Moderní přestavba. Z Volkswagenu Thing se stal elektromobil

Známá společnost ICON se rozhodla udělat netradiční přestavbu modelu Thing od Volkswagenu. Vůz z roku 1973 se teď může pochlubit elektromotorem.

Ze starého kousku elektromobil. Přesně o takovou úpravu se postarala společnost ICON. Z Volkswagenu Thing ročníku 1973 udělala moderní vůz s ekologičtějším pohonem.

Před touto proměnou byste pod kapotou našli čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem jen 34 kW. Teď se může pochlubit elektromotorem AM Racing s výkonem 134 kW. Dokonce se prý teď dá s tímto "staříkem" také driftovat. 

Nový Yellow Bird: Karbonový monokok, 710 koní a samosvor

Nový Yellow Bird: Karbonový monokok, 710 koní a samosvor

Technici ze známé společnosti odvedli skvělou práci. Nové komponenty zabírají jen málo místa, a vypadají jako kdyby takto automobil už vyjel z továrny. 

Uvnitř si vůz zachoval svůj charakter. Přibyly jen některé moderní prvky. Analogový budík nahradil digitální, který ukazuje také informaci o stavu baterie. Vylepšení se dočkal například také audio systém, kde došlo k přidání nových reproduktorů v předu i vzadu. 

Více fotografií v naší galerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků