Modely Toyota dostanou samočinné brzdění jako standard už za rok

Modely Toyota dostanou samočinné brzdění jako standard už za rok

Nedávno dorazila zpráva, podle které se dvacítka výrobců dohodla na zavedení systému samočinného nouzového brzdění do standardní výbavy. Stát by se tak mělo k prvnímu září roku 2022. Dnes ovšem přišla Toyota s prohlášením, že tuto novinku nabídne pro všechny své modely už do konce příštího roku.

Automobilky se dohodly, že od roku 2022 zavedou autonomní brzdění

Automobilky se dohodly, že od roku 2022 zavedou autonomní brzdění

Tedy abychom byli přesní, Toyota slibuje, že do konce příštího roku budou mít téměř všechny modely této značky a značky Lexus systém Automatic Emergency Braking ve své výbavě bez ohledu na to, jakou konkrétní úroveň si zákazník zvolí.

Systém samočinného nouzového brzdění je v případě Toyoty součástí balíčku Safety Sense, který obsahuje také hlídání jízdních pruhů, adaptivní tempomat a asistenta dálkových světel. V případě Lexusu mluvíme o systému Lexus Safety System+, přičemž ten obsahuje to samé.

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

Zavádění samočinného nouzového brzdění do standardní výbavy se týká výhradně amerického trhu, stejně jako toto prohlášení Toyoty, i když se dá dost dobře očekávat, že se evropské organizace nechají tímto nápadem velmi rychle inspirovat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků