Modely Toyota dostanou samočinné brzdění jako standard už za rok

Modely Toyota dostanou samočinné brzdění jako standard už za rok

Nedávno dorazila zpráva, podle které se dvacítka výrobců dohodla na zavedení systému samočinného nouzového brzdění do standardní výbavy. Stát by se tak mělo k prvnímu září roku 2022. Dnes ovšem přišla Toyota s prohlášením, že tuto novinku nabídne pro všechny své modely už do konce příštího roku.

Automobilky se dohodly, že od roku 2022 zavedou autonomní brzdění

Automobilky se dohodly, že od roku 2022 zavedou autonomní brzdění

Tedy abychom byli přesní, Toyota slibuje, že do konce příštího roku budou mít téměř všechny modely této značky a značky Lexus systém Automatic Emergency Braking ve své výbavě bez ohledu na to, jakou konkrétní úroveň si zákazník zvolí.

Systém samočinného nouzového brzdění je v případě Toyoty součástí balíčku Safety Sense, který obsahuje také hlídání jízdních pruhů, adaptivní tempomat a asistenta dálkových světel. V případě Lexusu mluvíme o systému Lexus Safety System+, přičemž ten obsahuje to samé.

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

Zavádění samočinného nouzového brzdění do standardní výbavy se týká výhradně amerického trhu, stejně jako toto prohlášení Toyoty, i když se dá dost dobře očekávat, že se evropské organizace nechají tímto nápadem velmi rychle inspirovat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků