Modely značky Škoda podražily. V případě Rapidu až o 26 000 korun

Modely značky Škoda podražily. V případě Rapidu až o 26 000 korun

Mladoboleslavská automobilka upravila ceny svých vozů. Jinak řečeno, modely značky Škoda jsou aktuálně dražší. V některých případech činí rozdíl pouze pár tisíc korun, v jiných se zvyšovala cena až o 26 000 Kč. Vše údajně souvisí s přechodem na normu Euro 6, který si žádá dražší motory. 

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

S podrobným srovnáním přišel web vybermiauto.cz. Podle něj se zvýšila cena malého Citigo o 1800 Kč, respektive o 3300 Kč u výbavy Monte Carlo. V řádech několika málo tisící se pohybuje také zvýšení ceny u modelu Rapid, ale speciálně u oblíbené výbavy Fresh se cena zvedla o 26 000 Kč a výbavu dostanete navíc pouze při financování prostřednictvím ŠkoFinu.

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Jak už možná víte, výroba Škody Roomster končí, takže zde si už koupíte pouze to, co mají prodejci na skladě. U Yetiho se zvyšovala cena v rozmezí od osmi do sedmnácti tisíc korun, Octavia pak zdražila podle konkrétní varianty o pět až třináct tisíc korun. Výjimkou je pouze verze s pohonem na zemní plyn, kde se cena nezměnila.

Zdroj: vybermiauto.cz

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků