Modely značky Škoda podražily. V případě Rapidu až o 26 000 korun

50 komentářů

your.god
27. dubna • 6:03

A zdražovali i v Anglii a Německu? Pokud ne, tak jsou češi vážně paka, když skáčou na tu pohádku o tom, že je Škodovka "české auto". Vyrábí se to tady jen díky levné pracovní síle a spoustě přiblblých venkovských buranů co tu předraženou bídu kupujou a ještě jsou tak debilní, že na to čekají měsíce v pořadnících. Kam jde zisk z prodeje Škodovek? Do Německa, Folksvagónu samozřejmě. Na Slovensku vyrábějí pro stejnou firmu Tuaregy a ještě jsem neslyšel slováka říkat, že je to "slovenské auto". Podle stejných měřítek je "české auto" i Hnůydei. Taky jsem nikdy neslyšel, že by byl Mercedes "maďarské auto" a vyrábějí tam komplet řadu B a CLA. Koncern Wolksvagen vyrábí Škodovky taky v Číně, Rusku, Indii, na Ukrajině a v Kazachstánu. Takže podle logiky škodapropagandy je potom Škoda úplně stejně i čínské, ruské, indické nebo dokonce kazašské auto. O tom, komu ve skutečnosti patří v současnosti celý koncern radši ani nebudu spekulovat.

xfaktor
28. dubna • 17:54

Takže vlastně těch cca 33% z celkových měsíčních prodejů, co si koupí škodovku jsou prostě úplný pitomci z vesnic, rozumím tomu správně? Ty jsi fakt zoufalec! Tak tady těm buranům poraď, co si mají místo Škody koupit. Už se těším na odpověď! A taky nám sem napiš, v čem jezdíš ty, prosím!

Josef
28. dubna • 21:43

Co si koupit? Jak vybírají Evropané? Stačí se podívat na:
http://www.autorevue.cz/evropsky-trh-v-breznu-201... ...
To, že v Česku 33% celkových prodejů má jenom značka Škoda, je úplně rozdílné od toho, jak to vypadá jinde v Evropě. Možná je to o tom, že Češi nemají odvahu vybrat si něco jiného, nebo mají malou fantazii, a proto volí převážně jen značku Škoda, protože si jinou značku ve své garáži vůbec nedovedou představit. Nebo je v tom ještě něco jiného - marketing Škody a jeho výrazně vyšší účinnost na Čechy než na ostatní Evropany, kteří se proto rozhodují jinak. Nebo prostě Češi milují Škodu a stará láska nerezaví. A co když Češi pochopili, na rozdíl od Evropanů, že je Škoda opravdu nejlepší, a proto ji nejvíce a nejčastěji kupují? A tak jsou Češi naopak chytřejší jako Evropané, protože pochopili Simply Clever? :-)

Vošický
28. dubna • 14:24

Podívej se na ceny v Německu a pak piš spoustu řádků o ničem.

zoban1234
28. dubna • 12:40

Až na to, že národnost značky neudává to, kde se vyrábí, ale tradice nebo i to, že škodovka tu más vlastní vývoj,vlastní management a vlastní závody ve svém domovském státě. Nejen výrobu. Proto je Mercedes německé auto, i když se vyrábí různě po světě. Takže Seat je taky španělská značka bez ohledu na to, kdo ho vlastní.

ČECHYSTÁN
26. dubna • 19:51

Já bych všechny Škodovky zdražil ještě minimálně o dalších padesát litrů. Jen ať Simply Clever ovčan platí :-P

stealth01
27. dubna • 8:22

Pokud to Tvým komplexům pomůže, tak ano, jseš nad nimi. Jseš nad těmi ovčany, jsi jiný, lepší člověk. Ti ubožáci pod Tebou se Ti nikdy nevyrovnají. Přemýšlíš jinak, máš určitě něco unikátního, nejdeš s davem.
Pokud jsi právě prožil vyvrcholení, tak jsem rád. Udělal jsem aspoň dobrý skutek a vyléčil jednoho nemocného. ;-)

Čechystán
27. dubna • 9:10

Copak, copak? Kuří očičko? Potrefená husička?Já tomu říkám zdravý rozum, TY komplexe... :-DVypadá to, že léčba se nezdařila. JSI na tom stále stejně... bídně :-P

Josef
26. dubna • 20:04

Za české auto Škoda zaplatí Češi i dvojnásobek... (protože má nejlevnější servis....:-) )

Čechystán
27. dubna • 9:06

Jak jinak :-DVíte kde nejvíce čecháčků kupuje "novou" Škodovku? No přece v Áčkách :-D:-D:-D

jirka
25. dubna • 19:17

Zdražují kvůli euro 6 blbost. Protože yeti prodávají co maj prodejci na skladě nebo li v salonu již vyrobené a zdražily je. Spíš chtěj vyšší zisk pro zaměstnance škody když jim přikleply 3.5 procenta zvýšení mezd.
Mě to je buřt u mě jezdí japonec at sto jí co stojí.

ff
25. dubna • 21:07

Zdražují asi proto, že je o Škodovky zájem. Trhají rekordy skoro každý měsíc. Čekací doba třeba na Octávii RS je 9 měsíců. Jinak zbytek až 5 měsíců. Kdyby nebyl odbyt, tak by nemohli zdražovat.

Mello
29. dubna • 9:45

Já objednával O3 RS a čekací doba už je jen 2-3 měsíce :-)

Kamil
26. dubna • 7:19

Vážený zákazníku,velký soused z Nošovic reagoval na zvýšenou poptávku zavedením pracovních sobot. My ti tu radost neuděláme a místo včasného dodání vozu ti ho naopak zdražíme. Hloupý český národ se nechá rád okrádat tak proč by jsme toho nevyužili.

Josef
26. dubna • 12:50

Němci byli vždy dobří obchodníci...:-) Dokázali přesvědčit zákazníky, že Škoda je česká a že je se jedná o nejlepší zboží. Simply Clever :-) ... A za nejlepší zboží si každý nechá dobře zaplatit, tedy i VW.

arnošt
26. dubna • 19:12

A není to tím, že chybí maturita z matematiky? Ze škol pak vychází lehce ovlivnitelná paka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
26. dubna • 20:00

Ono se dá to všeobecně známé "Simply Clever" přeložit (a významově použít) různě... ;-) Němci jsou šikovní... Myslím si, že některým českým jedincům by ani ta maturita z matematiky nepomohla. A vůbec by jim už nepomohla, když si jsou koupit nové auto, k odpovězení otázek: "Co je to české auto?" a "Jaká česká auta se na trhu v Česku prodávají?" nebo "Co je to český výrobek (české auto) a jak a podle čeho ho poznám?" Oni totiž Češi hodně lpí na tradicích a na tom, že jsou věrní české značce a českým výrobkům.:-)

JirkaK
25. dubna • 6:15

Možná to ani tak není chyba v samotné konstrukci, ale v doporučeních výrobce. Podobně jako rozvodové řetězy někomu odcházely a někomu ne, možná to záleželo na stylu jízdy. Problém byl v tom, že i výrobce sám v podstatě svým ukazatelem řazení nutí řidiče jezdit v extrémně nízkých otáčkách a tak motor zničit. Podobně, alespoň podle toho co jsem četl na tom Autofóru v diskusi - pokud někdo nechá olej v benzínovém motoru 30 tisíc km, tak je debil a nemůže se divit že jde za chvíli do kytek. A pokud něco takového doporučí výrobce, tak si na problémy opět zadělává sám. Zkrátka to ve škodovce začíná smrdět klasickým d-fensovským overbastardingem. Možná by bylo zajímavé udělat pokus - jeden motor ježděný podle doporučení výrobce, druhý podle zkušeností starých praktiků - točit mezi 2 - 3 000 otáček, výměny oleje po 15 tkm.
Na druhou stranu - benzínové turbomotory se dělají už několik desítek let. Zkušenosti s nimi byly vždy stejné - jede to jako kráva a po 100 tkm se to začne nezadržitelně sypat.... Proč by to zrovna u fauwé mělo být jinak.

Josef
25. dubna • 12:51

Jak už jsem se jinde zmínil, pověstné "hovado" zničí i betonové schody... Pokud se k autu člověk chová slušně a respektuje technická pravidla a základy technického rozumu, tak nemůžou být problémy s žádnými moderními auty. Jenže jsme u toho, kdo zná a dodržuje technická pravidla? Ne každý automobilista je nadšenec a technický znalec a potom ještě platí obecné pravidlo, že návod k obsluze (nejen auta) se čte, až nastane problém (nebo se nečte ani potom...). S tím by ale měli počítat výrobci a zde lze sledovat určité rozdíly mezi značkami (a jejich "pověstí"). Není to jen o papírových výkonech a hodnotách v prospektech a v praxi často proto platí, že to "spotřebně" nejlepší a nejspolehlivější auto je v nejrůznějších časopisových "testech" někde v průměru, či dokonce v podprůměru.
Moc dobře to ví výrobci a někteří dokonce zamlčují záměrně určité skutečnosti, které se jim jaksi nehodí do krámu . Své by mohl o tom vyprávět VW, když měl na německém trhu problém, který se řešil přes soudy a svazy pro ochranu spotřebitele. Prodával malý úžasný nafťáček s minimální spotřebou a úžasnými parametry a zákazníci měli problémy - filtr pevných částic "zlobil" - zanášel se a dokonce se komletně i zničil. Výrobce VW to vyřešil malou "knížečkou" na klíčence, kde je upozornění, že je nutné filtr "vypálit" delší jízdou. No jo, jenže pro poskakování po městě s častými studenými starty nafťáček s filtrem pevných částic není dobrý nápad (ale výrobce vtipně mlčel a odbyl to tou "klíčenkovou radou"). Podobně to platí i pro motory TSI. Pokud se jezdí krátké vzdálenosti, motor se pořádně neprohřeje (a turbo už vůbec ne) a přitom tomu někdo častěji přikládá pod kotel, tak se nelze divit, že mohou nastat technické problémy. Proto v takovém případě jsou z hlediska spolehlivosti a životnosti ideální klasické atmosferické motory, raději s větším obsahem, které poskytují už dostatek výkonu (a krouťáku) v nízkých otáčkách, a proto je není potřeba tolik vytáčet než se zahřejí na provozní teplotu. Samozřejmě takové motory ale nemají nejmenší spotřebu. Platí - něco za něco. Držáky byly koncernové benzinové 1,6-ky a 1,4-ky, a člověk v takovém případě dobře pochodí i s 1,4 a 1,6 od Renaulta (třeba i v některé z Dacií). V koncernu WV nabízejí kromě motorů TSI i "klasické" tříválce, které jsou opravdu pro poskakování po městě povedené a bohatě stačí i základní 44kW varianta. Pokud se v takovém provozu s častými studenými starty dodrží pravidlo výměny oleje po 10 000 km, nemůžou být problémy. S motory TSI se musí zacházet citlivěji, což je logické. Při citlivém zacházení z TSI a včasné výměně oleje nebudou určitě žádné problémy ani s těmito motory.

Adolf
25. dubna • 17:35

Optimista

Josef
26. dubna • 12:57

...Ty auta dnes nejsou tak špatná, jak se často různými kanály šíří "zaručené" zvěsti... A nakonec se dá všechno stejně opravit ;-). Něco to bude nešťastníka stát, ale na druhou stranu si příště dá pozor na to, co vlastně kupuje a zjistí si, co má udělat pro to, aby se "neštěstí" příště neopakovalo. Každá zkušenost něco stojí. Když ale nejde o život, tak nejde o nic.

LOL
26. dubna • 15:33

Josefe, EA211 se sype neopravitelně. Totéž platí pro EA111, který paradoxně svým zvukem alespoň upozornil, že řetězu dochází dech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
26. dubna • 17:10

Po dobu záruky se jedná o případnou zkušenost zadarmo a po záruce s trochou štěstí a šikovností také zadarmo v rámci "kulance". A pokud ne, tak zaplacená-drahá zkušenost je k "nezaplacení"... ;-)
Už jsem slyšel v minulosti hodně zvěstí o problémech s HTP, ale z blízkého okolí s těmi motory nikdo problém neměl. Stejně tomu tak zatím je i s těmi koncernovými motory TSI. Tím ale nechci tvrdit, že žádné problémy tyto motory nemají. "Vzorek" desítek aut (motorů) z mého okolí není na druhou strnu dostatečně reprezentativní, abych mohl tvrdit, že se jedná o bezproblémové motory. Služební naftové Octavie ani Passat mne nikdy ve štychu nenechaly a "drobnosti" v rámcipravidelného servisu jsem neřešil, protože jsem je neplatil. Jako soukromá auta Škodovky už řadu let nepoužívám - za stejné peníze jsem si dopřál lepší a lépe vybavená auta, která jsou objektivně minimálně stejně spolehlivá a subjektivně podle zkušeností spolehlivější (může se jednat ale o náhodu - zkušenosti s jednotlivými kusy nelze generalizovat). A hlavně nejsou "okoukaná", protože se jich zdaleka neprodává tolik jako Škodovek.
Pokud se vrátím k tvému sdělení LOL ohledně EA 211, nepřikládám mu žádnou váhu. Ještě jsem nikde neviděl ne webu zveřejněné faktury a stížnosti, které by dokládaly existenci závažného technického problému daného motoru. Čili to tvé sdělení LOL zařazuji do kategorie "jedna paní povídala"... :-)

LOL
27. dubna • 8:59

klidně to sem mrsknu znova, můžeš si počíst o "šroubkové aféře": http://www.motor-talk.de/forum/kapitale-motorschae... ... A co se týká záruky/kulance, tak to platí pro auta nová v záruce, nebo těsně po ní. Stočenkové voňavky na tom budou s kulancí o dost hůře, stejně jako je tomu u HTP, které se v bazarech velké přízni taky netěší.

Adolf
25. dubna • 12:26

Ono hodně záleží i na provozních podmínkách. Pokud budu jezdit dlouhé trasy,tak
30000km ani tak nevadí. Ideál je ovšem 15000/rok. To platilo a platí dodnes.

Kamil
24. dubna • 18:01

Vážený zákazníku,protože se nám na výrobních linkách vzbouřili otroci a chtějí peníze a ty si tak rád připlácíš záruku 5 let a 100 000 km přičemž naše jinak skvělé motory takový nájezd nevydrží,rozhodli jsme se že to všechno rád zaplatíš. Těšíme se na tebe a děkujeme za pochopení naší velmi těžké situace.

pacho
24. dubna • 20:40

no skoro 1000€, no nekup to.

Josef
24. dubna • 15:12

Už bylo mnohokrát na webu zveřejněno, že Škoda je nejlepší a že zvítězila v několika testech a navíc stala se autem roku. A když je něco nejlepší, tak to může být současně i nejdražší. :-) Zejména, když čeští zákazníci jsou ochotni zaplatit, co Škoda požaduje. Navíc, když odboráři prosadili zvýšení platů ve Škodovce o 3,5 procenta, kde je lepší získat peníze - v pokladně koncernu VW, nebo u zákazníků? Nejlépe pak u věrných českých zákazníků, kteří kupují ta nejlepší auta na světě, a proto to snadno pochopí... :-) Určitě budou navíc s výběrem nejlepšího vozu Škoda ještě spokojenější, protože čím více zaplatí, tím více si nového nejlepšího auta Škoda budou přece vážit. :-)
(....a pokud ještě více v koncernu příště zdraží, tak věrnost zákazníků Škody se ještě navíc dále zvýší i díky tomu, že si další nové auto už český zákazník brzy nekoupí...- než zaplatí půjčky... ) A za dalších 20 let za volantem nejlepšího vozu na světě už český zákazník ani nebude vědět, že existuje jiné auto než Škoda... není nad věrnost a zvyk "železné košile" při používání nejlepšího auta Škoda...;-)

stealth01
27. dubna • 8:18

Já nechápu, jak se v jinak slušném člověku s přiměřenými názory, může vyklubat tak drsná nenávist vůči Škodě.
Tvé poznámky o době kamenné v Česku jsou směšné a hodně trapné. Jakoby jsi vlastně každého, kdo si vybral Škodu považoval za méněcenného a hloupého. Co to je za nesmysl? Jeden můj známý z Prahy 6 má doma v garáži Ferrari F430 v krásné žluté barvě (kupoval jako nové v Německu) a k tomu na zimu a do města měl donedávna Fabii. Teď si pořídil teda novou Octavii. Kam ho zařadíš? Mezi ty hlupáky, co si koupili předraženou Škodu? Nebo mezi borce, co mají koule na to dát své úspory za Ferrari?
Nebo jak to vlastně máš v hlavě nastavené? Úplně stejně se můžu já se svým autem vysmívat těm, kteří si koupili "jen" nějaký Lexus střední třídy s nulovým místem vzadu a s předpotopním motorem. Mohl bych se na to dívat třídně, jako Ty. Kdo má Lexus je hlupák, ještě ubohá střední třída, když já mám vyšší střední.
Zní to trapně a hloupě? Ano, tak se ale vyjadřuješ tady Ty. Prostě se smiř s faktem, že Škoda je úspěšná, dělá moc dobrá a kvalitní auta a respektuj i to, že se někomu Škoda prostě líbí a tak si ji koupí. Těmito příspěvky o hlupácích, kteří neprozřeli a koupili si jen předraženou Škodu ze sebe děláš úplného tupce. Nezlob se za tu upřímnost. Kdybys to napsal jen jednou, tak se to dá brát jako dočasné pomatení mysli, ale ty to píšeš i v diskuzi o Fordu C-Max...

Josef
27. dubna • 22:03

Jsem poněkud překvapen milý Stealthe01, že mne obviňuješ z "drsné nenávisti vůči Škodě". Pokud bys pozorně četl moje příspěvky, tak bys shledal, že já Škodovku uznávám jako dobré auto, které poskytne dobré služby. Nic víc a nic míň. Tak jako já používám Octavii jako služební v pohodě a spokojenosti a současně jako rodinné auto mám i něco jiného, co se mi líbí a které mne uspokojí z jiných hledisek, tak stejně i chápu že někdo má Ferrari a přitom má ještě Fabii nebo novou Octavii na poskakování po městě. To je totiž přesně o tom, o čem píši. Aby každý kupoval auto podle svých skutečných potřeb, účelu používání, svých přání a představ a nenechal si vymývat mozek a přesvědčovat se nějakými "testy" a "články" které podsouvají Škodu jako jedinou nejlepší značku na trhu (a "chytrou" volbu - "Simply Clever"). A třeba navíc podsouvají Fabii jako "rodinné" auto. A také je trapné, jak ve všech možných testech v Česku vždy vítězí Škoda a jak se manipuluje s údaji a dokonce se tvrdí, že zavazadlový prostor 605 litrů Škody je více jak 612 litrů u Civicu a podobně. Nebo když Superb v "testu" porazí MB-éčko. Musím uznat určitý pozitivní posun, že se objevily "testy", kde už Škoda byla "jen" na druhém místě. Opakovaně jsem psal, že záleží na každém, jaké zvolí priority a pro jaké auto (a pro jaký motor) se rozhodne. Stejně tak jsem upozorňoval, že třeba místo vzadu nemusí být rozhodující pro někoho, kdo limuzínu používá většinou jen jako řidič nebo ve dvou na předních místech (to když někdo zdůrazňuje prostor vzadu u Superba). A stejně tak jsem upozorňoval, že když někdo chce velký rodinný vůz pro více lidí, tak aby se nerozpakoval vyzkoušet MPV (C-Max, S-Max,...) a nekoukal pouze na Octavii Combi (nebo dokonce jen na Fabii Combi). A co se týče té "doby kamenné", tak jsem opakovaně připomínal, že není úplně normální, aby na trhu převažovala jediná značka, když existuje široký výběr. Považuji za vyspělý trh ten, který je v západní Evropě a tam není obvyklé, aby jedna značka převažovala tak výrazně, jako v Česku Škoda. Pokud by si zákazníci svobodně a "odvážně" vybírali podle svého vkusu a potřeb, tak by i Česku situace byla podobná jako v té západní Evropě. A nikdy jsem neměl nic proti tomu, aby si kdokoliv koupil Škodovku, když se mu líbí a když mu bude vyhovovat. Opakovaně jsem psal, že Škoda není špatná volba a pro některé to může znamenat "sázku na jistotu". Jenže řada lidí se tak rozhodne k jejich škodě bez toho, aby si vyzkoušeli i něco jiného a třeba kromě Octavie vyzkoušeli třeba i koncernového Golfa nebo Seata. A stejně tak si řada lidí ani nevyzkouší alternativu v motorech. Co se týče té diskuse v rámci Fordu C-Max, tak jsem reagoval na jeden podnět a měl jsem pocit, že na toto auto se neprávem "útočí" z "koncernové" pozice "obdivovatelů", kteří nic jiného neznají ani neuznávají než Škodu a kritizují C-Maxe aniž by si ho vyzkoušeli (a na to vhodné vyzkoušení C-Maxe jsem upozornil a uvedl že může jít o vhodnou alternativu).
Jediným smyslem mých reakcí je "probudit" přirozené zákaznické chování při nákupu nového auta spočívající v tom, aby si každý auto vyzkoušel tak, jako každý zkouší při nákupu třeba boty a stejně tak, aby si nezkoušel jen jediné auto tak, jako to každý dělá i s těmi botami, když si neobuje a nevyzkouší pouze jediné.
Závěrem připomínám objektivní fakt, že Škoda dělá opravdu dobrá auta, ale žádný zázrak to není a existuje řada vhodných alternativ, které mohou posloužit lépe. Jednoduše proto, že každý člověk je jiný, má jiné vnímání a jiné představy a co někdo hodnotí jako výborné, druhý to hodnotí jako průměrné. A o tom to je. Ať si každý vybere podle sebe. A ať má každý odvahu si vybrat a vyzkoušet podle sebe. A kdo se tak rozhodne, ať klidně zaplatí více peněz bez ohledu na to, co kdo řekne nebo napíše. Prvotní je především jeho spokojenost a žádná spokojenost není zadarmo. Doufám, že se mi podařilo vysvětlit, oč mi šlo a jde Stalthe01.

Josef
24. dubna • 19:00

Díky už jednomu nesouhlasnému "bodu" vidím, že jsem tnul do "živého" :-)....

Milda
25. dubna • 15:44

Hele Josef, potřetí už to nenapíšeš, že? Slib mi to ! :-O To už bys fakt vypadal jako blbec...

Josef
25. dubna • 16:01

Ty bys to Mildo určitě přežil, i kdybych to napsal potřetí....;-) (zkoušel jsem, jestli se někdo ozve, a ono opravdu jo...:-))

Milda
26. dubna • 10:03

Tak teď jsi "tnul do živého". A víš o tom, že diskuze jsou právě o tom, že se "někdo ozve" ? :-D Divné, co ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
26. dubna • 12:29

Já považuji spíše za divné, když někdo jako ty Mildo, místo toho, aby sdělil něco obsažného k tématu diskuse, tak jen "kibicuje". Diskuse, milý Mildo, není totiž kibicování, ale sdělování názoru k probíranému tématu, což jsi neučinil. Je ale fajn, že ses alespoň "ozval"...:-)

Milda
28. dubna • 9:14

Ty jsi fakt úžasný. Napíšeš dvakrát stejný, BEZOBSAŽNÝ "příspěvek", který KIBICUJE ostatní diskutéry a potom poučuješ , jak by měla vypadat odpověď na tvůj blábol. Kálíš si do vlastního hnízda.

Josef
28. dubna • 13:04

Já jsem napsal celou řadu příspěvků, ty ani jeden. Tedy kromě pouhého kibicování. Pokud jsi nepochopil, že můj podle tebe bezobsažný příspěvek je úzce vázaný na můj obsažný příspěvek, to je tvůj problém. Tebe rozhodně nepoučuji (jsi beztak nepoučitelný...), pouze konstatuji holou skutečnost obsaženou ve tvém projevu v této diskusi. :-)

ČECHYSTÁN
26. dubna • 19:47

Thumbs UP! ;-)

Adolf
24. dubna • 14:42

Alespoň bude před obchodem míň Škodovek:-D

Tom
24. dubna • 18:10

:-) jo za kvalitu se plati

Ruda
24. dubna • 19:22

A teď si vem ty nasraný dělníky že nedostali slíbených 6%,to bude zmetků,do toho ošizené materiály,ale což pepík patriot to koupí.

Player
24. dubna • 14:30

A kolik motorů je v ceně? Na 150 000 km jsou potřeba tak dva až tři.

defender110
24. dubna • 14:12

Cenová politika Škodovky , je už tak hrozná, a ještě si zdraží? Hmmm. Tak proč ne, u nás v ČR mě nepřekvapí asi nic.

olliver
24. dubna • 12:19

Za skvele motory TSI sa vzdy vyplati priplatit si , horna hranica je neurcena......
http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw... ...
sucastou jazdenia je aj potom v cene adrenalinova jazda, ci dojde do ciela

Josef
24. dubna • 15:28

Skvělé motory TSI? Jak můžeš být tak povrchní.... Přece každý Čech moc dobře ví, že TSI jsou nejskvělejší, nejdokonalejší, nejspolehlivější, nejúspornější a navíc nejlevnější motory na světě (když už tu cenu konečně po letech nekazí HTP...). A navíc si může zákazník vybírat z celé výkonové řady podle libosti jen za symbolický koncernový příplatek... To se jen tak někde nevidí... Kam se hrabou ostatní výrobci!!!;-)

Antiautomat
24. dubna • 15:27

...a ked nie, kupi si nove TSi. Marketing im to uz vysvetli ze je to v zaujme ekologie a ak by nahodou, urcite a na sto percent je chyba v zakaznikovi.

nathan
24. dubna • 11:33

No, spousta idiotů to koupí i kdyby modely podražily o 100 tisíc :-P

Josef
24. dubna • 15:20

Nejedná se o spoustu idiotů nathane...;-) Čeští zákazníci jsou naopak přece ti nejchytřejší zákazníci na světě, protože chápou, že za nejlepší auto na světě se musí hodně uplatit.:-) Zkrátka - Simply Clever.;-) A Škoda je opravdu úplně nejlepší. Ve všem. Ty to nechápeš?...;-)

Josef
24. dubna • 19:00

Díky už jednomu nesouhlasnému "bodu" vidím, že jsem tnul do "živého" :-)....

Dddd
24. dubna • 12:16

Neurážejte lidi kteří přispívají na vaše sociální dávky.

Doporučujeme

Články odjinud