Model S od Tesly boural do požárního vozu. V akci byl prý Autopilot

Pověst Autopilota od Tesly se musí vypořádat s další nehodou. Na kalifornské dálnici boural Model S do požárního vozu při rychlosti 105 km/h.

O bezpečnosti Autopilota od Tesly se toho popsalo již hodně. Na kontě má hned několik nehod. Minimálně jedna z nich skončila také smrtelným  zraněním řidiče. A teď přibyla další, která jen znovu přidává vítr do plachet skeptikům tohoto systému. 

Poslední nehoda se stala v kalifornském městě Culver City. Černá Tesla Model S podle informací narazila do požárního vozu v rychlosti 105 km/h. Řidič tvrdí, že měl zapnutý Autopilot. Jako zázrakem se nikomu nic nestalo. 

Toto je první limuzína Tesla Model S. Je na prodej a nestojí moc!

Toto je první limuzína Tesla Model S. Je na prodej a nestojí moc!

Požární vůz vyvázl jen s několika škrábanci a zničenými zadními světly. Elektromobil od americké automobilky skončil mnohem hůř. Kapota byla téměř zcela odtržená, v pořádku zřejmě nebude ani přední zavěšení kol. 

"Při nedělní práci na dálnici byl vůz Engine 42 zasažen Teslou, která se pohybovala rychlostí 65 mil za hodinu (105 km/h). Řidič uvedl, že vozidlo bylo v režimu Autopilot. Úžasné, že nebyly žádné zranění! Prosím, buďte při jízdě opatrní!" stojí v textu Culver City Fire Department sdíleném na sociálních médiích.

Elon Musk nadále nabádá majitele vozů Tesla, aby zůstali neustále ostražití i při použití Autopoliota. Tato technologie je totiž podle šéfa americké značky  určena k použití pouze s plně pozorným řidičem. Jmenuje se sice Autopilot, o plně autonomní technologii však zatím nejde.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků