Modely Toyota dostanou samočinné brzdění jako standard už za rok

Modely Toyota dostanou samočinné brzdění jako standard už za rok

Nedávno dorazila zpráva, podle které se dvacítka výrobců dohodla na zavedení systému samočinného nouzového brzdění do standardní výbavy. Stát by se tak mělo k prvnímu září roku 2022. Dnes ovšem přišla Toyota s prohlášením, že tuto novinku nabídne pro všechny své modely už do konce příštího roku.

Automobilky se dohodly, že od roku 2022 zavedou autonomní brzdění

Automobilky se dohodly, že od roku 2022 zavedou autonomní brzdění

Tedy abychom byli přesní, Toyota slibuje, že do konce příštího roku budou mít téměř všechny modely této značky a značky Lexus systém Automatic Emergency Braking ve své výbavě bez ohledu na to, jakou konkrétní úroveň si zákazník zvolí.

Systém samočinného nouzového brzdění je v případě Toyoty součástí balíčku Safety Sense, který obsahuje také hlídání jízdních pruhů, adaptivní tempomat a asistenta dálkových světel. V případě Lexusu mluvíme o systému Lexus Safety System+, přičemž ten obsahuje to samé.

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

Zavádění samočinného nouzového brzdění do standardní výbavy se týká výhradně amerického trhu, stejně jako toto prohlášení Toyoty, i když se dá dost dobře očekávat, že se evropské organizace nechají tímto nápadem velmi rychle inspirovat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků