Model I-Pace v Londýně: Prohlédněte si obří galerii prvního elektrického Jaguaru

V ulicích Londýna se proháněl koncept elektrického Jaguaru I-Pace a vznikla tato bohatá fotogalerie. Produkční verze má přijet na konci letošního roku.

Koncept Jaguaru I-Pace byl představen již minulý rok v listopadu na autosalonu v Los Angeles. Nový produkt britské automobilky následně zamířil do Ženevy, kde se před pár dny představil Evropanům.

Podrobnosti o novém Jaguaru I-Pace. Vytlačí Teslu z pozice lídra?

Podrobnosti o novém Jaguaru I-Pace. Vytlačí Teslu z pozice lídra?

Na první jízdní dojmy si budeme muset počkat minimálně do druhé poloviny roku 2018, výrobce ale prý produkční verzi připraví ještě letos. Příznivci značky věří, že sériová verze prvního elektromobilu Jaguaru se od konceptu příliš lišit nebude. Novinka sází na úhledný design a minimalistický interiér.

I-Pace přislíbil pohonnou jednotku s výkonem 400 koňských sil a točivým momentem 700 Nm. Elektromobil s pohonem všech kol zrychlí z klidu na 100 km/h za méně než čtyři sekundy. Podle prvních odhadů má auto na jedno nabití zvládnout až 500 km, odhady ale berme s rezervou. Potěší možnost rychlého nabíjení, na 80 % kapacity baterie se dostanete za 90 minut.

Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Hlavní konstruktér modelu Ian Callum prohlásil odvážné tvrzení, že I-Pace bude pro Jaguar nejdůležitějším modelem od premiéry legendárního E-Type, který se představil roku 1960. Není tedy divu, že si britský výrobce dává s odhalením elektrické novinky načas.

Prohlédněte si bohatou fotogalerii Jaguaru I-Pace, elektromobilu, který se v Ženevě ukázal jako koncept...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků