Modely Toyota dostanou samočinné brzdění jako standard už za rok

Modely Toyota dostanou samočinné brzdění jako standard už za rok

Nedávno dorazila zpráva, podle které se dvacítka výrobců dohodla na zavedení systému samočinného nouzového brzdění do standardní výbavy. Stát by se tak mělo k prvnímu září roku 2022. Dnes ovšem přišla Toyota s prohlášením, že tuto novinku nabídne pro všechny své modely už do konce příštího roku.

Automobilky se dohodly, že od roku 2022 zavedou autonomní brzdění

Automobilky se dohodly, že od roku 2022 zavedou autonomní brzdění

Tedy abychom byli přesní, Toyota slibuje, že do konce příštího roku budou mít téměř všechny modely této značky a značky Lexus systém Automatic Emergency Braking ve své výbavě bez ohledu na to, jakou konkrétní úroveň si zákazník zvolí.

Systém samočinného nouzového brzdění je v případě Toyoty součástí balíčku Safety Sense, který obsahuje také hlídání jízdních pruhů, adaptivní tempomat a asistenta dálkových světel. V případě Lexusu mluvíme o systému Lexus Safety System+, přičemž ten obsahuje to samé.

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

Zavádění samočinného nouzového brzdění do standardní výbavy se týká výhradně amerického trhu, stejně jako toto prohlášení Toyoty, i když se dá dost dobře očekávat, že se evropské organizace nechají tímto nápadem velmi rychle inspirovat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků