Model S od Tesly boural do požárního vozu. V akci byl prý Autopilot

Pověst Autopilota od Tesly se musí vypořádat s další nehodou. Na kalifornské dálnici boural Model S do požárního vozu při rychlosti 105 km/h.

O bezpečnosti Autopilota od Tesly se toho popsalo již hodně. Na kontě má hned několik nehod. Minimálně jedna z nich skončila také smrtelným  zraněním řidiče. A teď přibyla další, která jen znovu přidává vítr do plachet skeptikům tohoto systému. 

Poslední nehoda se stala v kalifornském městě Culver City. Černá Tesla Model S podle informací narazila do požárního vozu v rychlosti 105 km/h. Řidič tvrdí, že měl zapnutý Autopilot. Jako zázrakem se nikomu nic nestalo. 

Toto je první limuzína Tesla Model S. Je na prodej a nestojí moc!

Toto je první limuzína Tesla Model S. Je na prodej a nestojí moc!

Požární vůz vyvázl jen s několika škrábanci a zničenými zadními světly. Elektromobil od americké automobilky skončil mnohem hůř. Kapota byla téměř zcela odtržená, v pořádku zřejmě nebude ani přední zavěšení kol. 

"Při nedělní práci na dálnici byl vůz Engine 42 zasažen Teslou, která se pohybovala rychlostí 65 mil za hodinu (105 km/h). Řidič uvedl, že vozidlo bylo v režimu Autopilot. Úžasné, že nebyly žádné zranění! Prosím, buďte při jízdě opatrní!" stojí v textu Culver City Fire Department sdíleném na sociálních médiích.

Elon Musk nadále nabádá majitele vozů Tesla, aby zůstali neustále ostražití i při použití Autopoliota. Tato technologie je totiž podle šéfa americké značky  určena k použití pouze s plně pozorným řidičem. Jmenuje se sice Autopilot, o plně autonomní technologii však zatím nejde.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků