jsou dávno započteny v ceně výroby a vývoje auta, zisk je navíc.
:-DAno, uplatňuj ekonomickou logiku na socialistický podnik.Ne příteli, fabirka si nikdy žádné takové peníze nezapočítávala. Investice, včetně investic do vývoje se řídily centrálně. Pokud jsi chtěl nový výrobek, musel sis zažádat o investiční příděl, oni ho (ne)zařadili do plánu a v další pětiletce ses do něčeho pustil.Takže těch 700,- bylo skutečně to, co fabrice zbylo. Pokud by chtěla nové auto, musela si zažádat u státu. Pokud to ten stihl projíst (jakože přesně to v 70. a 80. letech udělal), jsi v loji.Proto tolik podniků v 90. letech zkrachovalo. Oni neměli ani korunu. LIAZ, závod, který produkoval desítky tisíc vozidel, musel v 90. letech vybírat od zákazníků zálohu na materiál.To jsou ty dluhy, které komunisti neměli.
to je jen zadlužení státu, podnikatelé cca také tolik a ještě více obyčejní občané. V roce 2005 (za Paroubka), stát dlužil 800 miliard, z toho 720 miliard byly dluhy z privatizace prof. Klause.Ing. Klouzek (nejlepší ministr financí všech dob) vzrostlo zadlužení státu na 1700 mld kč.To jsou ve oficiální dohledatelné ůdaje....
Ano. Ale ten dluh nasekaly zase komunisté. Převlečení :-))
ano, nejvíce peněz padlo na hrazení škod z doby komunistů. Resistuce, odstranění eko havárií, zkurvená doprava atd. Jenom co stalo peněz ta asanace od komunistické armády a ještě bude stát, ale jsme rádi, že se to lepší, trolejbusy jezdí, baťův kanál funguje, koupat se v řekách můžeme, cyklostezky máme atd.
No mas dobře vymyty mozek,pako
Jenže on má pravdu, pako jsi ty.
Jasně, sanace bank, převedení peněz z penzijního fondu do rozpočtu, protože se tam zase vrátí, náhrady nepovedených restitucí. To všechno způsobili komunisti, ale ti převlečení co tam jsou do teďka.
S některými záležitostmi minulosti se potýká i západ. Dříve se zkrátka některé věci tolik neřešily. A to mohlo být sanováno ze zisků z privatizace. :-)) Že šly zisky ke Kellnerovi, Babišovi, Bakalovi a desítkám dalších, to asi nic ,že? Teď nám Babiš chystá sekeru 300mld, příští rok minimálně 200mld, takže v reálu zase 300+. Paráda. Díky Gorbačovovi za revoluci, nikdy zpět, ale že by bylo před revolucí z principu úplně všechno špatně, to asi nee.
Ano, přístup českých soudruhů k zadlužení státu byl skutečně poměrně konzervativní a tak nenasekali dluhy finančního charakteru jako např. jejich polští kolegové. Tím ovšem veškerá pozitiva (je-li to v daném kontextu vůbec pozitivum) končí. Vnitřní dluh byl obrovský, v podstatě jsme byli taková KLDR light a každým rokem se to zhoršovalo, osmdesátá léta už byly totální křeč, kdy už si socialismus (až na pár magorů) nepřál vůbec nikdo - vždyť i ten Milouš (Kůl v plotě) v Červeném Hrádku říkal, že to tak dál nejde (a to byl (a koneckonců dědek pořád je) hodně skalní). Co teprve takoví soudruzi Babišové (Bureš) ti byli za listopad 89 jistě rádi.Abych to shrnul: Před revolucí bylo všechno, ale fakt úplně všechno špatně. To, co je špatně dneska, je toho z velké části důsledek, z části to máme v genech a z části si to ještě neseme z dob CK monarchie.
Všeci kradú..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.